Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellä ei ollut 30-vuotiaana miestä eikä lasta?

Vierailija
16.08.2013 |

Onnistuitko saamaan, ainakin toisen?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla. Olin jo eronnut ensimmäisestä avioliitostani. Sain sittemmin kerralla sekä miehen että lapsen.

Vierailija
2/43 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kumpaakaan, ovat aina kaupasta loppu.

N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja kolmella kaverillani. Nyt on mies, ja raskaana ehdin olla 10 viikkoa ennen kuin meni kesken. Kaverit yhä sinkkuja.

Vierailija
4/43 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnea teille. Mukava kuulla, että edes jollakulla onnistaa. Tarkoitan sitä.

Vierailija
5/43 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lapsi, muttei miestä. Oma valinta. Kovin olin onnellinen ja edelleen olen (vieläkään ei sitä miestä ole, mutta lapsi on, ihanaa).

Vierailija
6/43 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut! Mies löytyi, kun olin 33, lapset sain, kun olin 34 ja 35. Ihan tavallista akateemisilla Hgissä. Mies on vuoden vanhempi ja samantasoinen koulutus.

Vierailija
7/43 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihan, 29-vuotiaana ei ollut kumpaakaan näistä. Vähän ennen 30-vuotissynttäreitä löytyi se oikea ja 30-vuotiaana tulin raskaaksi.

Vierailija
8/43 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla! Lapsia en halunnutkaan tuolloin, miehen toki. Tapasin hänet sitten pari kuukautta sen jälkeen kun täytin 30 :)

Vierailija
9/43 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 22:17"]

Mulla ei ollut! Mies löytyi, kun olin 33, lapset sain, kun olin 34 ja 35. Ihan tavallista akateemisilla Hgissä. Mies on vuoden vanhempi ja samantasoinen koulutus.

[/quote]

En ole samaa mieltä. Akateemiset, ainakin hyvätuloiset, miehet on kyllä jo menneet kauan sitten. On niitä varmaan jotain kielitieteilijöitä jäljellä. Mutta ne muut meni jo kauan sitten. Epäkohta kun on siinä, että korkeasti koulutetuille miehille kelpaa paljon laajempi skaala, kuin naisille.
Kokemusta on...

Vierailija
10/43 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämän aloituksen tarkoitus on viitata jotenkin siihen, että kolmekymppisenä olisi kauhean vaikeaa löytää mies, niin se ei kyllä pidä minun kokemukseni perusteella paikkansa :) Ystäväpiirissäni monet ovat pariutuneet siinä iässä. Osa miehistä on toisella kierroksella tai sitten esim. avoliitosta eronneita lapsettomia, eli kaikki vapaat miehet eivät ole mitään peräkammarin poikia tms.

Toki on eduksi, jos oma "markkina-arvo" on kunnossa. Ei myöskään itse kannata olla ihan mahdottoman ronkeli.

Myöskään lasten saaminen ei kolmekymppisenä ole vielä merkittävästi hankalampaa kuin nuorempanakaan, eli jos löytyy kumppani, jonka ei tarvitse seurustella vuosia ennen seuraavan askeleen ottamista, niin mitään hätää ei ole.

Vierailija
11/43 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani ei ollut kumpaakaan ennen kuin joskus jo monta vuotta yli 30:n.

Hän on sitä paitsi vielä todella ihana esimerkki siitä mihin itselläni ei rohkeus riittänyt - hän ei ole mikään kovin kaunis, ja ikä tuli pahasti vastaan, mutta hän silti piti kiinni siitä ettei rupea epätoivoiseksi ja tingi standardeistaan. Hänellä on erittäin ihana luonne, ja ehkä sitä itseluottamusta on tosiaan luonut se että hänellä on ihanuutensa takia aina ollut paljon kavereita.

Itse olen nätimpi mutta sosiaalisesti en lähellekään yhtä hyvä, ja täytyy tunnustaa että panikoin ja menin 30-vuotiaana naimisiin vaikka oli isot epäilykset siitä kestäisikö suhde kuitenkaan koko loppuelämää. Ja nyt 40-vuotiaana liitto on huonossa hapessa. Emme ole eroamassa muttemme onnellisiakaan. Lapsia on, siksi pysymme yhdessä.

