Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko huono äiti

Vierailija
08.07.2006 |

Olen synnyttänyt noin vuosi sitten down tytön. Olenko siis huono äiti kun en suostunut aborttiin vaan pidin lapsen? Tiedän et lapseni tulee vaatimaan yhteiskunnalta kenties enemmän hoitoa kuin terve lapsi. Onko lapseni huonompi kuin teidän terveet lapset? Kenellä on oikeus päättää kenen elämä on arvokas? Lapseni on ainokaiseni ja rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä luulet?

Vierailija
2/7 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten teit aloituksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö haluaisin teidän vastaavan esitin suoran kysymyksen

Vierailija
4/7 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. En itse tekisi aborttia vaikka kuulisin saavani down-lapsen. Itse olen kahden terveen tytön äiti, mutta kyllä rakastaisin lapsiani yhtä paljon, vaikka olisivat kehitysvammaisia.

Down- lapset ja aikuiset pärjäävät kuitenkin suht hyvin elämässään (esim kun verrataan moneen muuhun vammaisuuteen) ja olen hoitajan työssäni monta ihanaa ihmistä tavannut.

Tietenkin vammaisen ja sairaan lapsen elämä ja oleminen huolestuttaa moneltakin kantilta ja myös tunteet niin pettymisestä, turhautumisesta ja vihastakin ovat normaaleja ja sallittuja. Ja kuten itse sanoit, rakastat kuitenkin lastasi ja se on pääasia.

Hyvää jatkoa teidän perheelle! Ja anna muiden pitää negatiiviset ajatuksensa. Kunhan kuluttavat leukaperiään..

Vierailija
5/7 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut täällä pöyrii toi aborttikeskustelu, jossa monet on sitä mieltä et sairaita lapsia ei sais synnyttää kärsimään.

Vierailija
6/7 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa et teitäkin vielä on

Vierailija
7/7 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mut täällä pöyrii toi aborttikeskustelu, jossa monet on sitä mieltä et sairaita lapsia ei sais synnyttää kärsimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi