Anoppi valitti selkäkipua ettei pysty sen takia vaihtamaan vaippoja pojantyttärelleen. Vauvalla löysät housuissa monta
tuntia ja peppu aivan punainen. En vie enää hoitoon anopille.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli sun tekosyy tällöin viedä anopille lapsi?
Mitä ihmeellistä on mummolaan viemisessä?
Nykyään se ON ihmeellistä kun isovanhemmat jo enemmistönä kieltäytyy lapsia hoitamasta tai edes kylään ottamasta.
Meillä kumpaankaan mummolaan ei saa mennä edes kylään eikä kummatkaan isovanhemmat koskaan ole hoitaneet, leikkineet, auttaneet tai osoittaneet mitään kiinnostusta. Itse asiassa mun vanhemmat on nähty 7v sitten ja sen jälkeen syntynyt 2 lasta joita ei ole ollut kiinnostusta tavata.
Ja ollaan akateemisia, kiltit lapset. Vika on siellä isovanhempien päässä.Tuo on nykyajan ”isovanhemmuutta”!
No en kyllä tiedä yhtään isovanhempaa joka ei haluaisi olla omien lasten lasten kanssa. Päinvastoin.
Mä tiedän heti toistakymmentä ja enemmänkin jos alan oikein muistelemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään se ON ihmeellistä kun isovanhemmat jo enemmistönä kieltäytyy lapsia hoitamasta tai edes kylään ottamasta.
Meillä kumpaankaan mummolaan ei saa mennä edes kylään eikä kummatkaan isovanhemmat koskaan ole hoitaneet, leikkineet, auttaneet tai osoittaneet mitään kiinnostusta. Itse asiassa mun vanhemmat on nähty 7v sitten ja sen jälkeen syntynyt 2 lasta joita ei ole ollut kiinnostusta tavata.
Ja ollaan akateemisia, kiltit lapset. Vika on siellä isovanhempien päässä.Tuo on nykyajan ”isovanhemmuutta”!
No en kyllä tiedä yhtään isovanhempaa joka ei haluaisi olla omien lasten lasten kanssa. Päinvastoin.
Palstalla on varmaan satoja ketjuja teemalla ”en välitä pojan lapsista, olen vain tyttären lasten mummi”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virhe minulta. Tottakai kylään menen jatkossakin mutta en jätä vauvaa hänelle.t.ap
No oli kyllä virhe. Pahimmillaan selkäkivut voi viedä ihmiseltä jalat alta. Mieti jos sillon on vauva sylissä.
Silti esim. päiväkodissa moni työskentelee selkäkilpuisena, ei saa saikkua vaikka haluaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei ole pakko olla isovanhempi jos ei halua. Lapsen huoltaja on vastuussa lapsesta ja sen hoitamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei ole pakko olla isovanhempi jos ei halua. Lapsen huoltaja on vastuussa lapsesta ja sen hoitamisesta.
Näinhän se juuri on, ei tuossa kukaan pakottanut ketään vaan totesi asian olevan nykypäivänä noin.
Meillä ei ole toisiin isovanhempiin välejä ja toiset on juuri näitä ”autamme vain tytärtä” -appiksia eli meilläkin tilanne että 0kpl isovanhempia. Normaali nykyään.
Ihmettelen sitä joka väitti että kaikki isovanhemmat halua olla lastenlasten kanssa. Ehkä 1/3 isovanhemmista haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap olen ihan varma että teki TAHALLAAN. Snopit ei halua hoitaa pojan lapsia kun ne ei ole oikeita lapsenlapsia. Ne on vaan miniän lapsia. (Se ei vaikuta mielipiteeseen että oma poika olisi isä, ne on siitäkin huolimatta vain miniän lapsia).
Ainoat OIKEAT lapsenlapset on tyttären lapset ja on ihan normaalia olla mummo vain heille.
Vain oikeita lapsenlapsia (siis tyttären lapsia) hoidetaan. Pojan perhe pärjätköön omillaan!
Olet kyllä aivan kuutamolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva oli muutaman tunnin anopilla siis keskellä päivää. Kävin vaateostoksilla. t.ap
Aloituksessa luki monta tuntia. Päätä jo miten se meni.
Muutama tunti = kolmisen tuntia, eli monta tuntia.
Tsiisus. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva oli muutaman tunnin anopilla siis keskellä päivää. Kävin vaateostoksilla. t.ap
Aloituksessa luki monta tuntia. Päätä jo miten se meni.
Ja mitähän eroa mielestäsi näillä on? Muutama tunti / monta tuntia?
Vierailija kirjoitti:
Ap olen ihan varma että teki TAHALLAAN. Snopit ei halua hoitaa pojan lapsia kun ne ei ole oikeita lapsenlapsia. Ne on vaan miniän lapsia. (Se ei vaikuta mielipiteeseen että oma poika olisi isä, ne on siitäkin huolimatta vain miniän lapsia).
Ainoat OIKEAT lapsenlapset on tyttären lapset ja on ihan normaalia olla mummo vain heille.
Vain oikeita lapsenlapsia (siis tyttären lapsia) hoidetaan. Pojan perhe pärjätköön omillaan!
Tämä on totta. Vain tyttären lapset on lapsenlapsia. Poikien äidit ei mummorumbaan joudu.
Missä se vauva oli? Lattialla tai vaunuissa? Miten vaipanvaihto eroaa muusta hoidosta: syöttämisestä, lohduttamisesta, sylittelystä? (Ne vaipat voi vaihtaa lattialla tai vaunuissa pesulappujen kanssa, joten ei tippumisvaaraa) En ymmärrä miten vauvaa voi muuten hoitaa, muttei vaihtaa vaippaa.
Aika huono syy sulla :D ei vauvaa kovin heppoisin perustein tulisi jättää hoitoon.