Ko. kaverillani on nyt lapset ja tosi hyvän kuuloinen (ja näköinen) mies. Hän tietysti ansaitsee onnensa. Ihailen hänen pitkäjäntteisyyttään parinhaussa. Sai todella hyvän, en tarkalleen muista minkä ikäisenä mutta ehkä noin kolmevitosena.

Vierailija
12/43 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut.
Tavattiin miehen kanssa kun olin 32, lapset syntyivät kun olin 35 ja 36.
Akateemisia Hgissä mekin silloin, saman ikäisiä.

Molemmilla avoliitto takana, mun purkautui kun olin alle 30, miehen kai vähän myöhemmin, en niin tarkkaan tiedä.

Vierailija
13/43 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vielä 30 täyttäessäni sinkku. Salamarakkaus, naimisiin ja parissa vuodessa kaksi lasta. Juuri vietettiin 20-vuotishääpäivää. :)

Vierailija
14/43 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mahdollista!

Tuossa iässä kipulin liikaa ja rikoin perheen pari vuotta myöhemmin. Miksi kukaan ei kertonut, että aikusillakin on kipunsa tietyissä vaiheissa...4

Naivii olin 

ot

Vierailija
15/43 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin miehestä 29 vuotiaana ja tapasin uuden kuukautta ennen 30 vuotis synttäreitäni. Ei ole lapsia vielä mutta toivottavasti on parin vuoden sisällä :)

Vierailija
16/43 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 22:21"]

[/quote]

En ole samaa mieltä. Akateemiset, ainakin hyvätuloiset, miehet on kyllä jo menneet kauan sitten. On niitä varmaan jotain kielitieteilijöitä jäljellä. Mutta ne muut meni jo kauan sitten. Epäkohta kun on siinä, että korkeasti koulutetuille miehille kelpaa paljon laajempi skaala, kuin naisille.
Kokemusta on...

[/quote]

No ei varmasti löydy fiksua miestä tuollaiselle naiselle joka laittaa ihmiset luokkiin "akateeminen- ei akateeminen" ja vielä pitäisi olla tietty tutkinto akateemisella.

Ja kyllä niitä on. Minä tapasin mieheni (akateeminen jos se on niin tärkeää mainita) joka on 38 vuotias, lapseton, komea ja ihana. Ollaan odotettu toisiamme. Nyt on vauva tulossa.

Vierailija
17/43 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut kolmekymppisenä. 32v tapasin mieheni, ja nyt päälle 40v olen kolmen lapsen äiti ja edelleen ollaan yhdessä.

Vierailija
18/43 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 22:21"]

[/quote]

Kokemusta on...

[/quote]

No ei varmasti löydy fiksua miestä tuollaiselle naiselle joka laittaa ihmiset luokkiin "akateeminen- ei akateeminen" ja vielä pitäisi olla tietty tutkinto akateemisella.

Ja kyllä niitä on. Minä tapasin mieheni (akateeminen jos se on niin tärkeää mainita) joka on 38 vuotias, lapseton, komea ja ihana. Ollaan odotettu toisiamme. Nyt on vauva tulossa.

[/quote]

Vai niin. Kyllä kai kaikilla saa omat kriteerinsä olla. Tiedän kyllä, että omani ovat vaativat, mutta 30-vuotiaana en aio niistä vielä tinkiä. Ehkä viiden vuoden päästä sitten...

Jos on hyvätuloinen nainen, niin ketä muka rehellisesti huvittaa alkaa elättää vaikka jotain työtöntä kielitieteilijää? Ja koulutetut viihtyvät paremmin keskenään, se nyt on ihan fakta. Valitettavasti tuli vaan opiskeltua hieman liian hyvätuloiseen ammattiin, ei mikään miehiä houkutteleva asia, sellaista se nyt vaan on.

Vierailija
19/43 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin mieheni 30-vuotiaana, ja iso osa ystävistäni löysi "sen oikean" suunnilleen samoihin aikoihin myös, 27-34-vuotiaana. Toki on niitäkin, jotka ovat seurustelleet jo opiskeluajoista asti saman ihmisen kanssa, mutta huomattavasti yleisempää omassa ystäväpiirissäni on tämä, että se vakituinen ja vakava suhde on löytynyt vasta sitten kun opiskelut on ohi ja juoksut juostu.

Vierailija
20/43 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

19, kuinka monta työtöntä kielitieteilijää oikeasti tunnet? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan