Mitä niissä ns. tyttöjen illoissa oikein tapahtuu?
Kommentit (71)
Syödään, juodaan, lauletaan karaokea ja tanssitaan. Juoruillaan tietysti. Sitten baariin.
Kikattelua, juoruamista, skumppaa, sipsiä, meikkivinkkejä.
Meillä minä istun pari tuntia hiljaa ja 2 kaveria kitisee. Toinen avioeroaan ja miten ei enää ikinä sotkeennu miehiin ja toinen vinkuu paskaa parisuhdettaan, josta ei kuitenkaan tuu varmaan ikinä lähtemään, koska "se vie lapset ja sanoo etten näe niitä enää ikinä jos lähden". Sitten nämä kaverit yhtäkkiä hoksaa, että voi ei taas tää meni valitukseksi ja anteeksi ei meidän pitänyt ja minä sanon, että juu ei se mitään vaikka vituttaa.
Juodaan skumppaa, syödään juustoja ja hedelmiä, puhutaan politiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 1: Mun mielestä Vihreät on niinku tosi hyvä puolue ja ilmastonmuutos niinku tosi paha juttu.
Nainen 2: Joo niin munkin mielestä.
Nainen 3: Sama.
Nainen 4: Mä oon kans ihan samaa mieltä.
Aika jännä, että ensin sä kysyt, mitä siellä tapahtuu, mutta sitten yhtäkkiä tiedätkin, mistä ja miten puhutaan.
Mulla on yhden ystävän kansss aina sellainen tyttöjen viikonloppu, että vuokrataan nökki, ajetaan moottoripyörillä, saunotaan ja juopotellaan. Kuunnellaan musiikkia ja jutellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 1: Mun mielestä Vihreät on niinku tosi hyvä puolue ja ilmastonmuutos niinku tosi paha juttu.
Nainen 4: Mä oon kans ihan samaa mieltä.
Meillä on kaikilla tutkinto ja ura alalta, joten saatamme puhua ehkä hiukan ammattimaisemmalla tasolla kuin pelkkää puolueisiin rajoittuvaa politiikkaa. Toki taviksille ei muuta olemassa olekaan. :)
Meidän tyttöjenilloissa juodaan drinkkejä ja ollaan tyynysotaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 4: Mä oon kans ihan samaa mieltä.Meillä on kaikilla tutkinto ja ura alalta, joten saatamme puhua ehkä hiukan ammattimaisemmalla tasolla kuin pelkkää puolueisiin rajoittuvaa politiikkaa. Toki taviksille ei muuta olemassa olekaan. :)
Edes tuossa lainaamassasi viestissä ei ollut pelkkää puolueisiin rajoittuvat politiikkaa. Vaikutat hyvin älykkäältä. :)
Tietenkin ollaan sängyllä tyynysotaa pitsialusvaatteet päällä, sitten ajellaan karvat uusimmalla hilavitkuttimella, meikataan ja lähdetään baariin pikkupikkubilemekot päällä. Noin, jos mainoksiin on uskominen.
Juodaan viiniä ja juoruillaan, syödään samalla herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 4: Mä oon kans ihan samaa mieltä.Ja iso Paha Sipilä ja Halla-aho ovat pahiksia sekä muut persut.
Trump huono, Putin huono, Erdogan huono, Merkel hyvä, Macron hyvä, Löfven hyvä.
Itsellä yleensä yksi kaveri kerrallaan tyttöjen iltaa viettämässä. Ohjelma yleensä seuraava: lenkki, sauna, ruokaa, viiniä, juttelua, lisää viiniä ja lisää juttelua. Jossain vaiheessa nukkumaan. Baareissa ei yleensä juosta. Tänä kesänä poikkeuksellinen ilta, johon kuului vain ruokaa, juomaa, juttelua ja sitten mentiin terassille jatkamaan.
Meillä tyttöjenillassa juodaan viiniä ja valitetaan ensin työasiat läpi, sitten siirrytään parisuhteen syväanalyysiin jos sellainen löytyy ja sitten siirrytään seksiin. Siis puhutaan seksistä ja kuumista miehistä ja kokemuksista posket ja nenä punaisena. Sitten soitetaan suosikkibiisejä liian kovaa, meikataan ja kehutaan toisiamme ja vakuutetaan että jos olisin mies niin mä niin haluaisin sua. Sitte lähetään baariin.
Me vedettiin kahden kaverin kanssa lärvit ja yritettiin opetella tekemään kainalopieruja, etsittiin jopa youtubesta opetusvideoita aiheesta. Todellisuus on tarua ihmeellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa tyttöjen ilta= Jamal tulee käymään.
Ei, vaan vietetään iltaa pelkästään tyttöporukassa.
Jamal astuu kuvioihin vasta siellä jälkimainingeissa, se isketään mukaan sieltä baarista mihin lähdetään aina jossakin vaiheessa...
...ja ”siskojen” kesken pidetään yhtä, keksitään yhteinen tarina pelkästään alkuperäisellä kokoonpanolla muka venähtäneistä jatkoista, että on sitten yhteneväiset stoorit jos/kun Lissun mies ihmettelee seuraavissa yhteisissä illanistujaisissa miksei Lissu tullut yöksi kotiin...
:-/
Me on ainakin vedetty kännit ja puhuttu vähän kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa tyttöjen ilta= Jamal tulee käymään.
Ei, vaan vietetään iltaa pelkästään tyttöporukassa.
Jamal astuu kuvioihin vasta siellä jälkimainingeissa, se isketään mukaan sieltä baarista mihin lähdetään aina jossakin vaiheessa......ja ”siskojen” kesken pidetään yhtä, keksitään yhteinen tarina pelkästään alkuperäisellä kokoonpanolla muka venähtäneistä jatkoista, että on sitten yhteneväiset stoorit jos/kun Lissun mies ihmettelee seuraavissa yhteisissä illanistujaisissa miksei Lissu tullut yöksi kotiin...
:-/
Jep, näinhän se menee ;-)
Toisaalta, ihan samalla reseptillä toimii ”poikien illat”, eli siinä mielessä ihan tasapuolista.
Ja pliis, älköön kukaan ”siveyden sipuli” nyt tule tähän ketjuun raakkumaan ja julistamaan mitään ’en oo koskaan pettänyt’-sontaa, se on niin pateettista
Pelataan pleikkaria, syödään hyvin, saunotaan, juorutaan. Joskus ryypätään.