Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastatteko koskaan seksiä niin että nainen on juuri tullut lenkiltä ja on hikinen?

Vierailija
13.08.2020 |

?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään parempaa kuin juoksulenkiltä kotiin palaava hieman puuskuttava ja hikinen nainen? Tiukat trikoot jalassa jotka korostaa täydellisesti pientä pystypyllyä? :)

Kyllä!! Tää saa mulla kalun kovaksi ja usein meidän lapsiperheen pikapano sessiot tapahtuu juurikin vaimon aamulenkin tai treenin päätteksi. Älyttömän kiihottavaa laskea trikoita vain sen verran, kun tarvitsee. Takaapäin, seisten piukea peppu pystyyn ja jalat yhteen painettuna. Kalu sujahtaa ihanasti liukkaaseen p*lluun. En tiedä miksi, mutta tämä saa kyllä laukeamaan nopeasti. Ja ps. Ei se hiki tuoreeltaan haise millekkään.

Nyt vaimo käynyt lenkillä vieraissa ja saanu liukasteet sisään.

Ja on kaukaa viisas vaimo, kun osaa peitellä jäljet. 

Vierailija
42/58 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kyll.M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ihmiskunnan historia on naitu hikisiä naisia.

Vierailija
44/58 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on taas lenkki-ilta yhdessä. Jo tunnen nenässäni hikisen märän pillun ja pikkarien tuoksun. Miten se voi niin kiihottaa molempia!

Vierailija
45/58 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vaimon syytä käydä lenkillä jos vaaka näyttää 118kg??

Vierailija
46/58 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuore hiki haise!

Aivan. Siksi paras onkin naida illalla jos aamulenkin jälkeen ei ole käyty suihkussa 😍

Vierailija
47/58 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiehet taas elementissään.

(I) mielessä rönttönen, mikäs muu.. 

Minkäs teet, semmoiseksi mies luotiin.

Vierailija
48/58 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harrasteta kun juhannuksena ja uutenavuotena jos sattuu mieli tekemään. 

Vierailija
49/58 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana nuolla lenkin jälkeen hikistä ja tuoksuvaa pillua. Muutenkin pillu ja naisen alapää yleensäkin on paljon kiihottavampi kun se tuoksahtaa pillulle. Ehkä se on alitajuntaan jäänyt muisto kun joskus 18-kesäisenä sai sormettaa tyttöä ensimmäisen kerran ja sormiin tarttui pillunhaju joka pysyi pitkän aikaa.

M52

Vierailija
50/58 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveen hikisen pillun haju on parasta ja kiihottavaa.  Tänä iltana lenkille yhdessä vaimon kanssa ja sen jälkeen kotona naimaan .

Vierailija
51/58 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vieläpä niin että ennen panoa rouva käy kusella - kylppärissä minun päälleni.

Vierailija
52/58 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan jonkun naisen juostua kiinni ja raahattua pusikkoon, niin sitten mielellään.

Vierailija
53/58 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muija on Kouvolasta. Kouvola-tukka violettina, tatskat, lävärit, ylipainoa (BMI 40) ja keskikalja kädessä hörähtelee sohvalla katsoen rallia. Minun tekisi mieli lähteä lenkille ja juosta hikisenä karkuun.

Vierailija
54/58 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole koskaan haistanut keski-ikäisen naisen kitkerää hikeä.

Vierailija
55/58 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun muija on Kouvolasta. Kouvola-tukka violettina, tatskat, lävärit, ylipainoa (BMI 40) ja keskikalja kädessä hörähtelee sohvalla katsoen rallia. Minun tekisi mieli lähteä lenkille ja juosta hikisenä karkuun."

Mulle kelpaa kyllä. 

Vierailija
56/58 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveen hikisen pillun haju on parasta ja kiihottavaa.  Tänä iltana lenkille yhdessä vaimon kanssa ja sen jälkeen kotona naimaan 

Kävimme yhdessä lenkillä, mutta lenkille oli liian pitkä ja rasittava. Emme jaksaneet harrastaa seksiä.Parin päivän kuluttuaa kävimme uudelleen lenkillä, mutta ei liian pitkällä. Kotiin tultuamme alapäät paljaaksi ja sängylle. Minä haarojen väliin pillua nuolemaan ja nauttimaan aromeista. Tuli myös nuuhkaistua pyllyreijän ympäristöä kuusysissä. Melkein meinasin laueta vaimon rinnoille, mutta sain kuitenkin spermat ruiskautettua märkään ja  hikiseen pilluun. Olimme niin hikisiä, että lakanat piiti laittaa pyykkikoneeseen.

Vierailija
57/58 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei voi tulla lenkiltä, jos ei ole edes lähtenyt.

Vierailija
58/58 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ihmiskunnan historia on naitu hikisiä naisia.

Apinalaumoissa joo. Osa on sen jälkeen pari pykälää ylevöittänyt olemistaan.