Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin loppu, tuntuu että en jaksaisi enää edes hengittää.

Vierailija
14.08.2020 |

Surullinen, loppu, ahdistunut, toivoton, masentunut, näköalaton, voimaton, kroonisen väsynyt.
Anteeksi valitukseni, oli pakko sanoa tämä ääneen eikä ole ketään muutakaan jolle olostani kertoisin.
Mukavaa vkonloppua teille muille ja jos teillä on puoliso joka teitä rakastaa/haluaa niin käykää halaamassa häntä, löytyy mies minultakin, mutta ei hän tunne minua kohtaan mitään sellaista.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päähäni on iskostettu, että olen itse syypää kaikkeen, olen epäonnistunut puolisona ja epäonnistunut äitinä. Joka ikiseen asiaan ns syy on minussa eikä ole koskaan ikinä asiaa missä minä en olisi se "pahan ilman lintu ja syyllinen". Kaikki asiat kääntyy aina minuun, ihan kaikki, aina.

Ap

Meillä kanssa. Eilen taas. Mies luki kalenterista väärin minun menoni ja sekoitti se mielessään toiseen ja tästä alkoi kina jonka alkuperän tajusin vasta hetken päästä. Yritin oikaista väärinkäsitystä mutta hän alkoi huutaa, haukkua ja lopulta raivostuneena paiskoi tavaroita ja löi nyrkkiä tiskipöytään. Koko ajan haukkui että minä sekoitan asiat. Tuijotin hiljaa ja hämmästyneenä koska haukkui juuri sellaiseksi mitä itse oli. Sitten raivona pihalle ja koko päivän poissa kotoa. Tänään mököttää ja sitä jatkunee noin viikon. Tämä toistuu kolme neljä kertaa vuodessa.

"Koetko olevasi ainoa syypää suhteessasi ilmeneviin ongelmiin? Tunnetko jääväsi aina yksin, vaille kaipaamaasi hoivaa ja huomiota? Saako kumppanisi helposti kiukunpuuskia, kun et toimi hänen toivomallaan tavalla? Onko hänestä ajan mittaan kuoriutunut manipuloija, valehtelija tai pettäjä? Jos vastasit suurimpaan osaan kysymyksistä kyllä, saatat olla suhteessa narsistisen kumppanin kanssa. ..." www.vaestoliitto.fi

Väestöliiton nettisivulta löytyy lisätietoa ja ehkä apuakin, kun alkaa ymmärtää, ettei itse ole välttämättä syypää kaikkeen, mistä syyllistetään. Joka tapauksessa tuttu tilanne täälläkin.

En tiedä mikä hän on, mutta täys narsistiseksi en sanoisi. Hän usein lukee väärin, kuulee väärin, muistaa väärin eli havainnoi jotenkin huolimattomasti ja näistä syntyy riitaa koska hermostuu kun minä en ymmärrä mistä hän puhuu. Mistä minä voisin tietää mitä väärinkäsityksiä hänen aivoissaan on meneillään. Riidan aiheet on muuttuneet ajan mittaan mutta kaikissa ikävaiheissa on raivokohtauksia saanut. Hänellä on joku tarve hyökätä ja purkautua ja paiskoa tavaroita ja lyödä nyrkkiä johonkin. Sitten valtavasti haukkuen poistua. Minäkin lähtisin lopullisesti jos olisi varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla