Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

exän käytös ja mustasukkaisuus

Vierailija
16.08.2013 |

Mitä tämä on? Menin naimisiin vapaan miehen kanssa jonka exä lapsineen oli lähtenyt ja eronnut ja kaksi vuotta sitten. Tosin lasten tapaamisten yhteydessä seksiä oli ollut kun mies piti toivoa yllä että saisi perheen kasaan vielä.miehelleni lapset ovat elämän tärkein asia.

esittivät kulissiperhettä lasten takia.....oli parisuhde leirejä ym.

Sitten mieheni sai tarpeekseen ja lopetti kaiken. Me tapasimme.siitä alkoikin exän maailman loppu. Me menimme yhteen heti ja naimisiin.  Exä pyytää miestäni lastensa kanssa särkänniemeen,mummolaan,siskonsa luo johon minä en sitten saa tulla kuulemma. Pyytää saada tulla meille lintuja hoitamaan ja me menisimme matkoille,tulee keskisuomesta tänne eteläsuomeen meidän naapuriin kylään ja kyselee miten meillä menee,puhui suureen ääneen että hänkin on mieheni rouva edelleen kun on sama sukunimi ja silmät kostui,itki kun näki vihkimistodistuksemme seinällä,pyytää miestäni eroamaan minusta tai tekee lastensuojeluilmoituksen kun lapset ovat meillä,lähestulkoon pyörty kun sai tietää että odotamme lasta.hän ei kasvata lapsiaan mitenkään koska on vapaankasvatuksen puolella ja masentunut kuulemma. Minä joudun tekemään meillä töitä ettei he riko koko taloa ja söisivät edes tuolilla istuen ym.kauanko jaksan?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasitteko piankin sen jälkeen tai juuri niihin aikoihin kun miehesi lakkasi panemasta eksäänsä? Silloin eroa ei voi pitää varsinaisesti kovin vanhana tapauksena. Mutta aika hulluhan se eukko kertomasi perusteella on. Pitäisiköhän teidän muuttaa johonkin ja pitää huolta siitä ettei lasten äiti saa tietää asuinpaikkaanne? Mies voisi tavata lapsiaan muualla, eihän sen äidin tarvitse teillä siinä määrin vierailla että pääsee tuijottelemaan vihkitodistusta...

Vierailija
2/38 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen avioituminen viittaa siiten, ettei mies edes ole kovin tosissaan, halusi vain uuden siivoojan/taloudenhoitajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pitää vihkitodistusta seinällänsä??

Vierailija
4/38 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mies eronnut 2 vuotta sitten ja avioitunut pikaisesti uudelleen

- Asutte Etelä-Suomessa

- Ex-vaimo asuu Keski-Suomessa, kyläilee usein Etelä-Suomessa

- Teillä on lintuja

- Odotatte/olette saaneet lapsen

Siinä on aika paljon speksejä, josta voisi tunnistaa, jos epäilee aloituksen koskevan tuttuaan. Kiva sitten lukea täältä, kuinka se ja se on masentunut, ei kasvata lapsiaan, suree ex-miehensä perään jne. Voisi sinullakin olla vähän häpyä ja olla rällimättä täällä toisten ihmisten elämää noin yksityiskohtaisesti. Joskus ihmetyttää, että ihmiset ei tajua tällä palstalla vierailevan tuhansia ihmisiä.

Vierailija
5/38 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tosiaan pitää vihkitodistusta seinällä :D meillä kyllä kanssa samanlainen pimee exä mutta ei meillä vihkitodistus seinällä ole :D

Vierailija
6/38 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/38 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa vihkitodistuksen kotiinsa?

Mä muistan laittaneeni nimen paperiin kyllä vihkimisen jälkeen, mutten mä siitä mitään todistusta kotiin ole saanut.

Vierailija
8/38 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 10:15"]

Mistä saa vihkitodistuksen kotiinsa?

Mä muistan laittaneeni nimen paperiin kyllä vihkimisen jälkeen, mutten mä siitä mitään todistusta kotiin ole saanut.

[/quote]

maistraatista saa todistuksen. pitäiskö tuo tosiaan vetäistä kehyksiin ja seinälle?

alkuperäiselle toteaisin että turhan ajoissa väkäät uutta muksua tuohon liittoon kun edellinenkin on kesken. onnea matkaan.

Vierailija
9/38 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se, kunnei naisella ole uutta. Kuten viisas isoäitini sanoi aikanaan: "Niin ne naiset aina kuvittelee, että menekkiä olisi, mutta ei niitä oikeita ottajia olekaan eron jälkeen..."Okei, vähän vanhanaikaisen ihmisen kommentti, mutta aikalailla se monesti pääteekin. Nainen lähtee nenä pystyssä hakemaan parempaa elämää ja huomaa hetken päästä, että ex-mies on löytänyt mukavan suhteen ja omista jutuista ei tulekaan mitään ja ne kaikki kuvitellut miehet onkin kadonnut eron jälkeen. Näin on käynyt parille ystävällekin. En usko, että katuvat eroaan, mutta kuvittelivat "menekkinsä" isommaksi kuin se sitten olikaan ja ovat vähän yksinäisiä/katkeria.

Mitä ap:n tilanteeseen tulee, niin ystävälleni kävi samoin. Nainen oli jättänyt miehen rumasti toisen miehen takia. Tuo toinen suhde kariutui nopeasti ja sitten eron jälkeen nainen oli pitänyt eksäänsä määräysvallassa edelleen. Se loppui, kun kolme vuotta eron jälkeen ystäväni tuli miehen elämään. Sen jälkeen alkoi helvetti. Pitäisi pystyä pitämään näköjään varattuna kaikki miehet ja ex on tarkoitettu eronkin jälkeen vain palvelemaan rouvaa.

Vierailija
10/38 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,laitoimme kehyksiin vihkimistodistuksen koska se on meidän mielestä arvokas.moni mieheni vanha tuttu on sanonut ettei ole nähnyt miestäni exän kanssa näin rakastuneena ja onnellisena.mieheni meni hätiköiden ekaan liittoon kun ikää tuli jo sen verran ettei halunnut jäädä poikamieheksi. Vasta minut löytäessään koki löytävänsä sen josta on aina haaveillut ja jonkalaisen oikeasti on halunnut.

Vierailija
11/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi ja lämmin leipä teidän kanssanne.....exä petti miestäni avioliitossa. Exä ei halunnut takaisin miestä vaan piti talkkarina ja väärällä tavalla antoi toiveita suhteen jatkumisesta.virallisesta avioerosta,jonka siis exä otti,kaksivuotta.tuon kahden vuoden loppupuolella me tapasimme kun mieheni oli lopullisesti katkaissut kaiken exään koska exä ilkeili eikä pyytänyt anteeksi pettämistä ja huijasi yrityksillään muka korjata kaikki. Sai näin yksinäisyyteensä jotain ja talkkarin niinsanotusti.heillä ei ollut mitään suhdetta enää puoleenvuoteen.mieheni teki sen selväksi. Exä vei lapset mennessään jo,kun toinen niistä syntyi. Muutti vanhempiensa luo jossa asuu vieläkin.mieheltäni siis riistettiin lapsetkin.kun me tapasimme,exä tuli kumman kiltiksi yhtäkkiä.halusi mieheni takaisin.ja tosi outoa että vielä vihkimisen jälkeen vajaa vuoden vikitelly miestäni. moraalia kun hänellä ei ole eikä häpyä,niin kehtaa.kaikki meistä virheitä tekee,mutta tuo on outoa.huusi miehelleni kerran lastensa kuullen että "luuletko että mulla oli vain yksi avioliiton ulkopuolinen suhde.".

Vierailija
12/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis edellinen viesti minulta t.ap. 

Vierailija
13/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun heidät tuomittiin avioeroon,siitä oli meidän tapaamiseen ja seurusteluun kaksi vuotta välissä. Joten mikä kumma huorintekijä minä olen? Ja kun mieheni katkaisi KOKONAAN välit niin siitä oli puolivuotta meidän tapaamiseen.siis tapasin vapaan miehen.tuo exähän ei saisi mennä naimisiin enää kun on huorintekijä itse.t.ap

Vierailija
14/38 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin: Mies sanoo rakastavansa ap:ta maailmassa eniten, koska tuntee taatusti sillä hetkellä niin. Ainahan se rakastuminen on sellaista huumaa, että tuntuu "elämän rakkaudelta". Arki sitten kertoo sen, missä oikeasti mennään.

Muuten ap, ei kannata kysyä täältä mitään. Uusperheessä on minusta kolme sääntöä, jolla pääsee jo pitkälle:

- kohtele muita kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan

- miehen pitää olla sinua kohtaan lojaali ja sinulla on aikuisen ihmisen valtuudet perheessä

- älä vertaa perhettäsi ydinperheeseen. Se ei rakennu samanlaisille tunnesiteille vaan ota realistinen asenne. Mies ei saa odottaa sinun rakastavan lapsiaan kuin äiti ja sinä vastapalveluna olet reilu ja vastuuntuntoinen. Joskus on parempi kohauttaa hartioitaan ja lähteä shoppailemaan.

Näillä kolmella periaatteella 11 vuotta menestyksekästä uusperhe-elämää takana. Lapsetkin jo aikuisia ja välit erinomaiset, joten kaipa tässä jotain oikeinkin tehtiin.

Vierailija
15/38 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 15:07"]

Kukaan ei myöskään voi sanoa, että ap olisi huorintekijä jos ei edes ole ollut toinen nainen suhteessa. Tai kukaan ei voi sanoa ovatko he yhdessä oikeista syistä.

Ihmeellistä porukkaa...

[/quote]

Olivathan mies ja hänen exänsä suhteessa. Harrastivat ap:nmukaan seksiä lasten tapaamisissa, kävivät parisuhdeleireillä parantamassa suhdetta jne. tuollaisia ei tehdä, jos ei olla suhteessa.

[/quote]

Lueppa uudestaan. Mies lopetti kaiken, ap ja mies tapasivat ja menivät yhteen.

Eli eivät ole enää olleet silloin yhdessä ex ja mies.

[/quote]

Luepa itse uudestaan. Tauko naisten välillä ei ollut, vaan tavatessaan ap:n lopetti mies suhteen exänsä kanssa. Siitä sitten suoraan ap:n kanssa naimisiin. Kyllä tuo pettämistä pahemman kerran on. Siinä pettää niin exäänsä, lapsiaan ap:ta kuin myös mies pettää itseäänkin.

[/quote]

Missä kohtaa noin luki? ;) 

Että ei, minä en ollut se joka tajusi väärin :)

Vierailija
16/38 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 15:05"]

Ihmeellisiä vastauksia olet saanut!

Ei minun mielestäni ole normaalia käytöstä exältä alkaa vaatimaan teidän eroa, alkaa selittämään kuinka hän on miehesi rouva jne.

Kasvatusasiat lasten suhteen kuuluvat miehellesi ja exälle, tosin sinullakin on määräysvaltaa kodissasi. Eli ei sinun tarvitse antaa lasten olla miten vain siellä.

Ja eihän ap sanonut, että hän olisi lasten äiti tai mieskään ole niin sanonut.

Minä sain sellaisen käsityksen, että on ns. äiti eli kun lapset ovat ap:n ja miehen luona, ap:llakin on määräysvaltaa lasten suhteen.

Äitihän on myös perheenpää miehen rinnalla.

[/quote]

Mies oli sanonut, että edes lasten kautta ei ole exää ja häntä. Tällöinen ei kyllä voi puhua siitä, että mies jotenkin tukisi exää lasten kasvatuksessa.

Äitipuolen oikeuksia ei ole. Lapset ovat ensin ja sitten vasta äitipuoli. Äitpuolesta ei koskaan tule edes ns. äitiä. Hän saattaa tehdä tehtäviä, joita äiti tekisi, mutta edes ns. äitiä hänestä ei tule. Jos joku sellaista puhuu on se lapsen kiusaamista.

[/quote]

Niin, ei ole edes lasten kautta suhdetta miehellä ja exällä.

Äitipuolella on kyllä kodissaan sananvaltaa, halusi tai ei.

[/quote]

Normaalit eroneet kyllä tajuavat, että heillä on aina oleva suhde, jos on yhteisiä lapsia.

Vierailija
17/38 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 15:07"]

Kukaan ei myöskään voi sanoa, että ap olisi huorintekijä jos ei edes ole ollut toinen nainen suhteessa. Tai kukaan ei voi sanoa ovatko he yhdessä oikeista syistä.

Ihmeellistä porukkaa...

[/quote]

Olivathan mies ja hänen exänsä suhteessa. Harrastivat ap:nmukaan seksiä lasten tapaamisissa, kävivät parisuhdeleireillä parantamassa suhdetta jne. tuollaisia ei tehdä, jos ei olla suhteessa.

[/quote]

Lueppa uudestaan. Mies lopetti kaiken, ap ja mies tapasivat ja menivät yhteen.

Eli eivät ole enää olleet silloin yhdessä ex ja mies.

[/quote]

Luepa itse uudestaan. Tauko naisten välillä ei ollut, vaan tavatessaan ap:n lopetti mies suhteen exänsä kanssa. Siitä sitten suoraan ap:n kanssa naimisiin. Kyllä tuo pettämistä pahemman kerran on. Siinä pettää niin exäänsä, lapsiaan ap:ta kuin myös mies pettää itseäänkin.

Vierailija
18/38 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 15:05"]

Ihmeellisiä vastauksia olet saanut!

Ei minun mielestäni ole normaalia käytöstä exältä alkaa vaatimaan teidän eroa, alkaa selittämään kuinka hän on miehesi rouva jne.

Kasvatusasiat lasten suhteen kuuluvat miehellesi ja exälle, tosin sinullakin on määräysvaltaa kodissasi. Eli ei sinun tarvitse antaa lasten olla miten vain siellä.

Ja eihän ap sanonut, että hän olisi lasten äiti tai mieskään ole niin sanonut.

Minä sain sellaisen käsityksen, että on ns. äiti eli kun lapset ovat ap:n ja miehen luona, ap:llakin on määräysvaltaa lasten suhteen.

Äitihän on myös perheenpää miehen rinnalla.

[/quote]

Mies oli sanonut, että edes lasten kautta ei ole exää ja häntä. Tällöinen ei kyllä voi puhua siitä, että mies jotenkin tukisi exää lasten kasvatuksessa.

Äitipuolen oikeuksia ei ole. Lapset ovat ensin ja sitten vasta äitipuoli. Äitpuolesta ei koskaan tule edes ns. äitiä. Hän saattaa tehdä tehtäviä, joita äiti tekisi, mutta edes ns. äitiä hänestä ei tule. Jos joku sellaista puhuu on se lapsen kiusaamista.

[/quote]

Niin, ei ole edes lasten kautta suhdetta miehellä ja exällä.

Äitipuolella on kyllä kodissaan sananvaltaa, halusi tai ei.

[/quote]

Niin ja edelleen, eli ns. äiti eli ihminen joka tekee myös päätöksiä kodissaan. Ei siis lasten äiti, vaan siinä talossa se "äiti" joka päättää eli perheenpää.

[/quote]

Omassa kodissaan on jokaisella tietysti sananvaltaa. lapsiin ei sananvaltaa äitpuolilla ole. Äitipuolta ei myöskään tule koskaan kutsuä äidiksi, ei niin että olisi lainausmerkit, ei niin, että sanaa äiti edeltäisi ns.

Tämän sanon ihan äitipuolena. Tuollainen mies ei ole muuta kuin hepsankeikka, vaikka sana yleensä viittaa naisiin. Eroa mies ei hoida oikein, kuten joku on sanonut, ei huolehdi lasten hyvinvoinnista, ap:lle puhuu palturia "oikeasta rakkaudesta" jne. Ei huolehdi lasten kasvatuksesta vaan, jättää lasten huonon käytöksen exänsä harteille. Ilmiselvästi lapsethan reagoivat vanhempien (lue miehen) tekemiin asioihin.

Ja todellakin, olen itse äitipuoli. Tuollaisen miehen kanssa en olisi suhteeseen ryhtynyt. Jos erotaan, niin erotaan, eikä erota vasta sitten, kun on uusi maailman paras rakkaus tiedossa. Toisekseen existä ei puhuta pahaa nyksille jne.

Vierailija
19/38 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 06:56"]

Pikainen avioituminen viittaa siiten, ettei mies edes ole kovin tosissaan, halusi vain uuden siivoojan/taloudenhoitajan.

[/quote] väärin! Olemme uskovaisia emmekä elä päivääkään avoliitossa. Miheni ja minä rakastuttiin ensimmäistä kertaa elämässämme kunnolla.hyvin on mennyt ja monta vuotta avioliitossa olemme olleet.

Vierailija
20/38 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Muru!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi