Suosittele hyväntuoksuisia, mutta miedosti tuoksuvia yleis- wc- ym. puhdistusaineita
En tiedä olenko herkistynyt tuoksuille kun nykyään tuntuu, että moni yleispesuaine ja mikä vaan puhdistusaine ottaa nenään kamalasti. Pidän kuitenkin tuoksuista ja mieto hajuste pesuaineessa on ok. Millä tuotteella puhdistatte esim. wc-tilojen lavuaarin? Onko Methodin tuotteet voimakastuoksuisia?
Kommentit (8)
Methodin kylppärisuihke oli melko voimakkaan hajuista, mutta esim. saman sarjan nestemäinen pyykinpesuaine oli ihan OK.
Tolu Aloe Vera tuoksuu ihanalta! Ei ole mikään tympeä, tyypillinen pesuainetuoksu, vaan raikas. Aine on neutraalia ja sopii yleispuhdistukseen ja esim. kylppärin pesuun.
Itse pidän yksinkertaisesti Sanytolista. Tuoksuu puhdistusaineelle eikä yritä tuoksua miltään tietyltä. Tuoksuu puhtaalta. Plussat vielä sen desinfioivasta vaikutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän yksinkertaisesti Sanytolista. Tuoksuu puhdistusaineelle eikä yritä tuoksua miltään tietyltä. Tuoksuu puhtaalta. Plussat vielä sen desinfioivasta vaikutuksesta.
Mulla on sellaista suihkutettavaa Sanytolia. Sen haju ottaa erityisesti nokkaan! :D Katsoinkin viimes, että sen tuoksu on olevinaan joku eukalyptus. Eli näin ne maku/hajumieltymykset eroavat. Ehkä on vain tehtävä hutiostoja niin kauan, että sopiva löytyy. Ap
Tolu, Lumme, Kiilto on ihan hyviä ja myös erilaiset puhdistusliinat.
Methodin kylppärisuihkeessa on aika voimakas tuoksu, mutta mun mielestä se on aivan ihana. Tykkään pestä kylppäriä, kun se taivaallinen tuoksu jää ilmaan. 😁
Eco Clean-sarjan Greippi yleispuhdistussuihkeessa on minusta varsin mieto mutta miellyttävä tuoksu. Tuota löytyy näemmä myös kylpyhuonesuihkeena. Kokeilen varmaan sitä sitten kun toi Method loppuu. Lumme-sarjan puhdistussuihkeita en ole kokeillut, mutta saman sarjan hajustetuissa pyykinpesuaineissa on minusta hyvin mieto mutta oikein hyvä tuoksu. Josko sama pätisi sitten siivousaineisiinkin.
Pirkan yleispuhdistusliinat on minun nenääni yllättävän ok.