Käytättekö Marimekon tuotteita?
Kun katselee ihmisiä katuvininässä, telkkarissa tai missä vaan, niin varmaan joka kolmannella on jokin Marimekon kolttu tai paita päällä. ja Marimekon laukkuja näkee myös tosi paljon. Mulla on myös parikin tuttua, joiden kaikki pyyhkeet, lakanat ja osin astiatkin on Marimekkoa.
Käytättekö itse miten paljon kyseisiä tuotteita? Itselläni muutama lahjaksi saatu vaate ja yksi laukku, omilla rahoilla en ole raaskinut ostaa yhtään.
Kommentit (23)
Työskentelen kehitysvammaisten lasten parissa, ja olen huomannut, että he tunnistavat minut parhaiten puna-valko- ja sini-valko-raidallisista paidoista. Niinpä mulla niitä pitkähihaisina, puolipitkillä hihoilla ja lyhythihaisina. Onneksi kestävät hyvin käyttöä ja pesua. Muita työpaitoja mulla ei olekaan käytössä. Marimekon lompakko, meikkipussi, laukku ja reppu ovat myös koko ajan käytössä.
Varmaan kaksikymmentä erilaista mekkoa henkarissa. Iättömiä, vanhimmat ovat kymmenen vuoden takaa, menevät siinä kuin uudetkin. Suht hyvälaatuisia vaikka valmistus onkin nykyään ulkomailla. Nytkin joku malli, harmaa tunika jossa valkoisia marjoja päällä.
Kassi, pikkulaukku, reppu ja pussukka. Sateenvarjo ja yksi pussilakana. Ovat kestäviä käytössä. Sateenvarjo on minulla ainoa, mikä on kestänyt kovankin tuulen.