Harrastatteko koskaan seksiä niin että nainen on juuri tullut lenkiltä ja on hikinen?
Kommentit (44)
Haaveilen että pääsisi harrastamaan seksiä hikisen naisen kanssa. Parasta olisi jos jonkun parin päivän vaellusretken jälkeen pääsisi harrastamaan seksiä naisen kanssa
- sinkku m :(
Ei käy vaimo lenkillä. 118 kg. Mutta en harrastaisi.
Jos saan sen naisen kiinni niin sitten harrastan sexiä sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy vaimo lenkillä. 118 kg. Mutta en harrastaisi.
Olisikin varmaan aika tosi hikinen.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen että pääsisi harrastamaan seksiä hikisen naisen kanssa. Parasta olisi jos jonkun parin päivän vaellusretken jälkeen pääsisi harrastamaan seksiä naisen kanssa
Nyppisitkö pastillit persposkien välistä hampaillasi?
En harrasta seksiä, en mene naimisiin, en perusta perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä pääsee luolamie/luolanais teemaan. Irrottautumaan tavallisesta kliinisestä ruutininomaisesta arjesta luontoon, telttaan ja luonnon ja ihmisyden ja inhimillisyyden teemoihin.
Turhaan sitä ottaa hikisiä naisia sänkyynsä jos niillä ei rehota kunnon puskat sekä kainaloissa että haarovälissä. Karvoituksessa hien pisarat ja tuoksu vasta pääsee oikeuksiinsa. Ai että, ai että!
Vierailija kirjoitti:
En harrasta seksiä, en mene naimisiin, en perusta perhettä.
I N C E L !
Joo mun mies tykkää kun olen hikinen. Välillä olen saanut mieheni hikistä kalua sisääni. Kiihottaa myös.
Naiset juoksevat minua karkuun, joten ei ole ollut mahdollisuutta kokeilla.
t: kilttis
No eikös siinä hässiessä tule hiki?
Onko mitään parempaa kuin juoksulenkiltä kotiin palaava hieman puuskuttava ja hikinen nainen? Tiukat trikoot jalassa jotka korostaa täydellisesti pientä pystypyllyä? :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä muka kiihottaa?
Varmaan noi feronomit
Ei harrastettu. Ei sitä lenkille saatu
mies52v