Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa ketään?

Vierailija
13.08.2020 |

Mitäs sitä kaunistelemaan.

Olen kolmekymppinen, kauniiksi kehuttu, empaattinen ja kiltti ihminen. Silti tuntuu, ettei ketään miespuolista henkilöä ikinä kiinnosta tutustua minuun syvemmin. "Unikaveriksi" kyllä kelpaisin, mutta en mihinkään muuhun.

Mikä hitto minussa on vialla?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä toisen katseleminen ei riitä, pitää lähestyä. Itse vain kattelen passiivisesti odottaen et joku nainen kiinnostuu.

Sama. Odottavan aika on yllättävän pitkä. Naiset ei vaan ymmärrä hyvän päälle.

Vierailija
22/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä tapaillut miehiä, mutta ne itseäni kiinnostavat eivät ikinä kiinnostu minusta.

Tervetuloa kerhoon. Arviolta 80-90% treffikumppaneista ei ole herättänyt kiinnostusta. Arviolta 80-90% treffikumppaneistani ei ole kokenut minua kiinnostavana. Nämä kaksi ympyrää kun piirtää paperille, niin leikkauskohtaan jää suht vähän porukkaa. Viiden vuoden ajan treffaillut vaihtelevalla aktiivisuudella ja kerran ihastunut, mikä johti rakastumiseenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Kerro enemmän itsestäsi, misssä asut, työ, miltä näytät, miten kuvailisit vartaloasi?

Kelpaisiko sulle 4-kymppinen mies?

Vierailija
24/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffisaiteilla (ulkomaisilla) kauniit, herkät ja kotihengetär naiset viedään heti. Tiedän, koska kaveri meni tuollaisena naisena etsimään seuraa eikä tarvinnut päivää pidempää olla sinkkuna. Eivät kaikki miehet halua hankalia akkoja vaan sujuvan arjen.

Kanttia toi kylläkin vaatii, sillä useimmat olettaa naisen haluavan muuttaa heidän luokse.

Vierailija
25/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä toisen katseleminen ei riitä, pitää lähestyä. Itse vain kattelen passiivisesti odottaen et joku nainen kiinnostuu.

Hyvästä en tiedä, mutta naiset ei tunnu kiinnostuvan tällä tavalla, tuijottavat mielummin luuria niska vinossa, kaikki on todennäköisesti varattuja vaikka sormusta ei ole.

Vierailija
26/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ei enää eletä menneessä. Aikoinaan naisilla oli kovempi paine tehdä vaikutus vastakkaiseen sukupuoleen johtuen asenteista (elättäjä-elätettävä) Nykyään saa onneksi valita.

Vierailija
27/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei vaan ymmärrä hyvän päälle.

Miten monesta treffikumppanistasi tai näkemästäsi deittiprofiilista olet ollut kiinnostunut tai löytänyt jonkin houkuttelevan omianaisuuden? Mikä tämä houkutteleva ominaisuus on ollut?

Vierailija
28/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot siis kolmekymppinen? Onko sulla koskaan ollut mitään pidempää parisuhdetta?

Jos ei, sinulla on ulkonäössä tai luonteessa jotain vialla.

Oletko kokeillut Tinderiä tai muita deittisivuja? Naisena pääset treffeille 100% varmuudella. Mikseivät miehet sitten kiinnostu enempää, vaikea sanoa.

Pitää kommentoida tälleen sivusta, itse olen nelikymppinen nainen. Minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista parisuhdetta, ei pitkää eikä lyhyttä. Nuorena tapailin yhtä miestä 4kk, mutta siitä ei koskaan tullut sitten mitään. Ulkonäössä sekä luonteessa (persoonassa) on toki vikaa, sen tiedostan. Nuorempana minulla oli myös ilmoitus deittisivustolla, en päässyt treffeille vaikka lupasit 100% varmuuden tuolle. Miksi sä valehtelet, itseäsi siinä kusetat - sinäkään et kiinnostu kaikista maailman naisista, se nyt on vaan kylmä fakta.

Vierailija
29/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti siksi että etsit seuraa netistä? Siellähän on vain hyväksikäyttäjiä sekä sellaisia sosiaalisedti rajoittuneita jotka eivät pysty ihmiskontaktiin IRL.

Vierailija
30/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on kun mielessään kalastelee huimasti tasoaan korkeammalta. Harvemmin se keneltäkään tosielämässä onnistuu.

Vierailija
31/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti siksi että etsit seuraa netistä? Siellähän on vain hyväksikäyttäjiä sekä sellaisia sosiaalisedti rajoittuneita jotka eivät pysty ihmiskontaktiin IRL.

Hei sinne vuoteen 1995.

Vierailija
32/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ei enää eletä menneessä. Aikoinaan naisilla oli kovempi paine tehdä vaikutus vastakkaiseen sukupuoleen johtuen asenteista (elättäjä-elätettävä) Nykyään saa onneksi valita.

