Onko kissa miehellä turn off?
Olen mies, jolla on pari kissaa. Koirakin olisi, jos kissat sen hyväksyisi. Onko se turn off?
Kommentit (72)
Ei oo. Päinvastoin positiivinen asia.
No ei ole! Itse pidän enemmän koirista, mutta kissatkin ovat mukavia. Tuskin on suurimmalle osalle naisista ongelma.
Samaa mieltä ekan vastaajan kanssa. Mies, joka pitää hyvää huolta kissastaan on kuuma.
Koirista en itse niin välitä, joten se voisi olla vähän turn off.
Ei tietenkään ole turn off! Kisut <3
Ei missään nimessä, kisut ihania, itselläkin kaksi poikakissaa, en voisi olla miehen kanssa joka ei ole eläinrakas
Kissa on oikeastaan jollain sorttia kuin leijona.
Eikä kukaan kysy, onko epämaskuliinista pitää leijonaa.
On todellakin.
En ottais itselleni kissaa, jonka kylkiäisenä tulee joku hikinen ukko.
Ei ole, pikemminkin turn on 😉 Itselläni löytyy 3 naukujaa ja tykkään myös koirista.
Nykykissat on kyllä outoja. Naapurin nätti flicka toi silakoita villahousulle, niin ei maistunu..piti väkisin työntää kurkkuun
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä, kisut ihania, itselläkin kaksi poikakissaa, en voisi olla miehen kanssa joka ei ole eläinrakas
Toi oli hyvä huomio.
N-77
Vierailija kirjoitti:
Kissa on oikeastaan jollain sorttia kuin leijona.
Eikä kukaan kysy, onko epämaskuliinista pitää leijonaa.
Siis piti sanoa että tämä oli hyvä huomio....
N-77
Kissamiehet ovat vähän nössöjä. En tykkää. Koira on ok, mutta kissat - ei kiitos.
Se on Off allergiselle, valitettavasti.
Mieheni pitää kissoista. Meillä on niitä kuusi. Osa niistä on isin kisuja osa minun. En ikipäivänä olisi miehen,joka ei pidä kissoista, kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kissamiehet ovat vähän nössöjä. En tykkää. Koira on ok, mutta kissat - ei kiitos.
Mistä teet sen tulkinnan? Onko kissa muka nössömpi kuin koira?
Tuntuu kyllä että kissat ovat usein jopa dominoivampia kuin koirat.
Minä tapasin aikoinaan mieheni baarissa. Hän kertoi kahdesta kissastaan niin lämpimästi, että rakastuin samantien. Kissoja ja yleensäkin eläimiä rakastavat miehet ovat täydellisiä. 😍😍
Kissat on ihania <3 Joten jos kissaihmiseltä kysyt, niin ei todellakaan. Toki ne jotka inhoavat kissoja voivat pitää sitä turn-offina.
Itsellä olisi enemmän haasteita miehen kanssa jolla koira, kun en itse niistä niin välitä.