Itsestäänselvyys: Läskit eivät saa seksiä
Tuoreen tutkimuksen mukaan ylipainoiset kokevat seksielämänsä tyydyttävyyden ja laadun heikommaksi kuin normaalipainoiset. Erityisen tyytymättömiä ovat lihavat naiset.
Kommentit (11)
Tuohon nyt voi olla monta syytä. Yleensä naisen oma itsetunto oman kehon suhteen.
t: seksielämäänsä tyytyväinen läski
No ei kai kukaan läskiä naista halua.
Mies
Jotain ristiriitaa tossa ap:n tekstissä?
Tuo ei liity siihen ylipainoon niinkään vaan ihmisen minä- ja kehonkuvaan sekä itsetuntoon enemmänkin. Itselläni on ylipainoa noin 20kg ja olen tyytyväinen seksielämääni, saan vaikka päivittäin jos haluan (ja yleensä haluankin).
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 09:37"]
Mies
[/quote]
Kuule sinä "mies", aika moni Mies haluaa. Itsekin pidän miehisistä miehistä enemmän kuin kukkakepeistä. Hyh!
Mies
[/quote]Ei kukaan normaali mies ainakaan
Siis saisiko linkin tutkimukseen, jotta ymmärtäisin aloituksen, kiitos. Aloituksessa sanotaan, että a) läskit eivät saa seksiä ja b) läskit ovat tyytymättömiä seksielämäänsä ja sen laatuun, ja nuo melkolailla kumoavat toisensa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 09:46"]
Mies
[/quote]
Näin on, Suomikin on pullollaan epänormaaleja miehiä ja ne vaan epänormaalistuu. Kohta te normaalit jäätte vähemmistöön maailmassa. Hah!
Mulla onkin ERITTÄIN epänormaali mies. Koska en itsekään halua olla normaali, missään asiassa. Enkä kyllä olekaan.
t. seksiä tarpeeksi saava itseensä tyytyväinen BMI 37
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 09:46"]
Mies
[/quote]
Aijaa. Mä en kyllä ole koskaan elänyt puutteessa. Eikä haittaa yhtään, vaikka mies olisi sopivasti pervo. :DDDDD
Mä en tiedä, miten muut ihmiset harrastaa seksiä, mutta meillä siinä on kysymys enempi toiminnasta kuin katselemisesta.
T: BMI 34
Ei mulla kyllä oo ollut pulaa.