Harrastatteko koskaan seksiä niin että nainen on juuri tullut lenkiltä ja on hikinen?
Kommentit (58)
Koko ihmiskunnan historia on naitu hikisiä naisia.
Tänään on taas lenkki-ilta yhdessä. Jo tunnen nenässäni hikisen märän pillun ja pikkarien tuoksun. Miten se voi niin kiihottaa molempia!
Oisko vaimon syytä käydä lenkillä jos vaaka näyttää 118kg??
Vierailija kirjoitti:
Ei tuore hiki haise!
Aivan. Siksi paras onkin naida illalla jos aamulenkin jälkeen ei ole käyty suihkussa 😍
Palstamiehet taas elementissään.
(I) mielessä rönttönen, mikäs muu..
Minkäs teet, semmoiseksi mies luotiin.
Ei harrasteta kun juhannuksena ja uutenavuotena jos sattuu mieli tekemään.
Olisi ihana nuolla lenkin jälkeen hikistä ja tuoksuvaa pillua. Muutenkin pillu ja naisen alapää yleensäkin on paljon kiihottavampi kun se tuoksahtaa pillulle. Ehkä se on alitajuntaan jäänyt muisto kun joskus 18-kesäisenä sai sormettaa tyttöä ensimmäisen kerran ja sormiin tarttui pillunhaju joka pysyi pitkän aikaa.
M52
Terveen hikisen pillun haju on parasta ja kiihottavaa. Tänä iltana lenkille yhdessä vaimon kanssa ja sen jälkeen kotona naimaan .
Kyllä. Vieläpä niin että ennen panoa rouva käy kusella - kylppärissä minun päälleni.
Jos saan jonkun naisen juostua kiinni ja raahattua pusikkoon, niin sitten mielellään.
Mun muija on Kouvolasta. Kouvola-tukka violettina, tatskat, lävärit, ylipainoa (BMI 40) ja keskikalja kädessä hörähtelee sohvalla katsoen rallia. Minun tekisi mieli lähteä lenkille ja juosta hikisenä karkuun.
Aloittaja ei ole koskaan haistanut keski-ikäisen naisen kitkerää hikeä.
"Mun muija on Kouvolasta. Kouvola-tukka violettina, tatskat, lävärit, ylipainoa (BMI 40) ja keskikalja kädessä hörähtelee sohvalla katsoen rallia. Minun tekisi mieli lähteä lenkille ja juosta hikisenä karkuun."
Mulle kelpaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Terveen hikisen pillun haju on parasta ja kiihottavaa. Tänä iltana lenkille yhdessä vaimon kanssa ja sen jälkeen kotona naimaan
Kävimme yhdessä lenkillä, mutta lenkille oli liian pitkä ja rasittava. Emme jaksaneet harrastaa seksiä.Parin päivän kuluttuaa kävimme uudelleen lenkillä, mutta ei liian pitkällä. Kotiin tultuamme alapäät paljaaksi ja sängylle. Minä haarojen väliin pillua nuolemaan ja nauttimaan aromeista. Tuli myös nuuhkaistua pyllyreijän ympäristöä kuusysissä. Melkein meinasin laueta vaimon rinnoille, mutta sain kuitenkin spermat ruiskautettua märkään ja hikiseen pilluun. Olimme niin hikisiä, että lakanat piiti laittaa pyykkikoneeseen.
Nainen ei voi tulla lenkiltä, jos ei ole edes lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Koko ihmiskunnan historia on naitu hikisiä naisia.
Apinalaumoissa joo. Osa on sen jälkeen pari pykälää ylevöittänyt olemistaan.
Nyt vaimo käynyt lenkillä vieraissa ja saanu liukasteet sisään.
Ja on kaukaa viisas vaimo, kun osaa peitellä jäljet.