Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin loppu, tuntuu että en jaksaisi enää edes hengittää.

Vierailija
14.08.2020 |

Surullinen, loppu, ahdistunut, toivoton, masentunut, näköalaton, voimaton, kroonisen väsynyt.
Anteeksi valitukseni, oli pakko sanoa tämä ääneen eikä ole ketään muutakaan jolle olostani kertoisin.
Mukavaa vkonloppua teille muille ja jos teillä on puoliso joka teitä rakastaa/haluaa niin käykää halaamassa häntä, löytyy mies minultakin, mutta ei hän tunne minua kohtaan mitään sellaista.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voi aloittaa uuden elämän. Mitä sinä ja miehesi koette toisianne kohtaan?

Vierailija
2/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain itsellesi. Et ole tuon arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus. Mieti yksi asia, joka on tuonut sinulle iloa. Vaikka mukavat sukat aamulla. Siitä se lähtee. Valitse päivääsi niitä asioita jotka tuovat iloa ja pieninä palasina vähennä niitä jotka ei.

Vierailija
4/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa kuin petaa. Jokainen on oman onnensa seppä.

Jos kerran haluat maata paskassa, niin ei auta valittaa. Ihan itse sinä olet onnestasi vastuussa, ei se mies eikä kukaan muukaan, vaan vain ja ainoastaan sinä.

En sied tyollaisia itsesäälissä ruikuttajia. Ei sellaisia voi kukaan kunnioittaa.

Vierailija
5/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yhtäkään ihmistä elämässäni eikä ikinä ollutkaan., joka tukisi mua ja aivan samat fiilikset. Tuhlasin omat voimani ja elämäni ihmisiin joihin ei olisi pitänyt käyttää yhtään energiaani ja aikaani. En jaksa enää

Vierailija
6/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on toveri.

Vierailija
7/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteenne on tuossa jamassa etkä saa häneltä sitä mitä parisuhteessa kuuluu saada, ehkä saat elämänilosi takaisin eroamalla. Hengität helpommin kun saat olla ja tehdä omaehtoisesti asioita. Joskus vaan on parempi olla yksin kuin hengettömässä ja hapettomassa suhteessa. Vaikka sitten köyhempänäkin.

Vierailija
8/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Lopeta. Sinulla on nyt vaikeaa. Kaivat sen alun rakkauden miehestäsi uudelleen esiin. Kyllä se sieltä löytyy vielä.

Vierailija
9/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päähäni on iskostettu, että olen itse syypää kaikkeen, olen epäonnistunut puolisona ja epäonnistunut äitinä. Joka ikiseen asiaan ns syy on minussa eikä ole koskaan ikinä asiaa missä minä en olisi se "pahan ilman lintu ja syyllinen". Kaikki asiat kääntyy aina minuun, ihan kaikki, aina.

Ap

Vierailija
10/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jämähtänyt? Mikään ei muutu, jos ei muuta omia toimintatapojaan. Yllätä miehesi halaamalla pitkään ja kehu, kuinka on mukavaa kun hän on olemassa. Toisilla, kuten minulla ei ole ketään. Kehuisin jo saman katon alla asumisesta, jos olisi oma mies.

Vierailija
11/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hatkat, kuulostaa siltä että voisit olla yksin onnellisempi. Älä ota tuollaista kuormaa itsellesi että olet kaikkeen syyllinen. Mene, elä. Voimia lähtöön.

Vierailija
12/21 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ilmeisen masentunut ja uhriutunut, antaa toisten vaikuttaa omanarvontuntoonsa. Ihminen on vastuussa omasta onnellisuudestaan ja jos ei omin voimin jaksa mitään, pitää hakea apua. Ei voi sysätä toisten syyksi, että kun sinä olet tuollainen, niin minusta tuli tällainen.

Avioliittoakin pitää päivittää aika ajoin ja jos on vastannut "tahdon rakastaa hyvinä ja pahoina päivinä", on syytä päättää elää sen mukaan. Alkoholismi ja väkivalta oli ne pätevät syyt avioeroon, muille syille voi kyllä itse kukin tehdä jotain, kunhan se luvattu tahto löytyy.

