Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kautta hyvä pariterapia tms. joku apu tilanteeseen?!

Vierailija
14.08.2013 |

Me vihataan toisiamme, emme todellakaan tule toimeen, pelkkää riitelyä. Nyt on saatava apua jostain - mistä?! Kokemuksia? Mistä saisimme oikeasti apua suuntaan tai toiseen tilanteessamme? Mikä teillä jeesannut? Vaikka sitten niin, että sanoisi että erotkaa jo suosiolla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sähköpostia ja kerro, että tilanne on kriittinen!

Vierailija
2/4 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa yhteyttä seurakunnan perheasiainneuvottelukeskukseen. Vaikka omalla paikkakunnallasi ei olei sellaista, lähiseurakunnissa on. siellä on hyvät, koulutetut terapeutit eikä mitään uskonnollista tuputusta.

http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/40D5B401E55B1785C225748000449ACD?OpenDocument&lang=FI

Itse olen saanut sieltä apua. Katso oman seurakuntasi nettisivuja, sieltä löydät yhteysstietoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kakkosta. Apu on maksutonta, eli ei se ota jos ei annakaan, ja luultavasti antaa paljonkin. Kirkkoon ei tarvitse kuulua saadakseen apua. jonoa voi olla, mutta kannattaa mahd pian soittaa sinne. 

Vierailija
4/4 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tuonne keväällä ja ottivat nimen ylös että jonossa ollaan. Sen jälkeen ei olekaan sitten mitään kuulunut. Tällä viikolla olen yrittänyt soittaa pari kertaa mutta ei vastata. Kauankohan joutuu odottelemaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä