Haamuko? (kuva)
Itselläni ei ole aikaisempaa kokemusta minkäänlaisista haamuviivoista tai viivanpaikoista, joten mitäs kokeneemmat sanoisi tästä? http://aijaa.com/7R3HHm
Kommentit (44)
Olenkohan vähän väsynyt, sillä kun aukaisin ketjun, kuvittelin näkeväni kuvan kummituksesta? :D
Kiitos hurjasti vastauksista! :) Toivotaan, että se tuosta vahvistuu!
Hahah, ei nyt ihan kummitus kuitenkaan! :DD
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 22:25"]
Olenkohan vähän väsynyt, sillä kun aukaisin ketjun, kuvittelin näkeväni kuvan kummituksesta? :D
[/quote]
Samoin! :D Enkä halunnut nähdä koko kuvaa, kun ajattelin, että menee yöunet. *herkkis* :D
Onnea! <3 Kyllä tuo on haamuviiva! :) Oih, kumpi itsekin saisin viikonloppuna! Lauantaihin asti yritän olla tekemättä testiä!
Ap, kuinka aikasin teit testin? :) Olisiko menkkojen pitänyt jo alkaa? (:
Onko tuo testi niitä Mammaksi.fi-herkkiä testiliuskoja? Itse testasin niillä 3 kertaa ja ensin ei näkynyt mitään, mutta muutaman min päästä ilmestyi juuri ja juuri havaittava himmeä viiva. Mieskin totesi, että pitää mielikuvitusta käyttää, että tuossa viivan näkee. Viikolla 6 alkoi sitten vuoto, joka oli mielestäni norm. kk-vuoto. (kierron pituus vaihdellut viime aikoina huomattavasti, välillä 4,
muutaman kerran jopa tuo 6 vkoa.) Olen aiemmin kokenut yhden keskenmenon viikolla 5 ja silloin vuoto oli huomattavasti runsaampaa kuin nyt. Aion kokeeksi tehdä yhden testin heti, kun vuoto loppuu ja tarkistan, näkyykö sitten mitään viivaa. Jos ei näy, uskon sitten, että se oli heti alkuunsa epäonnistunut raskauden yritys.
On minulla kokemus yhdestä aiemmasta haamuviivasta. Tuolla hän nyt nukkuu omassa huoneessaan ja lähtee aamulla kouluun 6:nnelle luokalle :) Toivottavasti sinun haamusi kanssa käy samoin kuin minulla 13 vuotta sitten!
Olen itsekin kuullut, että nuo mammaksi.fi testiliuskat olis monen mielen pahottanut, kun ei sitten pitänytkään paikkaansa? Toivon todella, että tämä pitää sinulla, AP!
Itse olen saanut myös yhden varhaisen keskenmenon :/ Esikoista yritetään ja toivon, että pian tärppää <3
Oma vielä haaleampi haamu on nyt 4kk-ikäinen tyttö =D
Upitan tätä, kun haluaisin saada vastauksen :)
"Ap, kuinka aikasin teit testin? :) Olisiko menkkojen pitänyt jo alkaa? (:"
^^Tuossa kysyin kysymyksen (: Itse tein juuri testin ja negaa näytti :( TOSIN, tiedän, että tein varmaan liian aikaisin. Nyt on torstai ja menkkojen pitäisi alkaa la-ma ajalla.. Jotenkin vaan on niin malttamaton olo. Toivon, että tein vaan liian aikasin..
Täällä myös yksi, joka ajatteli, että täällä on joku ottanut kodistaan kuvan ja kuvassa onkin jotain häikkää :D Mutta siis asiaan joo, plussahan tuo näytti olevan :)
Testi on positiivinen, jos siihen tulee toinen viiva. Ei ole mitään haamuja, jos teet testin oikein etkä tuijota enää tunnin kuluttua tikkua.
Onnea, plussahan tuo on :) mullekin tuli tollanen, en tehny uutta testiä, niin selvät oli raskausoireet jo. t. onnellinen äiti
Siis onko se tuo vaaleanvihreä viiva?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 05:15"]
Upitan tätä, kun haluaisin saada vastauksen :)
[/quote]
Ahaa, et ollutkaan ap!
nro 3, 14
Vihje: numero viestin alle
Selvä! Onnea! T. Kolmen haamuN äiti
Kyllä toi mun mielestä on haamu. Ihan selvästi siinä väriä on. "Viivan paikassa" ei näy väriä.