Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laittaa ammatti ja koulutietoihin facebookissa kun ei ole ammattia?

Vierailija
31.07.2013 |

Enkä ole kuin peruskoulun käynyt. Jotain yritän keksiä. Voiko siihen valehdella jotain?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siihen pitää laittaa jotain? Ei mullakaan lue siinä mitään ja on ammatti ja kouluja käyty, nytkin olen kirjoilla yhdessä koulussa työn ohella.

Tai voithan sä laittaa siihen elämänkoulu tai vaikka perustutkinto Harvard + jatkotutkinto Oxford jos mieli tekee!

Vierailija
2/22 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et laita mitään.

Oliko muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä haluaisin jotain laittaa en mitään elämänkoulu tms ja aivan kaikilla tuntuu siinä jotain olevan jopa eläkkeellä olevilla mummoilla.

Vierailija
4/22 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi valehdella, ei kukaan siitä sakota. Tosin jos legitiimejä yliopistoja laitat niin lähipiiri voi katsoa väitteitäsi viistoon. Keksi mieluummin jotakin tyyliin "Taivaanrannan maalausakatemia" tai "Tuulimyllyn lämmittäjä amk."

Vierailija
5/22 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä laita mitään. noi hölönpölöt on noloja.

Vierailija
6/22 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 10:20"]

Voi valehdella, ei kukaan siitä sakota. Tosin jos legitiimejä yliopistoja laitat niin lähipiiri voi katsoa väitteitäsi viistoon. Keksi mieluummin jotakin tyyliin "Taivaanrannan maalausakatemia" tai "Tuulimyllyn lämmittäjä amk."

[/quote]

Ajattelin laittaa tuon viimeisen jutun mitä yritin opiskella vaikka en valmistunutkaan.

Vierailija
7/22 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"elämänkoulu" tai "äiti" vasta ärsyttäviä onkin. ei mullakaan siellä ammattia tai koulutusta näy, vaikka olen koulutukseltani tohtori ja ammatiltani tutkija. eli ei sinne mitään tarvitse laittaa.

Vierailija
8/22 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 10:23"]

"elämänkoulu" tai "äiti" vasta ärsyttäviä onkin.

[/quote]

Kuka noista jaksaa ärsyyntyä?

Vierailija
9/22 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 10:24"]

[/quote]

[/quote]

minä. miksi laittaa mitään, jos kerran koulutusta tai ammattia ei selvästikään ole. tuo "äiti" ammattina on ihan turhaa itsensä korostamista. olen minäkin äiti, mutta olen sen lisäksi myös kaikkea muuta.

t: 8

Vierailija
10/22 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen että ansioitunut, suomalainen Vietnamin sodan veteraani jo ennen peruskoulun syntyä ja sen suorittamista.

Vierailija
11/22 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäm koulu 

Vierailija
12/22 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laittanut mitään vaikka on useampikin koulutus/ammatti.

Mielestäni tarpeeton tieto.

Mitään valheellista ei pidä laittaa, miten häpeällistä olisikaan laittaa joku koultus mitä ei ole käynyt. Ystävät/tutut tiennee taustasi ja mitä he ajattelisivat sinusta tuon valehtelusi jälkeen.

Vierailija
13/22 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 10:26"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 10:24"]

[/quote]

[/quote]

minä. miksi laittaa mitään, jos kerran koulutusta tai ammattia ei selvästikään ole. tuo "äiti" ammattina on ihan turhaa itsensä korostamista. olen minäkin äiti, mutta olen sen lisäksi myös kaikkea muuta.

t: 8

[/quote]

Niin minäkin olisin halunnut olla muutakin kuin äiti kaikilta se ei vaan onnistu.

Vierailija
14/22 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon olen nähnyt noissa ammattikyselyissä vastauksena kotiäiti tai koti-isä. Eikös se ole ihan hyväksyttävä ammatti. Facebookissa ei ole pakko laittaa mihinkään tietojen kohtaan yhtään mitään.

Vierailija
15/22 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki facebook-kaverini tunnen henkilökohtaisesti ja he tietävät taustani. Olisi noloa väittää olevansa jotain muuta mitä todellisuudessa on.

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 10:27"]

Mitään valheellista ei pidä laittaa, miten häpeällistä olisikaan laittaa joku koultus mitä ei ole käynyt. Ystävät/tutut tiennee taustasi ja mitä he ajattelisivat sinusta tuon valehtelusi jälkeen.

[/quote]

Vierailija
16/22 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 10:27"]

[/quote]

En usko että moni tietää nuo asiat salaisuuksia vaiettuja asioita.

Vierailija
17/22 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 10:26"]

tuo "äiti" ammattina on ihan turhaa itsensä korostamista.[/quote]

Ei minusta. Mutta siinäpä ärsyynnyt.

Vierailija
18/22 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 10:29"]

Aika paljon olen nähnyt noissa ammattikyselyissä vastauksena kotiäiti tai koti-isä. Eikös se ole ihan hyväksyttävä ammatti. Facebookissa ei ole pakko laittaa mihinkään tietojen kohtaan yhtään mitään.

[/quote]

En ikinä laittaisi tuollaista enkä luojan kiitos ole kotiäiti vaikka työtön ja ilman ammattia olenkin niin lapsi on silti päiväkodissa.

Vierailija
19/22 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 10:19"]

No kyllä mä haluaisin jotain laittaa en mitään elämänkoulu tms ja aivan kaikilla tuntuu siinä jotain olevan jopa eläkkeellä olevilla mummoilla.

[/quote]

Ei minullakaan ole siinä kohdassa mitään ja olen opiskellut kaksi akateemista tutkintoa - joista osa fb-kavereista ei tiedä mitään. Ei sitä tarvitse laittaa.

Vierailija
20/22 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen "tyhjäntoimittaja".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä