Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa ketään?

Vierailija
13.08.2020 |

Mitäs sitä kaunistelemaan.

Olen kolmekymppinen, kauniiksi kehuttu, empaattinen ja kiltti ihminen. Silti tuntuu, ettei ketään miespuolista henkilöä ikinä kiinnosta tutustua minuun syvemmin. "Unikaveriksi" kyllä kelpaisin, mutta en mihinkään muuhun.

Mikä hitto minussa on vialla?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko liian nirso miesten suhteen? Tai kärkytkö toistuvasti miehiä, jotka eivät etsi seksisuhdetta vakavampaa?

Nirso? Olen itse tehnyt aloitteita monenlaisille miehille, he ovat kieltäytyneet. Minulle kukaan ei ole tehnyt aloitetta, eli en ole siinä voinut nirsoilla kun ketään ei ole ollut.

Pelkkää seksiä hakevat ovat kauhistus ja turn off, eli mikäli mitään tällaista merkkiä on ilmassa, mies on välittömästi poissa laskuista edes teoreettisena mahdollisuutena.

t. ei AP

Vierailija
62/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko ettet kenellekään kelpaa, jos sulla itselläsi ei ole minkäänlaisia kriteerejä miehen suhteen. Kuka tahansa nainen saa miehen vaikka saman tien, jos ei ole niin tarkkaa millainen mies on.

Ihan mikä tahansa kiska-Make pitäisi ottaa, niinkö?

Kiska-Makehan on kuuminta hottia, uuh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko ettet kenellekään kelpaa, jos sulla itselläsi ei ole minkäänlaisia kriteerejä miehen suhteen. Kuka tahansa nainen saa miehen vaikka saman tien, jos ei ole niin tarkkaa millainen mies on.

En minä niin sanonut. Hain sitä että ap:n ongelma on todennäkösesti ettei saa ketään joka häntä kiinnostaisi, ei se ettei saisi ylipäätään ketään. Aivan varmasti saisi.

Vierailija
64/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä niin sanonut. Hain sitä että ap:n ongelma on todennäkösesti ettei saa ketään joka häntä kiinnostaisi, ei se ettei saisi ylipäätään ketään. Aivan varmasti saisi.

Mikä tämän varmuuden takaa?

Vierailija
65/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa musta oman määrätietoisen justiinansa pitämään huolta kodista ja sisustamaan sitä sivistyneeseen herrasväen tyyliin? Olen kyllästynyt vässykkä"mieheeni",  jolle olisi sama asua vaikka kaatopaikalla ja syödä paskaa. Laiskat kitupiikit vitt**n, ja olen tosissani!

Pistä ero vireille ja panosta kuviin. Teksasissa on vanhoja rahakkaita sukuja, samoin Saksassa. Selaa läpi paikalliset tinder ehdokkaat pistäen ehdotusta tulille. Saatat hyvinkin saada mehukkaan ehdokkaan ;)

Arvaa oonko miettinyt tuota... Huoh ja hohhoijakkaa. Kelpaisi tosin ihan suomalainenkin mies eikä tarvitse olla sikarikas. Riittää että tulisi mukavasti toimeen ja ennen kaikkea ei olisi niin saamarin patalaiska ja pääräämätön rassukka! Miten tuollaiseen voi tuntea vetoakaan, hyi. Hirveää elää ihmisen kanssa jota ei kiinnosta mikään ja joka ei halua muutosta asioihin jotka on huonosti!

Merkkihuollon asiantuntijana sanoisin tuon olevan tyyppivika. Siihen joko tottuu tai sitten ei.

Vierailija
66/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdokkaat ovat kokemukseni mukaan joko näitä kiskalta saatavia tai muuten vaan perässävedettäviä. Ymmärrän erittäin hyvin miksi monilla tuntuu olevan vaikeuksia löytää ketään.

Vierailija
67/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Naisen ongelmia. Ap ruikuttaa, kun ei saa ketään ja hyvin pian selviää että parisuhteessakin on jo oltu ainakin kahdesti. Onpas pariutuminen hankalaa naisille!

Vierailija
68/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. Naisen ongelmia. Ap ruikuttaa, kun ei saa ketään ja hyvin pian selviää että parisuhteessakin on jo oltu ainakin kahdesti. Onpas pariutuminen hankalaa naisille!

Kun taas esim. minä olen tuonut esiin oman kokemukseni, jossa en ole seurustellut päivääkään vaikka olen pian neljänkymmenen. 

Vierailija
69/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko liian nirso miesten suhteen? Tai kärkytkö toistuvasti miehiä, jotka eivät etsi seksisuhdetta vakavampaa?