Vierailija
13/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran haluat maata paskassa, niin ei auta valittaa. Ihan itse sinä olet onnestasi vastuussa, ei se mies eikä kukaan muukaan, vaan vain ja ainoastaan sinä.

En sied tyollaisia itsesäälissä ruikuttajia. Ei sellaisia voi kukaan kunnioittaa.

Aika voimakas reaktio sinulta. Jäin miettimään. Pelottavatko sinua negatiiviset tunteet Ja paha olo niin, että peität omasi itseltäsi etkä kestä nähdä niitä muillakaan?

Vierailija
14/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin ihan rennto olo. Join eilen jotain 4 litraa oluttta.

Vierailija
15/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siedä empatia kyvyttömiä ihmisiä. Ei sellaista voi kukaan kunnioittaa.

Vierailija
16/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainakin ihan rennto olo. Join eilen jotain 4 litraa oluttta.

Mikä on sun vyötärönympärysmitta?

Vierailija
17/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päähäni on iskostettu, että olen itse syypää kaikkeen, olen epäonnistunut puolisona ja epäonnistunut äitinä. Joka ikiseen asiaan ns syy on minussa eikä ole koskaan ikinä asiaa missä minä en olisi se "pahan ilman lintu ja syyllinen". Kaikki asiat kääntyy aina minuun, ihan kaikki, aina.

Ap

Onko iskostaja koskaan myöntänyt minkäänlaista vikaa itsessään?

Vierailija
18/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Odotan vaan sitä hetkeä että ei enää jaksa hengittää ja pääsee pois täältä.

Vierailija
19/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meillä kanssa. Eilen taas. Mies luki kalenterista väärin minun menoni ja sekoitti se mielessään toiseen ja tästä alkoi kina jonka alkuperän tajusin vasta hetken päästä. Yritin oikaista väärinkäsitystä mutta hän alkoi huutaa, haukkua ja lopulta raivostuneena paiskoi tavaroita ja löi nyrkkiä tiskipöytään. Koko ajan haukkui että minä sekoitan asiat. Tuijotin hiljaa ja hämmästyneenä koska haukkui juuri sellaiseksi mitä itse oli. Sitten raivona pihalle ja koko päivän poissa kotoa. Tänään mököttää ja sitä jatkunee noin viikon. Tämä toistuu kolme neljä kertaa vuodessa.

Vierailija
20/21 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meillä kanssa. Eilen taas. Mies luki kalenterista väärin minun menoni ja sekoitti se mielessään toiseen ja tästä alkoi kina jonka alkuperän tajusin vasta hetken päästä. Yritin oikaista väärinkäsitystä mutta hän alkoi huutaa, haukkua ja lopulta raivostuneena paiskoi tavaroita ja löi nyrkkiä tiskipöytään. Koko ajan haukkui että minä sekoitan asiat. Tuijotin hiljaa ja hämmästyneenä koska haukkui juuri sellaiseksi mitä itse oli. Sitten raivona pihalle ja koko päivän poissa kotoa. Tänään mököttää ja sitä jatkunee noin viikon. Tämä toistuu kolme neljä kertaa vuodessa.

"Koetko olevasi ainoa syypää suhteessasi ilmeneviin ongelmiin? Tunnetko jääväsi aina yksin, vaille kaipaamaasi hoivaa ja huomiota? Saako kumppanisi helposti kiukunpuuskia, kun et toimi hänen toivomallaan tavalla? Onko hänestä ajan mittaan kuoriutunut manipuloija, valehtelija tai pettäjä? Jos vastasit suurimpaan osaan kysymyksistä kyllä, saatat olla suhteessa narsistisen kumppanin kanssa. ..." www.vaestoliitto.fi

Väestöliiton nettisivulta löytyy lisätietoa ja ehkä apuakin, kun alkaa ymmärtää, ettei itse ole välttämättä syypää kaikkeen, mistä syyllistetään. Joka tapauksessa tuttu tilanne täälläkin.