Huomenna kokkaan uudelle msiesystävälle. Mitä sinä tekisit?
eli antakaa ehdotuksia. Mitkä kelpaavat miehille hyvin. Tämä mies taitaa olla kulinaristi, eli vähän pitäisi ylittää itsensä.
Kommentit (48)
en jaksanut lukea koko ketjua, mutta mä tekisin pastaa tai lasagnea! sellaista perusmättöä, josta jokamies tykkää! Varma valinta!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 22:30"]
Laittaisin pakasteranskalaisia, jälkkäriksi omatekoista vaniljaomenapiirakkaa. Jos mies huutaa että ranskalaisia ei ole tässä talossa itse tehty eikä tehdä, ja että piirakka kaipaisi jotain makua, vaikkapa pippuria, niin olen jo oppinut läksyni ja tiedän ettei maksa vaivaa.
Ja muutenkin, jos hienostelijalle ei eines kelpaa ei ole mun elämäni mies.
[/quote]
no, onneksi minäkin olen ruoan suhteen hienostelija :-). On ilo et vakka löytää kantensa.
[/quote]Juu, paitsi sitten jos kiireessä ja rahapulassa, kun oot vähistä rahoista ostanut, noista eväistä nousee huuto ja paiskotaan pihalle, ja oot sen oman keksimäsi parhaan reseptin mukaan leiponut piirakkaa.
Ja kun mies niitä kioskin ranuja vetää kuitenkin harva se päivä...
Kyllä mä taitaisin katsoa ihan sen huonoimman perusruoan perusteella, jos ei kelpaa ja nokkaansa nyrpistelee, niin ei ole mua varten, vaikka itsekin olen makuhifistelijä, tosin einekset eivät automaattisesti ole paskaa mun mielestä.
[/quote]Olipa katkera avautuminen :D
Sä kokkaat ja sitten paljastuu että kokkaattekin yhdessä.
Veikkaan että onkin niin että mies kokkaa ja on pyytänyt esittämään toiveita ja kun et keksinyt itse halusit apuamme.
Miten olisi vaikka vanha kunnon bolognese-kastike tuorepastan kanssa? Kastikkeen voit tehda jo etukateen niin se tarvitsee vain lammityksen, teille jaa huolehtiminen siita etta pastasta tulee taydellinen joten epaonnistumisen vaara ei ole kovin suuri. Jalkkariksi muutamia erilaisia juustoja, vahan rypaleita, suolakekseja seka hedelmia. Punkkupullo tietysti juomana. Tuttua ja turvallista sapuskaa niin voitte parmmin keskittya seurustelemiseen.
Entrecote on helppo paistaa ja onnistuu useinmiten, sitten vaikka jotain kaupan kermaisia/valkosipulisia perunoita uuniin, lisukkeeksi vihanneksia ja jotain hyvaa tuoretta leipaa. Jalkiruoaksi pappilan hatavaraa, varmasti saa miehen kuin miehen kyllaiseksi noilla sapuskoilla.
Hiiteen noi kaikki valkosipulimössöt, yääääk.
Katkarapukimara!
Rapujuhlat! Hyvänro 39 :) Niitä mäkin suosin. Tosin ei se sushin tekemin oo mitenkään vaikeeta, kunhan on tarkkana riisin keittämisessä :)