Nirso? Olen itse tehnyt aloitteita monenlaisille miehille, he ovat kieltäytyneet. Minulle kukaan ei ole tehnyt aloitetta, eli en ole siinä voinut nirsoilla kun ketään ei ole ollut.

Pelkkää seksiä hakevat ovat kauhistus ja turn off, eli mikäli mitään tällaista merkkiä on ilmassa, mies on välittömästi poissa laskuista edes teoreettisena mahdollisuutena.

t. ei AP

Miten arvioit tuon "haluaa vain seksiä" puolen? Ettei vain olisi niin että tulet samalla heittäneeksi pois ne "haluan sekä seksiä että suhteen" tyypit? Katsos kun ne miehet nyt lähtökohtaisesti ovat kiinnostuneita yleensä siitä seksistä vaikka heti mutta moni heistä on sen lisäksi kiinnostunut myös saamaan ihan oikean suhteen. Nämä eivät sulje toisiaan pois.

Jos olet huomioinut vain tyyppejä jotka ovat lähinnä kaverimielellä liikkeellä niin ymmärrän hyvin että ei ole onnistunut. Kyllä sitä kipinää ja halua pitää olla eikä se tarkoita että mies olisi jotenkin huono valinta.

Itse päädyin mieheni kanssa vällyjen väliin heti ensimmäisenä yönä mutta siitä alkoi myös heti tiivis seurustelu ja nyt on oltu naimisissa jo yli 10 vuotta.

Vierailija
70/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ei AP

Miten arvioit tuon "haluaa vain seksiä" puolen? Ettei vain olisi niin että tulet samalla heittäneeksi pois ne "haluan sekä seksiä että suhteen" tyypit? Katsos kun ne miehet nyt lähtökohtaisesti ovat kiinnostuneita yleensä siitä seksistä vaikka heti mutta moni heistä on sen lisäksi kiinnostunut myös saamaan ihan oikean suhteen. Nämä eivät sulje toisiaan pois.

Jos olet huomioinut vain tyyppejä jotka ovat lähinnä kaverimielellä liikkeellä niin ymmärrän hyvin että ei ole onnistunut. Kyllä sitä kipinää ja halua pitää olla eikä se tarkoita että mies olisi jotenkin huono valinta.

Itse päädyin mieheni kanssa vällyjen väliin heti ensimmäisenä yönä mutta siitä alkoi myös heti tiivis seurustelu ja nyt on oltu naimisissa jo yli 10 vuotta.

Ylläolevan täytyisi deitata mielummin konservatiivisia kuin tavanomaisia. Ne osaa odottaa hetken aikaa.

Vierailija
71/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ei AP

Ylläolevan täytyisi deitata mielummin konservatiivisia kuin tavanomaisia. Ne osaa odottaa hetken aikaa.

Ei kyse ollut odottamisesta vaan seksin haluamisesta.  Seksiä tietenkin harrastetaan vasta kun kummatkin sitä haluavat mutta jos jollekin on heti huono asia jos mies ilmaiseen mitenkään olevansa myös seksuaalisesti kiinnostunut naisesta niin aika vaikea on löytää ketään.

Vierailija
72/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vähän sama ongelma kuin Kiira Korvella "mistään ei löydy hyvää miestä", ts. pitäisi olla pitkä, tumma, komea, menestynyt eli varakas ja hyvät tuttavat miehellä.

Aivan varmasti on kyse tämmöisestä.

Vierailija
73/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ei AP

Ei kyse ollut odottamisesta vaan seksin haluamisesta.  Seksiä tietenkin harrastetaan vasta kun kummatkin sitä haluavat mutta jos jollekin on heti huono asia jos mies ilmaiseen mitenkään olevansa myös seksuaalisesti kiinnostunut naisesta niin aika vaikea on löytää ketään.

Joissakin piireissä osataan pidättäytyä. Ei kannata ottaa itselleen sopimatonta miestä/naista. Hyvää kannattaa odottaa 👍

Vierailija
74/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, vähän sama ongelma kuin Kiira Korvella "mistään ei löydy hyvää miestä", ts. pitäisi olla pitkä, tumma, komea, menestynyt eli varakas ja hyvät tuttavat miehellä.

Tuollaisiakin miehiä on keillä on kontakteja ja varallisuutta. He vain tuppaavat olemaan valikoivia :)

Vierailija
75/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, Kiirakin löysi lopulta etsimänsä. Miksi tyytyä vähempään?

Vierailija
76/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, Kiirakin löysi lopulta etsimänsä. Miksi tyytyä vähempään?

Ilmeisesti niitä joiden kaverit on pilalle passattuja ja ovat laastarisuhteessa. 🤔

Vierailija
77/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku hyvä syy siihen on, luultavimmin ulkonäössä. Tai sitten olet todella torjuvainen tai vaikeasti lähestyttävä.

Aina te ”jollekin kelvanneet” sanotte tätä, mutta teistä seurustelevista tosi moni on luonnevikainen ja/tai ruma. Moni muu taasen on kivannäköinen ja mukava luonteinen, silti ovat aina yksin. Että ei se kuule ole siitä ulkonäöstä tai luonteesta kiinni. Ehkä olette helppoja, tai tyydytte vähään niin siksi teille löytyy helposti kumppani? Tämä oma havainto lähipiiristä/tuntemistani tai tietämistäni ihmisistä. Jotkut vaan saa koko ajan jonkun, ihan sama mimmoinen se ulkoinen habitus ja luonne on.

Vierailija
78/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän pari tällaista, kolmekymppisiä naisia, jotka eivät tunnu saavan miestä. Toinen heistä tiettävästi seurustellut joskus vuosikymmen sitten, nyt ei enää pitkään aikaan. Toinen ikivanhapiika eikä minkäänlaista suhdetaustaa. Tämä joka joskus seurustellut on sinänsä normaalisti toimeentuleva terve nainen, mutta hieman outo sekoitus boheemia sekä toisaalta takakireää suorittajatyyppiä. Ei tule sellaisia lämpimän vaimotyypin viboja hänestä, vaikuttaa jotenkin sulkeutuneelta tai katkeralta, olisiko jotain ikävää sattunut menneisyydessä, en tiedä hänessä on jotain kummaa. Ulkonäölläkään hän ei kilpaile oletusarvoisesti kovin monen miehen huomiosta. Tuo toinen tapaus taas joka ei ole koskaan seurustellut on selvempi, hän on vähän yksinkertaisen oloinen ja ikävä kyllä ruma sekä kasvoiltaan että vartaloltaan. Varsinkin kasvot ovat sellaiset, että vaikka harvemmin ketään tulee rumaksi ajateltua, niin ei häntä voi hyvällä tahdollakaan kauniiksi sanoa. Lyhyt hyppyrinenä, kamalat hampaat mm., jotenkin roteva ja romuluinen vartalo. Vähän säälittää hänen puolestaan, kun pitäisi sitä nyt joku kumppani vierelle löytyä tuossa iässä. Jää perhe perustamatta ja lapsetkin tekemättä. Ei ole hääviä jäädä vanhaksi piiaksi koko loppuelämää yksin viettämään. 

Suomessa ei tietääkseni joudu maksamaan vanhanpiian veroa. Mitä sitten mikäli heistä jompikumpi haluaakin jäädä yksin ja lapsettomaksi? Sulla on oksettava tapa puhua kummastakin kuin jostain jalostuseläimestä.

Jep ja toi sävy puhua ihmisistä ylipäätään kielii sellaisesta tyypistä, jota mä en välittäisi henkilökohtaisesti tuntea. Noi näkemykset perustuu lähinnä stereotypioihin ja olettamuksiin, esim. toi että ruumiinrakenne on este suhteelle. No ei tasa ole, ja kadulla jo näkee että pariskuntia on monenlaisia. Tätä nykyä moni on vapaaehtoisesti lapseton, eli toi juttu ei ees liity siihen, seurusteletko vai et. Niin lapsellisia juttuja, ja muka sympatiaa kyseisiä henkilöitä kohtaan tuntien, mutta todellisuudessa halveksunta paistaa viestistä läpi. On suhde niin paljon muutakin kuin pintaa, mutta selitäpä tätä jollekin pinnalliselle ääliölle.

Vierailija
79/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on sama ongelma kuin miljoonilla ap. En ole varma mutta oma teoriani on se että nykyään ihmisen aikuistuminen venyy paljon myöhäisemmäksi kiitos uuden yhteiskuntarakenteemme, ie. munimista ja arpomista tuetaan rahallisesti ja asenteellisesti 'nuoruuden haasteina' eikä kenelläkään nykyään ole mitään todellista deadlinea aikuistumiselle ja vastuun kantamiselle.

Vierailija
80/87 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se näiden naikkosten ongelma on

Se EI ole nirsoutta, jos vaatii edes perusasioita mieheltä. Hyvänen aika. Kyllä perusasiat ja raamit pitää olla kunnossa, en ota mitään hamppia. En todellakaan vaadi yli oman tasoni, mutta en huoli huonoakaan. Siinä ero miesten ja naisten välillä. Miehille kelpaa kuka tahansa ettei vaan tarvitsisi olla yksin, naiset vaativat edes jonkinmoista tasoa, noin yleisesti sitten. Poikkeukset tietenkin asia erikseen. Miksi tällaisista asioista pitää vääntää loputtomiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi