Oletko joskus ihastunut naiseen?
Siis lähinnä varatuille mahdollisesti perheenäideille tämä kysymys. Ja tarkoitan pidempään kestävää ihastusta, ehkä sellaista, että ihastuksen lähellä on vaikea olla jne.
Miltä omat tuntemukset tuntuivat? Millaisia ajatuksia oli? Puhuitko ihastuksen kohteellesi mitään? Vaikuttiko se muuten parisuhteeseen ja puhuitko mahdollisesti miehellesi?
Kommentit (31)
Olen ihastunut naiseen seurustelumme aikana. Tämän jälkeen myönsin itselleni olevani pesunkestävä bi. Miehelle kerroin ihastuksesta, ei pahastunut vaan piti hieman "söpönä". Ihastus menikin nopeasti ohi, mutta heteroa ei minusta saa tekemälläkään :)
Itse olen tällä hetkellä ihastunut luokkakaveriini, vaikka minulla onkin miesystävä, ja meillä menee hyvin. En vaan voi sille mitään, tämä tyttö pyörii ajatuksissani jatkuvasti. Luulin olevani hetero mutta... En tiedä mitä oikein tekisin, pää ihan sekaisin :(
En ikinä. Olen ihan hetero, mikä näyttää olevan harvinaista =O
Olen. Mies tietää ja on ok sen kanssa (tietää että olen bi), etenkin kun en ole koskaan pettänyt eikä ole aikomuksenakaan pettää.
Googlella löysin tän vanhan keskustelun. Koin eilen aivan järkyttävän kovan girl crushin yhdessä tapahtumassa, oli siis töissä siellä. Ei mutenkään huippukaunis, mutta älyttömän söpö ja persoonallisen näköinen, täydellinen vartalo ja niin mukava! Apua, menin ihan sekaisin! Nyt kun mietin historiaani taaksepäin niin olen ollut useasti ihastunut naiseen. Ennen kuvittelin, että jännitän näiden ihmisten seuraa, mutta uskon sen olleen ihastumista kuitenkin. Vatsan pohjasta otti kun näin näitä tyttöihastuksiani. Mutta tuo eilinen, apua! Heti kun näin sen naisen, katsoin että wow miten voi olla noin täydellinen kroppa, miten ystävällinen ja ihana, tajusin heti että tää on kunnon gorl crush. Kännykällä tässä kirjoittelen aivan päästäni sekaisin.
Ja seurustelen siis niehen kanssa. Kerroin yöllä humalassa miehellekin tästä ihadtumisesta.
Olen nuori naimisissa oleva nainen, ja tasaisin väliajoin naurettavan ihastunut yhteen ystävääni. Tämä nainen on sanonut suoraan olevansa ihastunut minuun, ja olemme suudelleet. Tämä asia on aviomiehelleni ok, koska kuulemma ei olisi niin paha jos harrastaisin seksiä naisen kanssa, kuin jos tekisin niin toisen miehen kanssa. En ihan ymmärrä tätä mieheni logiikkaa, mutta en siis ole päätynyt sänkyyn tämän ystäväni kanssa.
Kyseessä on sikäli ainutkertainen tapaus, etten ole eläessäni ollut ihastunut muihin naisiin kuin vain tähän yhteen.
Vanha keskustelu löytyi googlella, kun olen just nyt tuollaisessa tilanteessa.. Naimisissa miehen kanssa, lapsia... Ja silti aivan kamalan ihastunut itseäni vanhempaan naiseen <3
Miten te muut olette suhtautuneet yhtäkkiseen naisihastuniseenne?
Olen ihastunut naiseen, joka oli hetero. Molemmat perheenäitejä.
No eipä ole hetero enää. Näillä mennään.
Kotona ei ole lämpöä, ei läheisyyttä.
Nyt on, en valita. Olen onnellinen.
Tajusin joskus kolmekymppisenä tykkääväni myös naisista, vaikka pääosin ihastunkin miehiin. Olen seurustellut naisen kanssa muutaman vuoden ja ihastunut rajusti yhteensä kolmeen naiseen. Yhteen olen ihastunut nytkin ja hän on niin upea mimmi että olisin ihan valmis sitoutumaan häneen. Fiksu kuin mikä, ei mikään nyyhkytatti vaan sopivan kipakka ja vielä kauniskin... A girl can dream :).