Mies haluaa koko ajan mennä katsomaan veljensä vauvaa. En kestä
Ymmärrän, että silloin tällöin käy, mutta 2-3 kertaa viikossa pitää päästä vauvaa katsomaan. Onko se sekoamassa? Ajaa 30 km tuon takia. Ollaan sovittu, ettemme hanki lasta.
Kommentit (23)
Mutta siinähän sulla on mies, joka huolehtisi lapsesta? Monella ei ole.
Sillä on vauvakuume. Mun miehelläni oli myös. Ei meinattu vauvaa saada mutta melkein 2 vuoden yrityksen jälkeen tärppäsi. Onneksi. Varmasti olisi hakenut toisen koska halusi niin kovasti isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kenen aloitteesta sovitte ettette hanki lapsia?
Minä olin tuossa asiassa aktiivisempi. ap
Anna käydä jos tykkää. Kaikilla hyvä olla omaa aikaa ja jos hän käyttää sen noin ja muuten elämässä läsnä niin ei kai siitä haittaa ole?
Kyllä minäkin pidän lapsista ja vauvoista vaikka en omia halua. En halua omaa koiraakaan mutta pentuja on hauska käydä katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten häiritsee, että käy katsomassa vauvaa? Tosin luulen tämän olevan provo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä et halua lapsia,mies myötäili vaikka oli erimieltä. Keskustelkaa uudelleen ja tällä kertaa kuuntele myös miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta siinähän sulla on mies, joka huolehtisi lapsesta? Monella ei ole.
Öh mitä lisäarvoa tämä tuottaa ihmiselle joka ei halua lasta? Itse en halua vaikka saisin lastenhoitajan ja miljoona euroa toosasta ulos sen lapsen kanssa. Vaikka se olisi maailman kivointa ja ihaninta ja hienointa. Kun jotaib ei halua niin ei tuo kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvakuumehan se sitten on, on myötäillyt toiveitasi jotta saisi pitää sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten häiritsee, että käy katsomassa vauvaa? Tosin luulen tämän olevan provo
Ahdistaa, että sen mieli on muuttumassa.
Voihan hän haluta läheisen suhteen veljen lapseen vaikkei omaa haluaisikaan. Onko veli hänelle muutoin kuinka läheinen? Toisaalta mielikin voi muuttua ja siihen on myös oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Voihan hän haluta läheisen suhteen veljen lapseen vaikkei omaa haluaisikaan. Onko veli hänelle muutoin kuinka läheinen? Toisaalta mielikin voi muuttua ja siihen on myös oikeus.
On pitänyt veljeen yhteyttä, mutta ei ennen näin tiheään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pitänyt veljeen yhteyttä, mutta ei ennen näin tiheään.
Keskustele miehesi kanssa. Jos haluaakin lapsen niin sitten eroatte.
Jätä se sika. Joko vauvakuume raivoaa tai sitten peräti käy panemassa toista äitiehdokasta.