Tekee mieli ostella vauvanvaatteita vaikken ole vielä raskaanakaan... O.o
Heips, tuoko mielestänne huonoa onnea jos ostelee valmiiksi jo pieniä vauvanvaatteita ennen kun on edes raskaana? :D vauvakuume saa nupin sekoamaan :D
Kommentit (7)
Juuri näin! Minä hankin laadukkaita puuleluja (Jukka ja Brio ) vuosia ennen kuin oli miestäkään. Kaikki nauroivat minulle. Ja kas, sitten kun oli se lapsi ja tarvitsi niitä, ei olisi saanutkaan enää mistään. Oli minun vuoro nauraa.
t. se mekon ostanut ( ja aion ostaa vastedeskin )
ps. Ja jos nyt sitten kävisi niin, että et sitä lasta saisikaan, niin lähetä ostoksesi kehitysmaan lapselle, olet tehnyt sitten ainakin hyvän teon ;)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 21:53"]
Kyllä mulla on jemmassa pari maailman suloisinta potkupukua, vaikka en ole hankkimassa lapsia lähivuosina/ edes tiedä kykenenkö semmosia maailmaan saattamaan. Menevät sitten vaikka tuttavien lapsille :)
[/quote]
Järjellä ajateltuna niin eihän se mihinkään vaikuta, mutta itse ostin lapselle ekat vauvanvaatteet vasta rv36... (Paljon oltiin toki muualta saatu, niin ei olisi lapsi jäänyt ilman vaatteita vaikka olisi ennenaikaisesti tullut)
Älä osta, muoti muuttuu ja ne sun liian aikaisin ostamasi vaatteet näyttävät vanhoilta jo ennen ku vauva syntyy. Ehdit kyllä sitten kun olet raskaana. Älä anna kuumeilun sekoittaa nuppia, ehdit kyllä sitten sekoilla 9kk :)
Juuri ostin kauniin vauvan mekon, ei ole tietoakaan vauvoista suvussa ainakaan kymmeneen vuoteen.
Itse en osta mitään muodin mukaan, vaan oman makuni, silloin kun oikeannäköinen tulee vastaan. Välttämättä sitten kun jokin ostos on ajankohtainen, sitä mieleistä / sopivaa ei saa. Koskee ihan kaikkia tavaroita mitä tässä elämässä olen tarvinnut.
Ihanaa että löytyy muitakin kellä ei oo kaikki inkkarit kanootissa ;) :D ite vissiin senverran taikauskoinen etten tiiä uskallanko ostaa etukäteen :D
ap
Kyllä mulla on jemmassa pari maailman suloisinta potkupukua, vaikka en ole hankkimassa lapsia lähivuosina/ edes tiedä kykenenkö semmosia maailmaan saattamaan. Menevät sitten vaikka tuttavien lapsille :)