Haamuko? (kuva)
Itselläni ei ole aikaisempaa kokemusta minkäänlaisista haamuviivoista tai viivanpaikoista, joten mitäs kokeneemmat sanoisi tästä? http://aijaa.com/7R3HHm
Kommentit (44)
Itsellä tuollainen oli kohdunulkoinen, joten suosittelen tarkkailemaan oireita.
Ei mulla ole ollut muita oireita ainakaan vielä kun sitä ihan perus menkkajuilimista mahassa..minkälaisia oireita sulle tuli kohdunulkoisesta?
-ap
Höh. Luulin että joku kiva kummitusjuttu.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 13:02"]
Ei mulla ole ollut muita oireita ainakaan vielä kun sitä ihan perus menkkajuilimista mahassa..minkälaisia oireita sulle tuli kohdunulkoisesta?
-ap
[/quote]
Ei alkuun ollutkaan muita kuin raskausoireita. Sitten 6-4 alkoi vähäinen verenvuoto, jonka vuoksi menin terveyskeskukseen. Sieltä ambulanssilla sairaalaan.
Viivassa näkyy selvästi väriä, joten tulos on positiivinen. Onnea!
Viivaan ei tule väriä, jos elimistössä ei ole raskaushormonia. Monet valitettavasti syyttävät tietynmerkkistä raskaustestiä "väärästä positiivisesta", jos käy niin, että haalea plussa muuttuukin negaksi ja "menkat" alkavat. Kyse ei tällöin ole väärästä plussasta eikä menkoista, vaan kemiallisesta raskaudesta, joka on erittäin yleinen (jopa 40 % alkaneista raskauksista on kemiallisia). Hedelmöittynyt munasolu siis yrittää kiinnittyä, muttei onnistu, vaan vuotaa pois.
nii ettei vaa oo se keskiviiva siin testissä et ton "haamun" toisellepuolelle pitäis tulla toinen viiva jos ois raskaana??
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 14:44"]
nii ettei vaa oo se keskiviiva siin testissä et ton "haamun" toisellepuolelle pitäis tulla toinen viiva jos ois raskaana??
[/quote]
Mitä horiset?
Mä tässä seurailen oireita, tosiaan tän aamunen nega vaan vähän tuotti pettymyksen tunteita, mutta voisko olla mahdollista, että silti olisin raskaana, kun olen tämän haamun saanut eilen päiväpisusta ja tänään aamulla puhdas nega?
-ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 14:44"]
[/quote]
En tiedä mitä keskiviivaa tarkoitat, mutta ei mulla ainakaan oo noihin Davidin testeihin ikinä tullut minkäänlaisia viivoja ennen tätä, jonka kuvan tännekin linkitin.
-ap
Onko testi tehty oikein? Ja tulos luettu oikeassa ajassa? Siinä tapauksessa se on plussa. Itsellä noin haaleat vaan ikävä kyllä (6 kertaa) on tarkoittanut kemiallista raskautta. Pari päivää ennen menkkojen alkua näyttää haamua ja siitä hiljalleen haalistuu kokonaan pois. Vuoto on sitten alkanut noin 5 vrk sisällä.
Luulin että tässä keskustelussa oli kummituksesta kyse, muttei ollutkaan, heh. :D
Äsköisen viestin kirjoittajana siis ap.
Luin tuloksen oikeassa ajassa, tuo haalea viiva ilmeistyi muutaman minuutin jälkeen. Joo mä pelkään että tää on tismalleen sama juttu kun sulla on ollut :(
-ap
No pidän sinulle joka tapauksessa peukkuja. Voihan se vielä hyväksi muuttua. Meillä vaan reilut 3 vuotta mennyt tällä samalla kaavalla.
Vastaajana 34
Ei oo menkkoja kuulunut vieläkään..nyt kp 34/29, en oo nyt tehnyt testejä, ajattelin alkuviikosta tehdä, jos ei ala tässä vknlopun aikana. Tänään jomotteli jumalattomasti mahasta, mutta ei..tää epätietosuus on vaan niin turhauttavaa!
Haamun vahvistuminen olisi aivan mahtavaa, mutta en elättele toiveita, ettei ne sitten olekaan turhia.
-ap
Täällä ap kirjoittelee, tein testin kp 29/28 ja kierto yleensä ollut ihan säännöllinen, tänään aamulla kun tein testin jälleen, puhdasta negaa näytti kuitenkin..äh, en nyt tiedä mitä tässä pitäisi ajatella.
Testi on Davidin testi raskauskeijun sivuilta.