Koronatestiin aika vasta 5päivän päästä! Ov
Pari päivää jo odoteltu ja kohta oireeton. Silti sinne kai mentävä. Alunperin lievät oireet (yskä, kurkku karhea, nuha). Ennen päässyt seuraavana päivänä. Toivottavasti väkeä tulis lisää,jotta jonot lyhenee...
Kommentit (32)
Minä.pääsin tunnin päästä spitosta. Tulokset tuli seuraavana päivänä.
Ei tarvitse mennä, jos oireita ei enää ole.
Monta lasta, monta reittiä saada joku pöpö. Tällä periaatteella ollaan jatkuvasti eristyksissä pienenkin nuhan yms vuoksi.
Turhauttavaa odotella näin kauan...
Ei ne testaa oireettomia, eli jos oireet loppuvat, pitää soittaa ja perua testiaika tai sen jonottaminen. Mun kouluikäinen lapseni on ollut testijonossa maanantaista asti, minä sairastuin tänään ja ei muuta kuin jonoon. Ensi viikolla voikin sitten seuraava lapsi sairastaa ja kohta se joulu sieltä tuleekin.
Ei vid du niin mitään järkeä!!!
Itse en päässyt edes puhelimella läpi alkuviikosta koronapuhelimeen kun soitin.. Olisin lapselle testiä pyytänyt.. noh oireet helpottivat ja annoin olla. Itse kävin työterveyden kautta kun oli myös oireita ja testin tulos tuli seuraavana päivänä, tulos negatiivinen.
Niin nopeasti? Ei silti tarvii rehvastella.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tälläinen tieto? Koitin meinaan etsiä...en löytänyt. Kyllä turhauttaa, vaikka toisaalta en voi tietää mikä pöpö tämä on... ap
Testaus ei voi mennä näin. Koko kesä aikaa valmistautua ja taas yllätettään housut kintuissa.
Eli vaikka yskivän lapsen joutuu hakemaan päiväkodista ja sitten odottamaan 5 päivää kotona, että pääsee testiin ja sitten testitulosta vielä päiviä.
Ei voi mennä noin.
Vierailija kirjoitti:
Testaus ei voi mennä näin. Koko kesä aikaa valmistautua ja taas yllätettään housut kintuissa.
Eli vaikka yskivän lapsen joutuu hakemaan päiväkodista ja sitten odottamaan 5 päivää kotona, että pääsee testiin ja sitten testitulosta vielä päiviä.
Ei voi mennä noin.
HUS alueella tämä moka on diagnostiikkajohtaja Lasse Lehtosen tekemä. Hänet yllätettiin housut kintuissa. Ei kieltänyt osuuttaan A-studiossa keskiviikkona. Hallitus antaa kaiken rahallisen tuen mitä tarvitaan ja joka ainoa yksityinen firma pitää ottaa mukaan, näin sanoi Pääministeri. HUS ja muut shp:t eivät ole tätä tehneet. Syyttely kaikin puolin on turhaa mutta sen voisi kuitenkin kohdistaa sinne mihin kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mennä noin.
Katso keskiviikon A-studio, löytyy Yle Areenasta. Marinin ja Lehtosen kommentit. Sitten tiedät mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mennä noin.
Minä en tosiaan päässyt puhelimella edes läpi kun koitin soittaa.. Pidin oireetonta lasta vielä 2 päivää kotona ja vein vain hoitoon. Kukaan ei kysynyt mitään todisteita testin tuloksesta. Itse tosin oli käynyt työterveyden kautta ja negatiivinen tulos.
Onko tää joku trollaus? Missäpäin Suomea asut, tai asutko edes Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tälläinen tieto? Koitin meinaan etsiä...en löytänyt. Kyllä turhauttaa, vaikka toisaalta en voi tietää mikä pöpö tämä on... ap
Jyväskylän koronainfosta linjattiin näin. Eli jos oireet loppuvat, niin ei testata, koska oireettomia ei testata. Piste.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap. mutta meidän kaupungissa on parhaillaan tuhannen ihmisen jono testeihin
https://yle.fi/uutiset/3-11492593?fbclid=IwAR3xpLSBkpwl41UjUTjb9f-ZXW-g…
Suomen valtio: nyt kättä taskuun ja osa palvelusta yksityiseltä. Miksei ole jo!!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap. mutta meidän kaupungissa on parhaillaan tuhannen ihmisen jono testeihin
Jyväskylässä ei ole enää pissat kintuilla, vaan ihan polvia myöten kahlataan. Eilen torstaina sain tiedon, että maanantain jonoa on nyt päästy purkamaan. Pelkkä testiajan odottaminen voi viedä viikon ja siihen vielä TULOKSEN odottaminen päälle. Heipparallaa. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihan kuukki sentään!
Se siitä testaa, eristä jne strategiasta.