Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leevi & Leavingsin Rin Tin Tin: viittaako "villakoira" p*lluun?

Vierailija
13.08.2020 |

Ja karvaiseen sellaiseen. Tällaisen tulkinnan olen tehnyt. Vai onko se oikeasti pelkkä koira?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirasta puhutaan ja teiniajan ihastuksesta, ei seksistä. Pelkästään suloinen biisi.

Ainoastaan ihmettelen, että miksi siinä lauletaan ”hölmöksi tunsin minä itseniKIN”? Kuka muu siinä sitten hölmö edes oli tai tunsi olevansa? Ei ollut muita kuin poika, tyttö ja koira.

Typerä piski joka murisi mulle. 

Mutta eihän se koira itseään hölmöksi tuntenut, typeryys oli vain protagonistin mielipide siitä.

Vierailija
22/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirasta puhutaan ja teiniajan ihastuksesta, ei seksistä. Pelkästään suloinen biisi.

Ainoastaan ihmettelen, että miksi siinä lauletaan ”hölmöksi tunsin minä itseniKIN”? Kuka muu siinä sitten hölmö edes oli tai tunsi olevansa? Ei ollut muita kuin poika, tyttö ja koira.

Typerä piski joka murisi mulle. 

Mutta eihän se koira itseään hölmöksi tuntenut, typeryys oli vain protagonistin mielipide siitä.

Niin. Ei laulussa väitetäkään että koira tuntee itsensä hölmöksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin se sa_atanan rantanplan

Vierailija
24/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan (G.S., L and the L:n dynamo) mukaan "laulussa haikaillaan menneen rakkauden perään, josta vahvin muisto on ex:n typerä Rin Tin Tin-niminen villakoira, johon laulun kertoja lopulta vertaa omaakin käytöstään".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä