Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa laihdutus asiassa

Vierailija
01.08.2013 |

eli paino on 70kg ja pituus 170, laihtumismetodi on kalorilaskuri joka antaa päivittäiseksi kalorimääräksi 1200. Tuolla pitäisi laskea 1kg viikossa tahtia. En vain tiedä kun paino tulee tosi hitaasti alas. olen aloittanut 14.7 ja silloin painoin 73kg. Haluan vaan päästä timmiin kuntoon ja vatsamakkaroista eroon. Mutta miten? Hirveä roikkuvatsa vielä lapsista joista vanhin 9v. Tuntuu hirveän hitaalta vauhdilta.

tässä eiliset syömiset.

eli ruisleipä, margariinilla (vähän) ja kurkkua, kahvia rasvattomalla maidolla.

kotitekoinen lehtipihvi jossa vähän maustevoita ja uunikasviksia

proteiinipatukka

ceasar salaatti kahvilasta ja kookos smoothie. 

2 kertaa lenkki eilen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa viikossa 3kg on todella nopea tahti. Sehän tekisi 20 viikossa 30kg. Eihän se noinkaan kyllä jatku. Ole tyytyväinen, jos paino pysyy hetkittäin paikoillaan ja jatkaa sitten putoamista esim. 500g viikossa. Laihduttaminen on hyvin hidasta työtä.

Vierailija
2/23 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi laihtua kilo viikossa se tekee 1000 kcal vajeen päivälle. Jos et laihdu ja punnitset ja merkkaat säntillisesti niin sitten kulutus on yhden täpin liian korkealla (kalorikulutus-välilehti). Jos halua seurata teoriaa ja käytäntöä ja meneekö kuten pitää niin kehittyminen-välilehdeltä löytyy käyrästö.

Jos tuntuu ankealta, niin voit laskea vajeen siihen suositeltuun 500kcal päivässä, sillä laihtuu noin 500g viikossa. Alle 1200kcal ei ole suositeltavaa syödä koska sillä saa nippanappa vitskut yms hivenaineet täyteen jos syö monipuolisesti. Liikunta on mukavaa ja tukee painonlaskua, mutta jos aloitat saliharjoittelun (jää vähemmän löysää jos on paljon pudotettavaa) niin se saattaa junnata painoa (lihas).

Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat laihtua? fitnessbuumi meni jo, nyt on hip olla ylpeä läskeistään.

Vierailija
4/23 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mä haluan elää terveellisesti? Mulla läskit kertyy vyötärölle ja se ei ole kaunista saatika terveellistä, vai onko?

Lisäksi vaatteet istuu paremmin. Minulta monesti lisäksi kysytty olenko raskaana ja onniteltu. Nyt saa riittää.

ap

Vierailija
5/23 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen on yksinkertaista riittävästi ravitsevaa ravintoa, liikuntaa ja lepoa-

3-4 lenkkiä viikossa ja hyvä ihminen rupea SYÖMÄÄN, tuolla kalorivajeella liikunnasta ei ole mitään hyötyä, kun ei ole mitä kuluttaa.

ps. Google on oivallinen apu tiedon hakuun.

Vierailija
6/23 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosi on ihan normaalin rajoissa. Jos vatsasi pömpöttää, tarvitse lihaskuntoa, ryhtiä ja liikuntaa, etkä proteiinipatukkalaihduttamista. Treenaa vatsa- ja selkälihakset piukoiksi, ettet rellota pötsi tanassa. Lisäksi on ihan normaalia, että naisella on alavatsalla hiukan "pehmeää". Se on hormonaalinen ilmiö.

Ota siis käyttöön mittanauha (vatsaympäryksesi???) vaa'an sijaan.

Vierailija
7/23 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä on lihasten treenaamisesta, jos on ylimääräistä rasvaa. Kyllä ne lihakset siellä rasvan alla on. Eikö nyt ensin pitäisi polttaa rasvaa ja sitten vasta lihaskuntoa?!

Vierailija
8/23 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 08:29"]

Miksi haluat laihtua? fitnessbuumi meni jo, nyt on hip olla ylpeä läskeistään.

[/quote]

Totta Näin Minäkin Olen Tehnyt Enkä Murehdi Ulkonäöstäni Enää Voin Elää Vapaasti

Vierailija
9/23 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moninpuolista sekä ruokavaliosi, että liikuntasi. Äläkä unohda lepoa. Liikkeelle kannattaa lähteä aina mahdollisimman korkeilla kalorimäärillä ja tiputtaa tarvittaessa alemmaksi. Tämä siksi, että jos heti vetää kireälle, mitä sitten tehdään kun homma pysähtyy?

Vierailija
10/23 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän päivän syömiset ajattelin näin.

aamu, ruisleipä,margariinilla ja kurkulla

lounas:jauhelihakeittoa

välipala:skyr rahka

päivällinen:tonnikalasalaattia, tonnikala on öljyssä.

Miltä kuulostaa? Lisäksi lenkki jossa poltan lähemmäs 500kaloria.

en oikein tiedä miten monipuolistaisin liikuntaa? En käy salilla tai jumpissa rahan vuoksi.

ap

Vierailija
11/23 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta löytyy ainakin jooga- ja jumppaohjeita, sekä valmiita jumppasarjoja eri tarkoituksiin. Tuben fitness puoli on yllättävän laaja.

Joogasta puheenollen: Lattialla kieriskely on yllättävän rankkaa, kun joku kertoo miten siellä pitäisi kieriä. Itse kestän salilla raudan kimpussa iloisesti sen 1,5 h, mutta 45 min hot joogassa oli ihan liikaa :D

Vierailija
12/23 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 09:07"]

en oikein tiedä miten monipuolistaisin liikuntaa? En käy salilla tai jumpissa rahan vuoksi.

ap

[/quote]

Etkä muuten vitussa polta ja tuo skyr rahka.. ei vittu taas.

Vierailija
13/23 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ylipainoisena kokeilin tuota kalorilakuria. Ja samalla tarkkana mitä söin. Paino tippui, mutta todella hitaasti. (100-300g vko). Alkoi motivaatio hiipua. Sitten päätin kokeila jutan dieettiä. Löysin ohjeet  netistä. Jopas alkoi tapahtua. Ja sinä aikana alkoi myös kaventuminen muuallakin, kuin vyötäröllä.

Ja niin kalorilaskurin, kuin juttaillessa niin punnitsin kaiken ja kirjasin ylös.

Vierailija
14/23 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 09:24"]

ap

[/quote]

[/quote]

siis kulutan, oliko nyt oikein? 

Mikä vika on muuten skyr rahkassa? Olen käsityksessä että ihan ok, tietty monet syö tavallista rahkaa mutta sitäkin pitää makeuttaa jollain

ap

Vierailija
15/23 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 09:29"]

Minä ylipainoisena kokeilin tuota kalorilakuria. Ja samalla tarkkana mitä söin. Paino tippui, mutta todella hitaasti. (100-300g vko). Alkoi motivaatio hiipua. Sitten päätin kokeila jutan dieettiä. Löysin ohjeet  netistä. Jopas alkoi tapahtua. Ja sinä aikana alkoi myös kaventuminen muuallakin, kuin vyötäröllä.

Ja niin kalorilaskurin, kuin juttaillessa niin punnitsin kaiken ja kirjasin ylös.

[/quote]

Mä en viittis maksaa tuosta juttailusta. Ja en pysty syömään sitä kaurapuuroa joka päivä tai rahkaa paljaalteen marjoilla.

ap

Vierailija
16/23 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 09:33"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 09:29"]

[/quote]

Mä en viittis maksaa tuosta juttailusta. Ja en pysty syömään sitä kaurapuuroa joka päivä tai rahkaa paljaalteen marjoilla.

ap

[/quote]

Kirjoitin tuohon, että netistä löysin ohjeet. Maksutta. Googlettamalla löytyy. Jos et syö kaurapuuroa saati muita rahkoja niin sitten muokkailet ja katsot muita vaihtoehtoja.  Minäkin olin sitä mieltä, että en syö puuroa. Hyvin menee alas. Nyt monen kuukauden jälkeen en voisi kuvitella aloittavani aamua ilman sitä puuroa.

t. se sama

Vierailija
17/23 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön aamupalaksi rahkaa, joko ananaksen, mustikoiden tai myslin ja mansikkakeiton (sokeriton) kanssa. On hyvää!

Vierailija
18/23 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 09:24"]

ap

[/quote]

En ymmärrä

[/quote]

Vierailija
19/23 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 09:50"]

En ymmärrä

[/quote]

Uskon ja sen takia oletkin läski

Vierailija
20/23 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä jeesus TAAS kerran. Laihduttamisesta on niin paljon tietoa saativalla, että miten joku voi sortua näin alkeellisiin virheisiin?!

AP, omistatko auton?! Montako kilometriä se kulkee ilman polttoainetta?! Mikään liikunta ei polta tuota määrää kaloreita, jos se ei saa riittävästi polttoainetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi