Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n lempiblogisti luopuu nyt tammesta...

Vierailija
16.08.2013 |

villi veikkaus, kauanko musta-valkoinen -kausi jatkuu?

Itse sanoisin, että ennen joulua on tavarat myynnissä.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jouluksi. Uusi tyyli on tyhjääkin tyhjempi ja pelkistetty valkoinen.  Mutta miten käy lattian? Noiden tammijuttujen ideahan oli saada se sopimaan muuhun sisustukseen. ..

Vierailija
2/71 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kuka? Minua kiinnostaisi se tammi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kun ällistellä, vielä elokuun alussa tammiturhakkeita hankittiin innolla tasapainottamaan tammiparkettia, nyt niistä jo hingutaan eroon. Ennen jä jälkeen kuvat ovat lähes identtiset, vaikka bloggaaja tekstissä vaahtoaa kokeilleensa em.kuvissa erilaisia tyylejä!

Mutta hei, blogistahan loppuisi postauksen aiheet, jos tavara ei vaihtuisi!

Vierailija
4/71 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että alkaa jo nyt tympiä se mustavalkoinen. Kirjoitti jo, että ei ole sitten ensi kevään juttu se. Eiköhän tämä syksyn väri ala vähetä joskus 5.9. mennessä.

Ne peruskehykset turhilla tekstinpätkillä poistunevat nopeammin. Ne ovat minusta nyt se oudoin ja turhin elementti varsinkin kun myi juuri noin 100 kappaletta niitä aikaisempia tyhjiä.

String-hylly tullee myyntiin pian, on orvon oloinen ja jälleenmyyntiarvo on varmasti hyvä.

Vierailija
5/71 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan kauan uus keittiö pysyy ennenku kyllästyy. Mua oikeesti nauratti noi sen tavarat jakoon jutut, mutta ei naurata enää. Pimee se on.

Vierailija
6/71 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo keräävänsä rahaa keittiöremppaan. Ok, mutta olisiko kannattanut jättää ne romut ostamatta alunperinkin?

Kohta taas maalisuti heiluu kun keltainen seinä saa kyytiä. Ja mustat ja keltaiset jutut hus pois myös! Talven juttu on zeniläinen tyhjyys höystettynä skandinaavisilla yksityiskohdilla. Vai mikä tyyli on nyt tulossa muotiin?

Stringin lisäksi myynee kohta myös Hayn vaaterekin, sen verran orpona se asunnossa nyt seikkailee. Myös Dotseille ja Clasun lampuille näytetään ovea.

Vierailija
7/71 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tarkennan arvaustani;

ensin lähtee keltainen tytön huoneesta, sitten mustat tavarat.

Seuraavaa tyyliä / väriä  en uskalla edes arvailla.

Huvittelin kerran lukemalla postaukset alusta alkaen ja alkuperäisiä lähtötilanteen kalusteita ovat 2 Tuplakuplaa ja valkoinen sohva, toki siellä postauksissa on kuvia myös edellisistä tyyleistä ja mustasta sohvasta.

Toivottavasti blogosti ei lopeta, köyhällä on pakko olla halvat ja mielellään jopa ilmaiset huvit, joten luen mööpelinpyöritykset päivittäin. 

Oma suosikki oli se kaadetaan seinät ja nukutaan parvekkeella vai oliko se nyt keittiössä...

Vierailija
8/71 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvauksia, miten asunto muuttuu jouluun mennessä? ja missä järjestyksessä? :)

Vierailija
9/71 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen on ainakin poistuu kokonaan, myös seinästä.

Joulujutut alkaa varmasti kohta tulla. Mikäköhän on tämän joulun teema..? Yksi mitä on jaksanut jo useamman vuoden keräillä on ne Stockmannin joulukoristeet. Mielenkiinnolla odotan jatkuuko keräily vai onko jo uuden aika?

Vierailija
10/71 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitteko sen videon? OMG

Vierailija
11/71 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset joulukoristeethan on kovasti ristiriidassa muun sisustuksen kanssa. Ehkä osa niistä myydään joulun alla, tilalle tulee hyvin pelkistettyä koristetta ja tunnelmaa luodaan valoilla.

