antaa kaikien kukkien kukkien kukkia....
mut silti, oltiin lasten kanssa kylpylässä lomareissulla ja kyllä tuli nähtyä jos jonkinlaista vartaloo...itsellä on melko trimmi kroppa, mutta jos omistaisin ne löysät läskiset vartalot joita siellä oli pilvin pimein, en itse esiintyisi yleisellä paikalla...antakaa vaan palautetta....
Kommentit (10)
Tosin samalla kyllä kadehdin ihmisiä, jotka rohkeasti esiintyvät bikineissään, vaikka kroppa onkin parhaat päivänsä nähnyt. Olis oma elämä aika paljon helpompaa, jos ei olisi niin kriittinen itseään kohtaan..
mutta kaikilla ei näin ole vaan ovat ihan onnellisia ja tyytyväisiä itseensä plösöinäkin. se jos mikä on minusta hienoa.
mitenkähän sulle ap käy se vanhuus väistämättä joskus iskee ja on maksaläiskiä ja kroppa ei ole enää trimmi? surullisia kertomuksia juu..
Minä en kyllä edes huomioi ihmisten vartaloita kylpylöissä, on vähän muutakin puuhaa :) Kuten pitää hauskaa lasten kanssa.
Läskiä ja sellua löytyy, reidetkin hölskyy. Olen pahoillani, jos olemassaolollani yökötän teitä...silti menen kylpylöihin ja rannoille, koska nautin vesielämästä ja lapsien kanssa touhuamisesta. Eli jos saan pyytää;: antakaa mun nauttia elämästä!!
Ja niistä herkullisista rasvaisista juustoista punaviinin kera ;)
t:punkero, onnellinen, ulkonäöstä niuhottamaton NAINEN!
enkä tee sen eteen juuri mitään, ainoostaan lenkkeilen ja hieman katson mitä syön. ikä tietenkin tuo rypyt ja vaivasenluut ja ne otan vastaan aikanaan " ilolla" .
hei neonen, itsetuntoni on noin sata...omistanhan hyvän kropan.
Miksi aina puhutaan miltä joku NÄYTTÄÄ? Jos omassa kropassa on hyvä olla, niin ei se haittaa, vaikka vartalo ei olisi mallinkroppa. Mulla 170cm/66kg, löytyy läskiä ja makkaraa, silti olen tyytyväisempi vartalooni kuin koskaan ( esim. himolenkkeilykautena ennen lapsia painoin 60kg ja olin timmi ja silti aina tyytymätön vartalooni).
siitä, että on timmivartalo. Jotkut haluavat nauttia elämästään eritavalla kuin sinä.
vaan LUULEVAT olevansa taas seksikkäämpiä kuin oikeat, muodokkaat, naiselliset naiset..
useat miehet ovat sanoneet, ettei tunnu yhtään hyvältä panna jotain luukasaa, pimpsakin niin kova että sattuu.. HAHAAAAH.
OLETTE USKOMATTOMIA, SENKIN " TIMMIT" LAUDAT..
non kanssa kohdilla :D
T: 174cm ja 72kg, hirrrrrrveee elintasoläski :D
taas yksi omahyväinen paskiainen.