Ja nyt koetetaan valita aina se 0,1% mieskerma, jonka ei tarvitse yrittää tehdä vaikutusta ja jolta ei puutu seuraa.

Sitten ihmetellään kun "kukaan ei kiinnostu".

Vierailija
33/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointti tuli tuolla edeltävällä justiinsa siinä ettei täällä ole juurikaan kysyntää herkille ja kauniille naisille. Miehet etsii järjestään organisoivaa puolisoa joka auttaa myöskin henkisellä tasolla. Herkät kotihengettäret päätyy muihin osoitteisiin.

Vierailija
34/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt koetetaan valita aina se 0,1% mieskerma, jonka ei tarvitse yrittää tehdä vaikutusta ja jolta ei puutu seuraa.

Sitten ihmetellään kun "kukaan ei kiinnostu".

Sekö on nykyään kermaan kuulumista jos olettaa toisen huolehtivan itsestään ja hankkivan omat rahat joilla tulee toimeen? Aika erikoista.

Vierailija
35/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro lisää itsestäsi että voi analysoida. Oletko töissä, mikä ala? Ulkonäkö ok, paino kondiksessa? Onko edes jotain harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita? Oletko menevä vai laiska sohvaperuna?

Vierailija
36/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten monesta treffikumppanistasi tai näkemästäsi deittiprofiilista olet ollut kiinnostunut tai löytänyt jonkin houkuttelevan omianaisuuden? Mikä tämä houkutteleva ominaisuus on ollut?

Eihän se pääse treffeille, kun naiset ei tee aloitteita.

Vierailija
37/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetkö treffeille sitten? et taida eli olet nirso. t.m85

Vierailija
38/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se pääse treffeille, kun naiset ei tee aloitteita.

Sivuuta treffit ja miten näkemäsi deittiprofiilit? Onko jokainen kiinnostava vai suoritatko miten tiukkaa karsintaa?

Vierailija
39/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pari tällaista, kolmekymppisiä naisia, jotka eivät tunnu saavan miestä. Toinen heistä tiettävästi seurustellut joskus vuosikymmen sitten, nyt ei enää pitkään aikaan. Toinen ikivanhapiika eikä minkäänlaista suhdetaustaa. Tämä joka joskus seurustellut on sinänsä normaalisti toimeentuleva terve nainen, mutta hieman outo sekoitus boheemia sekä toisaalta takakireää suorittajatyyppiä. Ei tule sellaisia lämpimän vaimotyypin viboja hänestä, vaikuttaa jotenkin sulkeutuneelta tai katkeralta, olisiko jotain ikävää sattunut menneisyydessä, en tiedä hänessä on jotain kummaa. Ulkonäölläkään hän ei kilpaile oletusarvoisesti kovin monen miehen huomiosta. Tuo toinen tapaus taas joka ei ole koskaan seurustellut on selvempi, hän on vähän yksinkertaisen oloinen ja ikävä kyllä ruma sekä kasvoiltaan että vartaloltaan. Varsinkin kasvot ovat sellaiset, että vaikka harvemmin ketään tulee rumaksi ajateltua, niin ei häntä voi hyvällä tahdollakaan kauniiksi sanoa. Lyhyt hyppyrinenä, kamalat hampaat mm., jotenkin roteva ja romuluinen vartalo. Vähän säälittää hänen puolestaan, kun pitäisi sitä nyt joku kumppani vierelle löytyä tuossa iässä. Jää perhe perustamatta ja lapsetkin tekemättä. Ei ole hääviä jäädä vanhaksi piiaksi koko loppuelämää yksin viettämään. 

40/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syvästi inhimillinen ja ymmärrettävä toive ja tarve löytää vierelleen kumppani. 

Silti olen aina kyseenalaistanut yleisesti käytössä olevaa ilmausta 'en saa ketään'? Siitä tulee mieleen jokin ankara ajatusmalli, joka nujertaa.  Ihmissuhteen muodostuminen on aina molemminpuolisesta vuorovaikutuksesta syntyvää, johon vaikuttaa monenlaiset asiat, oma elämänhistoria, mitä odottaa parisuhteelta, miten avoin on, löytyykö yhteisiä kiinnostuksenkohteita jne.   

Ap, voitko ajatella luopuvasi tuosta 'en saa ketään' -ajatusmallista ja suunnata sen sijaan  itseäsi siihen päin,  että millaisista asioista itse kiinnostut, millaisissa ympäristöissä viihdyt yms, siellä todennäköisesti löytyy myös sinulle sopiva kumppani?  Jotain yhteistä pitäisi ensin olla, jotta voi lähteä eteenpäin? Jonka kanssa yhdessä alatte rakentaa parisuhteen ja kumppanuuden askelia, yksi kerrallaan?  Mitä ajatuksia sinulle tästä nousee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi