Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

priorin näyttää toimivan, yllätys

Vierailija
16.08.2013 |

ostin hiustenlähtöön priorinia 2 kk sitten ja nyt mun tukka tuntuu vahvemmalta ja hiusten tippuminen loppui. oli iloinen yllätys, että toimii. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toimii se, itsekin olen kokeillut. Minulla oli ongelmana huono hiusten kasvu ja heikko katkeileva hiuslaatu. Auttoi kyllä, mutta sivuvaikutuksena myös kaikkien muiden ihokarvojen kasvu valitettavasti kiihtyi merkittävästi. Ennen riitti että ajeli ihokarvat kerran viikossa, Priorin-kuurilla oli pakko 2-3 pv välein.

Vierailija
2/5 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä hintaista tuo on? Onko tehokkaampaa kuin biostrong? Mulla ohentunut kilpparin takia hiukset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin juuri kuuri nja kiinnostaisi kuulla lisää kokemuksia erityisesti hiustenlähdön kannalta. Olen 32v ja viimeisen 6kk aikana alkanut jostain syystä hiuksia lähtemään selvästi aiempaa enemmän. Hiukset tuntuu joten kuivilta/elottomilta/karheilta/takkuuntuvilta verrattuna aiempaan ja lähtevät herkemmin irti. Päänahka tuntunut myös hieman aralta viimeiset 6kk.

Priorinin lisäksi ostin päänahkaa hoitavaa shampoota apteekista, tarkoitettu erityisesti oheneville hiuksille. Samalla ostin Nizoral shampoota jota aion käyttää yhden kuurin eli 2krt viikossa 4 viikon ajan koska tuo on aika monipuolinen päänahan ongelmia hoitava lääke. Ja päälle tosiaan Priorin 3kk kuuri ainakin aluksi, 67€ maksoi 3kk tehokuuri.

Vierailija
4/5 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priorin on kallis, vastaava tuote löytyy lemmikkieläinkaupasta.

Vierailija
5/5 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin juuri kuuri nja kiinnostaisi kuulla lisää kokemuksia erityisesti hiustenlähdön kannalta. Olen 32v ja viimeisen 6kk aikana alkanut jostain syystä hiuksia lähtemään selvästi aiempaa enemmän. Hiukset tuntuu joten kuivilta/elottomilta/karheilta/takkuuntuvilta verrattuna aiempaan ja lähtevät herkemmin irti. Päänahka tuntunut myös hieman aralta viimeiset 6kk.

Priorinin lisäksi ostin päänahkaa hoitavaa shampoota apteekista, tarkoitettu erityisesti oheneville hiuksille. Samalla ostin Nizoral shampoota jota aion käyttää yhden kuurin eli 2krt viikossa 4 viikon ajan koska tuo on aika monipuolinen päänahan ongelmia hoitava lääke. Ja päälle tosiaan Priorin 3kk kuuri ainakin aluksi, 67€ maksoi 3kk tehokuuri.

Lisäyksenä vielä että verikoetulokset tuli juuri eikä mitään ongelmaa. Päänahassakaan lääkäri ei nähnyt mitään erityistä. Kyllä ärsyttävää kun hiukset lähtee jo 32 vuotiaana.... Suvussa ei mitään kaljuuntumistapauksia joten olen kai ensimmäinen sitten ellei nuo hoidot tehoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi