Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 3 lapsen yh-äiti löytää miehen?

Vierailija
14.08.2020 |

Olen eronnut lasten isästä pari vuotta sitten, tapailen yhtä miestä jolla on jo aikuiset lapset. Omani ovat 11-17 vuotiaita. Mikä kokemus teilöä on, huoliiko kukaan yh-äitiä, jolla vain joka toinen viikonloppu vapaana? Meidän tapailu on niin alkuvaiheessa, että vielä se ei ole haitannut, vaikka rivien välistä ymmärrän että hän on miettinyt asiaa, totesi kyllä että yleensä ikäisilläni naisilla on lapsia..

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri

Vierailija
2/39 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kuka on luuseri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi löytää, mutta tuskin mies kestää vieraita teinejä.

Vierailija
4/39 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinku tapailet yhtä miestä ja sit pitäs löytää vielä toinen?

Vierailija
5/39 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoisen miehen voit löytää.

Vierailija
6/39 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki saada, mutta todennäköisyys lienee heikompi kuin lapsettomalla tai vuoroviikkovanhemmalla.

Vierailija
7/39 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä miestä tapailen.. Tajusin vaan hänen puheistaan että on miettinyt asiaa.. Toki tilanne ei ole helppo, mutta ei olla vielä tässä vaiheessa muuttamassa yhteen tms. Tapailuasteella.

ap

Vierailija
8/39 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerran seurustellut yyhoon kanssa 10kk ajan, ja voin sanoa että toista kertaa en seurustele.

Ja kyseessä oli vielä 22v todella kuuma yh. 2v Poikansa oli todella adhd

Jos pitää katsella sitä menoa, niin sen lapsen tulee sitten olla oma

M28

Vierailija
9/39 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mutta tuskin Lapsetonta miestä. Etsikää yh-äidit niitä miehiä joilla lapsia niin voi tärpätä.

Vierailija
10/39 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on lapsia mut ovat jo yli 18, et on toki isä itsekin.

ap

Vierailija
11/39 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lapset on 11-17 vuotiaat, kyllähän sä voit käydä leffassa, syömässä... deiteillä muutenkin. Kyllä tuon ikäiset pärjää muutaman tunnin silloin tällöin keskenäänkin.

Vierailija
12/39 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kerran seurustellut yyhoon kanssa 10kk ajan, ja voin sanoa että toista kertaa en seurustele.

M28

Miksi edes olit vielä tavannut lapsen? Eikö olisi parempi seurustella ilman lasten tapaamisia?

Vierailija
13/39 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28

Miksi edes olit vielä tavannut lapsen? Eikö olisi parempi seurustella ilman lasten tapaamisia?

No aika helvetin vaikeaa sellainen olisi, kun kyseessä oli aivan totaali YH

Mitä tarkoitat?

M28

Vierailija
14/39 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen naisen jolla 3 pientä lasta. Erosi toukokuussa lasten isästä ja syyskuussa muutti jo uuden miehen kanssa yhteen. Parin kuukauden päästä oli jo paksuna. Menivät naimisiin heti kun muste oli kuivunut eropapereissa.

Vierailija
15/39 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tämän vuoden alusta tapaillut yh:ta jonka lapsi täytti juuri 18v, mutta asuvat varmaan vielä jonkun aikaa saman katon alla. Suunnilleen joka toinen viikko ollaan yhdessä, joka toinen äiti-lapsi viikonloppu. Välillä vietetään ilta-yö-aamu yhdessä viikollakin, miten työt tms sattuu yksiin.

Ja ainakin minusta tuntuu että tämä toimii meillä hyvin. Jo alusta asti tehtiin selväksi että saman katon alle muuttamista ei haeta, mutta muuten ollaan ihan tiiviisti yhdessä.

Tietty jos se mies kovasti toivoo yhteisiä kotileikkejä niin pistää se mietityttämään jos pakettiin kuuluu vielä aika nuoria lapsia.

M45

Vierailija
16/39 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mutta tuskin Lapsetonta miestä. Etsikää yh-äidit niitä miehiä joilla lapsia niin voi tärpätä.

Tällaisia turhia ehtoja ei kannata asettaa ellei se ole itselleen tärkeä kriteeri. Olisi jäänyt minultakin hyvä mies saamatta jos olisin jättänyt sivuun, koska hänellä ei ole lapsia.

Vierailija
17/39 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28

Mitä tarkoitat?

M28

Sitä, että ei sotketa lapsia deittailuun. Totaaliyh:t pysykööt poissa markkinoilta niin kauan kun heillä ei ole varaa hankkia lapselleen hoitajaa.

Kai mulla on sitten edistyksellisiä kavereita. Eräskin on deittaillut pari vuotta saman tyypin kanssa, eivätkä ole lapsia esitelleet toisilleen.

Samoja askelmerkkejä pitkin menevät muutkin tutut. Ei ole suunnitteilla yhteistä perhettä, vaan aikuisten yhdessäoloa.

Vierailija
18/39 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen naisen jolla 3 pientä lasta. Erosi toukokuussa lasten isästä ja syyskuussa muutti jo uuden miehen kanssa yhteen. Parin kuukauden päästä oli jo paksuna. Menivät naimisiin heti kun muste oli kuivunut eropapereissa.

Tää on valitettavan usein kuultu tarina. Ei vaivauduta edes tutustumaan toisiinsa, kun on niin kiire pariutua. Lapset jäävät jalkoihin ja siitähän on varmasti ongelmia tulossa.

Vierailija
19/39 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28

Mitä tarkoitat?

M28

Sitä, että ei sotketa lapsia deittailuun. Totaaliyh:t pysykööt poissa markkinoilta niin kauan kun heillä ei ole varaa hankkia lapselleen hoitajaa.

Kai mulla on sitten edistyksellisiä kavereita. Eräskin on deittaillut pari vuotta saman tyypin kanssa, eivätkä ole lapsia esitelleet toisilleen.

Samoja askelmerkkejä pitkin menevät muutkin tutut. Ei ole suunnitteilla yhteistä perhettä, vaan aikuisten yhdessäoloa.

Ymmärrätkö että deittailu ja seurustelu ovat kaksi eri asiaa?

Minä käytännössä asuin tämän naisen luona suuren osan tuosta 10kk seurustelusta, vaikka oli minulla omakin kämppä koko tuon ajan.

M28

Vierailija
20/39 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti voi! 😊

Minulla ei ole kuin kaksi lasta, (toinen heistä on kehitysvammainen) ja lasteni isä ei omasta tahdostaan lapsia tapaa ollenkaan, mutta siltikään ei tilanteeni ollut ongelma yhdellekään eron jälkeen tapaamalleni miehelle.

Enemmän koin itse ongelmaksi sen, että voiko se toinen, varsinkin jos oli lapseton mies, ymmärtää kunnolla mihin on itsensä laittamassa ja mm. siksi jarruttelin monen alkavan suhteen kanssa. En myöskään kokenut haluavani suhdetta pitkään aikaan eron jälkeen, mutta kiinnostuneita sekä kiinnostavia ihmisiä vain osui tielleni.

Elämänkumppanin kuitenkin löysin sattumalta ja kun tahtomattani ihastuin, niin päädyin yhteen miehen kanssa, jolla oli itsellään kolme täysi-iän kynnyksellä olevaa lasta.

Yhdessä ollaan oltu nyt 10 vuotta ja enää vain minun synnyttämäni lapset asuvat kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän