Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua hirveä olo aamupäuvisin?

Vierailija
14.08.2020 |

Jo pitkään joka ikinen aamu ja aamupäivä ollut ihan hirveä olo. Sumuinen, tuntuu että tärisee, ajatus ei kulje olenkaan, korvissa humisee, oksettaa, ahdistaa voimakkaasti, muisti ei pelaa, lihaksiin sattuu jne. Puoleen päivään mennessä olo paranee ja loppupäivän on ihan hyvä olo ja vielä nukkumaan mennessäkin. Mitä tämä voi olla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verensokeri matalalla?

Vierailija
2/10 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutko huonosti? Uniapnea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mitannut verenpainetta?

Vierailija
4/10 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verensokeri matalalla?

Ja syötkö aamulla haudutettua kaurapuuroa? Mulla se laittaa sokerit matalalle alta aikayksikön. Tuorepuuro ei tee tuota, eli olen suosiolla siirtynyt tuohon.

Miten lääkitys? Jotkut aamulla otettavat lääkkeet saattavat tehdä hetkellisen öklötysolon, mutta parempi kai se on ottaa määrätyt lääkkeet kuin kärvistellä vielä pahemmissa vaivoissa.

Vierailija
5/10 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kofeiini?

Vierailija
6/10 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennusta? Liian vähän unta? Itselläni on taipumusta masennukseen ja myös uniapneatutkimuksiin olen jonossa. Masennukselle on usein tyypillistä, että se oireilee aamuisin voimakkaammin ja iltaa kohden olo paranee.

Vierailija
7/10 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor?

Vierailija
8/10 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankkunen.

Vierailija
9/10 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kovaa janoa, tarvitsetko päiväunet? Onko tullut mustelmia helposti/iho-oireita, nivelturvotuksia, ”muurahaisia” iholla. Väsytkö yleisesti helposti rasituksesta? Nykiikö lihakset? Verestääkö silmät tai punottaako kasvot, rintakehä/muu alue olon yhteydessä?

Tässäpä ylhäällä minun pitkittyneet koronaoireet. Aamupainotteisuus vs influenssan iltapainotteisuus on kai havaittu nyt ainakin pitkään oireilevilla.

Vierailija
10/10 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fibromyalgia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi