Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen järkyttynyt. Onko yleistäkin, että kännissä pissataan housuihin?

Vierailija
15.08.2013 |

Luettuani tuota yhtä ketjua häämmästyin kuinka moni on pissinyt kännissä housuun. Luulin, että vain jotkut alkkikset tekee noin. Hyi yök.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on eka merkki, että on lähellä myrkytystilaa: kun autonominen hermosto alkaa lamaantua, tulee kuset ja paskat housuun, seuraava vaihe on hengityksen lamaantuminen. Aika paha tilanne siis.

Vierailija
2/5 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se myös yksilöllistä. Tunsin nuorempana yhden miehen joka pissi housuunsa lähes joka kerta kännissä. Sille oli oma patjakin ihan sitä varten ;) Eikä hän ollut sen enemmän kännissä kuin muutkaan. Toivottavasti älysi lopettaa alkoholin käytön jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yleistä. Onkohan se se kusipervon ketju...

Vierailija
4/5 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin yleistä. Olen 43 ja käyttänyt välillä aika rankasti alkoholia. Yhden kerran olen herännyt siihen että olen pissannut, silloinkin siis siirryin vessaan jatkamaan.

Vierailija
5/5 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kerran käynyt näin nukkuessa kännissä. Ei se nyt mikään yllätys ole, että hirveässä kännissä ei herää pissahätään. 

Mutta noloahan se on sellasia perskännejä vetää. Enkä enää niin tekiskään. Tää keissi on siis jostain 20 vuoden takaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän