Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut Itävallassa?

Vierailija
14.08.2020 |

Mä en.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useastikin. Kaunis ja mukava maa.

Vierailija
2/12 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kertoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kävin, kun  isovanhemmat innostui hankkimaan matkailuauton. Olin silloin ainoa lapsenlapsi ja pääsin joka kesä Euroopan reissulle mukaan. Ekana vuonna käytiin läpi mm. Itävalta ja Sveitsi. Alppitiet oli rankkoja matkailuautoll :)

Vierailija
4/12 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran, mutta siitä on jo 20 vuotta. Kahvi oli kallista silloin. Ihan mukavia ihmisiä ja kauniita maisemia.

Vierailija
5/12 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, 30 vuotta sitten kävin Wienissä. Olin kipeä lähestulkoon koko matkan ajan. 

Vierailija
6/12 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yleisesti kallis, esim majoitus Wienissä, vierailukohteet, ruoka? Harvoja länsieuroopan maita jossa en ole käynyt joten voisi kiinnostaa.

Vierailija
7/12 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea maa, voisin asua. Alpit ovat ihanat ja kaupungit kauniita.

Vierailija
8/12 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevissä asioissa on vain Finland....blaa...blaa...blaa...jutuissa se on aina finlandialle...llallallaa..."mielihyvää" ja "nautintoa"...Tälläinen läpinäkymätön "mielihyvä" ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunulla on vastavoima oikealle näkymättömälle limonerolle. "Pääasia että appelsiinit kiehuvat"

Vierailija
9/12 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Valitsin Itävallan matkakohteekseni, koska koin sen siistimmäksi, turvallisemmaksi ja miellyttävämmäksi kuin Välimeren maat. Tahdoin lentää lähelle Eurooppaan, mieluummin kuin Aasiaan tms kauemmaksi. Ilmastosyyt painoivat vaakakupissa. Olen sallinut itselleni enintään yhden lentomatkan vuodessa. Kun korona tuli, matka peruuntui.

Olen käynyt ennenkin Itävallassa, joten tiedän, miten kaunista siellä on. Myös siistiä. En ole lasketteluturisti, vaan matkustan keväällä, kesällä tai syksyllä Alpeille. Syksyllä on ruskaa ja ilmasto sopii hyvin suomalaisellekin. Välimerenmaat ovat minulle kesäisin liian kuumia. Tahdon luontoon. Itävallan kylät ja kaupungit ovat hyvänä vastapainona luontolomailulleni, mutta koko lomaa en niissä jaksaisi kuluttaa. Pysyn poissa Itävallasta talvisesongilla.

Vierailija
10/12 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa, kesäisin. Kaunis ja mukava maa kuten edelläkin todettu. Tänäkin vuonna taas, ellei olisi...

Vierailija
11/12 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wienissä vain muutama vuosi sitten miehen kanssa pikaisella kolmen päivän lomalla.

Vierailija
12/12 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevissä asioissa on vain Finland....blaa...blaa...blaa...jutuissa se on aina finlandialle...llallallaa..."mielihyvää" ja "nautintoa"...Tälläinen läpinäkymätön "mielihyvä" ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunulla on vastavoima oikealle näkymättömälle limonerolle. "Pääasia että appelsiinit kiehuvat"

Koronaeristys on ollut näköjään liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi