Miten mies voi naida halutonta naista?
Siis en tajua. Kun en voi sietää mieheni kosketusta. Mies saa vaan jos jaksaa tarpeeksi vongata ja esim hieroa harteita, vaikken tykkää siitäkään! No itse seksi on hirveetä, en saa orgasmia. En voi suudella. Käännän pääni pois ja makaan lahnana ja joskus melkein naurattaa, niin typerältä olo tuntuu. Onko tämä teistä normaalia/ kivaa/ tyydyttävää seksiä? Miks mies haluaa tollasta seksiä. Yökkkk!!
Ja siis, haluan erota, mies saa naisa ketä tahtoo, ei kiinnosta!
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 21:18"]
Haluttomuutta on monenlaista. Naiseni rakastaa minua sekä haluaa läheisyyttä ja kosketusta. Yhdyntä menee siinä sivussa liukkarilla eikä se häntä paljoa haittaa, vaikka varsinaista yhdyntää hän ei kaipaa. Tämä on siis win-win-tilanne, koska molemmat saavat mitä haluavat. Seksuaalisuus ja tunne-elämä on iso kokonaisuus, josta yhdyntä on vain pieni osa.
[/quote]
Onko kullin pilluun työntäminen sinulle niin iso asia, että teet sen vaimostasi huolimatta? Oletko pelle?
T. mies
[/quote]
Miksi ihmisen pitäisi elää ilman seksiä? Jos vaimo ei suostu niin se lähtee vaihtoon
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 21:29"]
Haluttomuutta on monenlaista. Naiseni rakastaa minua sekä haluaa läheisyyttä ja kosketusta. Yhdyntä menee siinä sivussa liukkarilla eikä se häntä paljoa haittaa, vaikka varsinaista yhdyntää hän ei kaipaa. Tämä on siis win-win-tilanne, koska molemmat saavat mitä haluavat. Seksuaalisuus ja tunne-elämä on iso kokonaisuus, josta yhdyntä on vain pieni osa.
[/quote]
Onko kullin pilluun työntäminen sinulle niin iso asia, että teet sen vaimostasi huolimatta? Oletko pelle?
T. mies
[/quote]
No mä kyllä naisena tajuun, että toinen voi haluta sellaistakin, mistä mä en niin saa kiksejä. Voin tehdä jotain toisen mieliksi, jos ei se suorastaan vastenmielistä ole. Odotan tätä joustavuutta parisuhteessa myös toiselta. Sitten jos ällöttäisi tai tuntuisi pahalta olisi tietysti eri juttu. Esim. mä en ota suihin (yks äijä yritti pakottaa lapsena). Mutta kyllä mua voi naida kunhan liukkarit on tarvittaessa kehissä.
[/quote]
Ai raiskaus on susta ookoo, niin muillekin pitäisi olla? Haluatko tuota lapsellesi? Tai kenellekään lapselle. Oletko pelle?
[/quote]
Ei se ole mikään raiskaus. Raiskaus on pakottamista sukupuoliyhteyteen. Tuo ei ole raiskaus.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 22:05"]
[/quote]
T. mies
[/quote]
Yritäpä kehittää luetunymmärtämistä ja kommentoi sitten uudelleen. Haluan tehdä naiseni onnelliseksi (rakkautta, läheisyyttä ja kosketusta). Naiseni haluaa tehdä minut onnelliseksi (rakkautta, läheisyyttä ja kosketusta yhdyntä mukaan lukien). Hyvässä parisuhteessa otetaan huomioon kumppanin tarpeet niin, että ei liikaa uhrata omia tarpeita.
[/quote]
Noinhan ne raiskaajat selittää, hyi vittu, mikä pelle. Mikset vedä käteen, raiskaaja.
T. mies, oikea mies
[/quote]
Et ole mies eikä tuo ole raiskaus. Lueppas lakikirjasta mikä on raiskaus
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 23:54"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 21:29"]
[/quote]
T. mies
[/quote]
No mä kyllä naisena tajuun, että toinen voi haluta sellaistakin, mistä mä en niin saa kiksejä. Voin tehdä jotain toisen mieliksi, jos ei se suorastaan vastenmielistä ole. Odotan tätä joustavuutta parisuhteessa myös toiselta. Sitten jos ällöttäisi tai tuntuisi pahalta olisi tietysti eri juttu. Esim. mä en ota suihin (yks äijä yritti pakottaa lapsena). Mutta kyllä mua voi naida kunhan liukkarit on tarvittaessa kehissä.
[/quote]
Olet kuvottavinta saastaa, mitä olen koskaan kuullut.
[/quote]
Musta kommenttisi on todella outo, en tajua sitä yhtään. Sitä on vielä peukutettukin... Haluan vain edesauttaa sitä että mieheni on onnellinen, ja se tekee minusta "saastaa"? Tarkennetakoon, että en suinkaan väitä että kaikkien ihmisten pitäisi toimia samalla tavalla, kerroin vain omasta toimintatavastani ja kokemuksestani.
[/quote]
Haluaisitko, että tyttäresi joutuisi levittämään jalkansa ilman kiimaa, velvollisuudesta? Näinkö opetat lapsellesi? Olet sairas.
[/quote]
Parisuhteeseen kuuluu seksi. Jos sinua ei kiinnosta seksi niin vaihtoehdot ovat: loppu elämä yksin, tai seksin harrastaminen ilman halua.
Luuletko että miehiä kiinnostaa joku romantiikka tai yhteinen perhe hetki? Ei todellakaan. Mutta he tekevät sitä koska nainen siitä pitää
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 06:32"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 22:05"]
[/quote]
T. mies
[/quote]
Yritäpä kehittää luetunymmärtämistä ja kommentoi sitten uudelleen. Haluan tehdä naiseni onnelliseksi (rakkautta, läheisyyttä ja kosketusta). Naiseni haluaa tehdä minut onnelliseksi (rakkautta, läheisyyttä ja kosketusta yhdyntä mukaan lukien). Hyvässä parisuhteessa otetaan huomioon kumppanin tarpeet niin, että ei liikaa uhrata omia tarpeita.
[/quote]
Noinhan ne raiskaajat selittää, hyi vittu, mikä pelle. Mikset vedä käteen, raiskaaja.
T. mies, oikea mies
[/quote]
Et ole mies eikä tuo ole raiskaus. Lueppas lakikirjasta mikä on raiskaus
[/quote]
Mitä on 10-vuotiaan tytön ottaminen lapsivaimoksi ja tämän hässiminen, jota muslimimiehet harrastavat? Onko se raiskaus vai mistä on kyse?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 00:17"]
Yhtä lailla nainenkin voi naida halutonta miestä.
[/quote]
ja miten se onnistuu? ei mitenkään. mies luulee että hänellä on joku yksinoikeus naisen ruumiiseen. nainen ei saa kyrpää jos miehellä ei ota eteen.
[/quote]
erektiolla ja halulla ei ole tekemistä toistensa kanssa. Miehellä voi seistä ilman haluja ja olla seisomasta vaikka on haluja. Yleensä penis rupeaa seisomaan kun siihen koskee vaikka miehellä ei olisi halujakaan
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 01:06"]
[/quote]
Pakko kysyä, että nautitko todella yhdynnästä tietäen koko ajan, että panemasi nainen ei saa aktista mitään vaan olisi mieluummin ilman? Itse en voisi harrastaa seksiä ihmisen kanssa, joka ei halua sitä yhtä paljon kuin minä. Mutta ehkä minä näenkin rakastelun kahden ihmisen rakkauden osoituksena, en pelkkänä soolosuorituksena, omien halujen tyydyttämisenä. Omiin haluihin riittää runkkauskin, seksi on yhdessäoloa ja ennenkaikkea yhdessänauttimista.
[/quote]
No sitten ei voi kuin heittää nainen pihalle. Missään tilanteessa ei kannata ruveta olemaan puutteessa edes viikkoa. Jos ei seksi maistu niin ulos
Ei noi mainitut ole raiskauksia, mutta seksuaalista hyväksikäyttöä kyllä. Noin periaatteessa. Kyllä kai sitä saa jalkansa vapaaehtoisesti (tai paineen alla...) levittää. Mutta jos nainen tietää että ero tulee jos ei jatkuvasti ilman mielenkiintoa levitä, niin kyllä se hyväksikäytöltä kuulostaa vaikka mitä selitätte. Toisaalta joskus on "pakko" suostua vaikkei itse halua, ei loputtomiin voi pihtailla? Omat halutkin katoaa aikanaan kokonaan jos ei seksiä harrasta.
En siltikään tajua, mitä intoa on panna halutonta lahnaa. Siis jos se on aina sellaista, että liukkaria kehiin ja pannaan velttona makaavaa. Ei kuulosta siltä että asialla on kummoinenkaan mies.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 06:39"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 01:06"]
[/quote]
Pakko kysyä, että nautitko todella yhdynnästä tietäen koko ajan, että panemasi nainen ei saa aktista mitään vaan olisi mieluummin ilman? Itse en voisi harrastaa seksiä ihmisen kanssa, joka ei halua sitä yhtä paljon kuin minä. Mutta ehkä minä näenkin rakastelun kahden ihmisen rakkauden osoituksena, en pelkkänä soolosuorituksena, omien halujen tyydyttämisenä. Omiin haluihin riittää runkkauskin, seksi on yhdessäoloa ja ennenkaikkea yhdessänauttimista.
[/quote]
No sitten ei voi kuin heittää nainen pihalle. Missään tilanteessa ei kannata ruveta olemaan puutteessa edes viikkoa. Jos ei seksi maistu niin ulos
[/quote]
Joo uuuh mikä mies! Anna kun arvaan, sulla ei ole ollut koskaan edes kunnon seurustelusuhdetta? Ei varmaan tule olemaankaan, perheestä nyt puhumattakaan. Mee takasin Ylilaudalle vinkumaan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 20:39"]
15,9999999 vuotiaan halukkaan tytön kanssa rakastelu on lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä, mutta tuo ei. En vain ymmärrä, en mitenkään.
[/quote]
Se ei ole seksuaallista hyväksikäyttöä koska he suostuvat siihen omasta tahdostaan. Se että elää suhteessa missä ei ole onnellinen eikä nauti seksistä ei tee asiasta rikosta