HITAAT hämäläiset busseissa - maskia EI KENELLÄKÄÄN!
Kävinpä sitten Tampereen keskustassa ja istuin bussipysäkin vieressä. Busseja ajeli ohi tasaseeen tahtiin, enkä nähnyt yhdelläkään matkustajalla maskia.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä tosiaan maskeja näkyy enemmän, mutta kun raukat eivät osaa pukea sitä oikein. Monella on se vaaleansininen kuitumaski, mutta ilma pääsee täysin vapaasti molemmin puolin nenää, kun maskin rautalankaa ei ole taivutettu nenäluuhun kiinni. Ja monella vielä väärin päin koko maski, rautalanka alapuolella. Hyöty tasan nolla.
Ei asia ole näin yksinkertainen. Kyllä maskeista on hyötyä paperiteollisuudelle ja apteekkareille.
Repesin, bussissa oli yhdellä naisella maski mutta Prismassa ei ole kellään.
Tosin kun täällä ei oikein koronaa ole.
Et sitten nähnyt mua bussissa. Muutama maskillinen oli tänään per vuoro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on persuja kaikki.
Tapa ittes läski ennen kuin joku muu tekee sen puolestasi. Sinua ei jää kukaan kaipaamaan kun sinulla ei ole ystäviä ja vanhempasikin inhoavat sinua.
Mitä jos sille läskille tuli paha mieli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on persuja kaikki.
Tapa ittes läski ennen kuin joku muu tekee sen puolestasi. Sinua ei jää kukaan kaipaamaan kun sinulla ei ole ystäviä ja vanhempasikin inhoavat sinua.
Mitä jos sille läskille tuli paha mieli?
Haastan sut oikeuteen! Todista, että olen läski, tai tuo on kunnianloukkaus.
Vierailija kirjoitti:
Tamperelaiset odottavat, että näkevät ensimmäisen maskillisen bussimatkustajan ennen kuin ensimmäinen uskaltaa kaivaa maskin esille. Tamperelaiset ovat kauniisti sanottuna hivenen laumasieluisia jäkittäjiä, jotka eivät kestäisi sitä häpeää, joka ensimmäiseen maskilliseen ihmiseen kohdistuu, koska hän erottuu joukosta.
Toi on kyllä niin totta :D Tamperelaiset on vähän nössöjä, ei täällä moni uskalla erottua joukosta. Onneksi minä olen omapäinen maalainen niin voin näyttää tamperelaisille esimerkkiä ja olla se "ensimmäinen". :D Tänään käytin ekaa kertaa maskia kaupungilla ja bussissa niin kyllä mua katsottiin aika ihmeissään...
Vai niin, itse olin autolla liikkeellä ja joka pysäkillä oli useampi ihminen maski päässä.
Mikä ihmisiä vaivaa kun pitää valehdella?
Vierailija kirjoitti:
Tamperelaiset eivät ole hämäläisiä vaan pirkanmaalaisia. Koeta jo oppia.
TÄMÄ! Hävettää kuunnella, kuinka paljasjalkaiset tamperelaiset ylpeilevät hämäläisyydellään. Tampere ei ole historiallista Hämettä, vaan Satakuntaa. Osa Pirkanmaan kunnista on toki oikeasti hämäläisiä.
t. tosihämäläinen Tampereella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamperelaiset odottavat, että näkevät ensimmäisen maskillisen bussimatkustajan ennen kuin ensimmäinen uskaltaa kaivaa maskin esille. Tamperelaiset ovat kauniisti sanottuna hivenen laumasieluisia jäkittäjiä, jotka eivät kestäisi sitä häpeää, joka ensimmäiseen maskilliseen ihmiseen kohdistuu, koska hän erottuu joukosta.
Toi on kyllä niin totta :D Tamperelaiset on vähän nössöjä, ei täällä moni uskalla erottua joukosta. Onneksi minä olen omapäinen maalainen niin voin näyttää tamperelaisille esimerkkiä ja olla se "ensimmäinen". :D Tänään käytin ekaa kertaa maskia kaupungilla ja bussissa niin kyllä mua katsottiin aika ihmeissään...
Millä linjalla sä menit? Ainakin pappilan kohdalla oli pysäkeillä monella ihmisellä maski
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nähnyt Treella ehkä tasan 5 maskia yhteensä koko koronakautena. Nekin olivat kiinalaista alkuperää olevilla ja sitten yhdellä papalla Ratinan kauppakeskuksessa. Ai niin ja yhdellä miehellä Hatanpää terv asemalla.
Käy nyt vaikka linnainmaan prismassa, takuulla näet viidellä ihmisellä maskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä linjalla sä menit? Ainakin pappilan kohdalla oli pysäkeillä monella ihmisellä maski
40 ja Hämpiltä nousin kyytiin. Kadulla näin tasan yhdellä ihmisellä itseni lisäksi maskin ja bussissa ehkä parilla.
Oletteko maskinaamat muuten samoja ihmisiä, jotka ette hyväksy muslimien burkhia, hijabeja ja muita virityksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 ja Hämpiltä nousin kyytiin. Kadulla näin tasan yhdellä ihmisellä itseni lisäksi maskin ja bussissa ehkä parilla.
No jopas on outoa kun pappilasta ajoin atalaan niin matkalla näkyi useita joilla oli maski. Näkyi toki niitäkin joilla ei ollut, mutta yllätyin kuinka monella oli.
Yksi maskikasvo jo katseli murhaavasti bussissa minua kun ei ollut mulla maskia. Astman takia tukehtuisin. No katselin häntä sitten ihan samanlailla takaisin. Mitäpä tässä muutakaan.
Pelkään, että maskeista aiheutuu vielä sis ällis sota. Muutenkin ihmiset on hirveän vihaisia ja valittavat joka asiasta, sitten vielä tämä kahtiajako.
Taas ovat vastakkain valkoiset (maskinaamat) ja punaiset (tai vähintäänkin kiukusta pinkit) maskittomat.
Kannattaa unohtaa ne julkiset. Ja maskit. Diesel-moottori on keksitty.
tyhmä savon muikku lidl hyllyjen välissä juoksemassa bussien perässä?
Me vähän nopeammat on jo lopetettu julkisen liikenteen käyttö ja pyöräillään, eikä edes olla siellä bussissa. Jokunen maski näkyi tänään aamupäivällä keskustassa, mutta aika harvassa vielä oli. Pitäisköhän mennä maski naamalla ajelemaan bussiin, niin voisi viedä muilta sen ekana olemisen noloilun. Mä Olen kyllä kevään ja kesän mittaan bongannut useampia maskillisia, myös todennäköisiä kantasuomalaisia, mutta harvassa ovat vielä olleet.
Ja joo, tamperelaiset ei ole hämäläisiä, vaikka Tampere onkin joskus kuulunut Hämeen lääniin.
Tämähän se oleellinen anti tästä ketjusta olikin.