Vierailija
12/71 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt halutaan selvästi pelkistettyä tyyliä ja kaikki romanttinen ja "nätti" pois. Luulen että seuraavaksi kokovalkoista ja musta poistuu parissa viikossa. Jouluksi pelkkää valkoista, tuskin paljoa muita koristeita kun valkoisia kynttilöitä ja valkoinen tekojoulukuusi. Keltainen on ollut yllättävän kauan, poistuu varmaan pian.

Vierailija
13/71 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan kiva ihminen on varmasti, mutta ei tarvitse olla kummoinenkaan kyökkipsykologia, että osaa kertoa, että ihminen täyttää jotain tyhjiötä elämäänsä tuollaisella kuluttamisella. 

Vierailija
14/71 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan mustia palloja ja valkoista muovijoulukuusta.

Vierailija
15/71 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kestä puhutte mutta ystäväni on sisustusammattilaisena Tanskassa josta useimmat vaikutteet otetaan tänä päivänä tänne Suomeenkin, ja hän kertoi että nythän se tyly mustavalkoisuus on häviämässä sisustustrendeistä, ja tilalle tulee juurikin erilaisia puulaatuja ja beigen sekä ruskean sävyjä joilla asuntoon saadaan moniulotteisuutta. Klinikkamaisuus on siis out ja kodikkuus/lämpö/alppihuvilaisuus in. Muovit ja muovisuus ovat myös out ja monenlaiset käsitellyt pinnat in, esimerkiksi yhdistetään puuta ja jotain kudottua jne.

Vierailija
16/71 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tohon trendiin on vielä tovi matkaa.... hyyyyvin mustavalkoiselta näyttää sisustus monessa paikassa nykyään. 

Vierailija
17/71 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 20:07"]

Katsoitteko sen videon? OMG

[/quote]

No mikäs siinä nyt niin kauhistutti? Mua kauhistutti se, että Miia viitsii julkaista niitä käsittämättömän typeriä haukkumiskommentteja.

Vierailija
18/71 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 jatkaa:

Hän kertoi että tässä esimerkki siitä mikä sisustustrendi oli muualla päin jo viime vuonna, eli erilaisia puulaatuja ja sävyjä yhdistellään, ja tummaa ja vaaleaa väriä sekaisin muutenkin.

http://cimots.com/wp-content/uploads/2013/01/Oak-Kitchen-Interior-Design1.jpg

http://cdn.freshome.com/wp-content/uploads/2012/11/Elegant-Interior.jpg

En tiedä näkyykö tämän tyyppisiä vielä suomalaisissa sisustuslehdissä kun olen selaillut jotain muun maalaisia viime aikoina kun olen hänen luonaan Köpiksessä käynyt. Minusta nuo on tyylikkäitä ja kodikkaita koteja eikä mitään korkeakiiltoisia hammasklinikan vastaanottohuonemaisia :)

Vierailija
19/71 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 20:37"]

42 jatkaa:

Hän kertoi että tässä esimerkki siitä mikä sisustustrendi oli muualla päin jo viime vuonna, eli erilaisia puulaatuja ja sävyjä yhdistellään, ja tummaa ja vaaleaa väriä sekaisin muutenkin.

http://cimots.com/wp-content/uploads/2013/01/Oak-Kitchen-Interior-Design1.jpg

http://cdn.freshome.com/wp-content/uploads/2012/11/Elegant-Interior.jpg

En tiedä näkyykö tämän tyyppisiä vielä suomalaisissa sisustuslehdissä kun olen selaillut jotain muun maalaisia viime aikoina kun olen hänen luonaan Köpiksessä käynyt. Minusta nuo on tyylikkäitä ja kodikkaita koteja eikä mitään korkeakiiltoisia hammasklinikan vastaanottohuonemaisia :)

[/quote]

Muotia tai ei, tuollaista en ikinä halua omaan kotiini. Mielummin vaikka kokonaan valkoinenkin kuin erilaisten puunvärien sekoitus. Ekan kuvan keittiö oli kauhea.

Vierailija
20/71 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ tottakai haluat valkoista, kun bloggareillakin on! :-DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi