Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko luovuttanut verta? Miten usein? Ja mikä

Vierailija
14.08.2013 |

On syy luovuttamiseesi tai luovuttamattomuuteesi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta puhtaasta olosta vielä, veren luovuttaminen aiheuttaa elimistössä valkosolujen tykityksen, joten ehkä se johtuu siitä. Niin ja onhan se sydämelle hyväksi kun taakka pienenee hetkellisesti.

Vierailija
22/24 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa huomenna tulee tasan 3kk siitä, kun luovutin ensimmäistä kertaa. Saisin kohta taas luovuttaa, pitäisi varmaan käydä. Kunhan luovutusta seuraavana päivänä olisi vapaapäivä, koska viimeksi olo oli tosi väsynyt koko seuraavan päivän. Luovutan mielelläni, koska siitä voi oikeasti olla apua jollekin ihmiselle. Suht. pieni vaiva minulle loppujen lopuksi. Oli mulla vähän itsekkäätkin syyt, jotka saivat minut luovuttamaan ensimmäisellä kerralla, sillä olin jo pitkään halunnut tietää veriryhmäni ja verenluovutuksessahan sen sai selville. :D Aioin toki jatkossakin luovuttaa verta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luovuttanut 3krt. Heti kun täytin 18, ja sen jälkeen kaksi kertaa 3kk välein.Sitten lähdin matkalle malaria-alueelle, josta seuraa 6kk karenssi. Tällä hetkellä en siis saa luovuttaa, ja parin kk. Päästä lähden uudelleen samaan maahan viideksi kuukaudeksi, jonka jälkeen taas 6kk karenssi....:( 

en osaa sanoa, miksi luovutan. Lähinnä mietin, että miksi ihmeessä en luovuttaisi?

Vierailija
24/24 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luovuttanut 20 kertaa, saan siitä hyvän mielen. Nyt mulla on paha allergia ollut toista vuotta ( iho rikki), joten en tietty luovuta.