Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suhtautuu vihamielisesti ihmisiin

Vierailija
14.08.2013 |

Miten tuo tulee vaikuttamaan meidän lapsiin? Autoillessa arvostelee ja ärisee muista autoilijoita, kotona kyttää ikkunasta naapureitten tekemisiä. Itse ei pidä yhteyttä kehenkään kaveriinsa kun "mulla ole mitään asiaa kellekään, ala lätisemään kenenkään kanssa". Sitten on ihmetellyt, miksi meidän lapsi kartteli puistossa toista lasta, että miten se on noin arka! Onneksi lapsi ei oikeasti ole arka, hänellä on kavereita ja mieskin juttelee lapsen kavereitten vanhempien kanssa. Mutta kunnon duunarille tyypilliseen tapaan tuntuu katkeralta nagatiiviselta ihmiseltä:(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIedän ihmistyypin.

Vierailija
2/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta VOI tulla muista piittaamaton/muita kunnioittamaton itseensä sulkeutunut öykkäri tai sitten ei... Onhan lapsella muitakin roolimalleja kuin isänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 13:28"]

TIedän ihmistyypin.

[/quote]

Niin minäkin. Tosi ahdistavaa seuraa. Imee kaiken elämänilon.

Vierailija
4/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen läsnäollessaan olen kireä, ahdistunut ja surullinen. Kun hän poissa olen iloinen ja sosiaalinen ja lapsillekin parempi äiti. En tiedä mitä tehdä. Mies on lapsilel tärkeä isä ja heidän kanssaan (omalla avuttomalla tyylillään), mitä mä teen? AP

Vierailija
5/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen ja isänsä puheen kuunteleminen on jotain hirveää: siinä kaksi sukupolvea huokailevat ja marmattavat maailman epäkohdista. En tiedä itkeäkö vai nauraa.

ap

Vierailija
6/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsellasi oikeus isäänsä tietysti, mutta koita sinä olla mahdollisimman positiivinen lapsesi läsnäollessa. Jos et voi kertakaikkiaan sietää miestäsi, eikä hänellä ole mahdollisuutta muuttua...ero?

Vierailija
7/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksaisi tuollaista ihmistä, enkä usko että vaikutus lapsiin on positiivinen

Vierailija
8/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuollainen on äiti eli minä :) Eli olen juro, omissa oloissani viihtyvä tyyppi joka olen aina haaveilltu siitä että voisi asua niin syrjässä ettei tarvisi jaksaa vieraita ihmisiä silmissään ollenkaan. VAlitettavastii asumme Helsingissä, joten minulla on koko ajan pinna kireällä ihmis-yliannostuksesta.

En minä usko että tuo lapsiin juuri vaikuttaa. Lapsista tulee oman perusluonteensa mukaisia silti. Meillä poika näyttää tulleen aika paljon minuun, viihtyy omissa oloissaan ja ajatuksissaan ja tietokoneella, ei kavereista välitä. Mutta tytär taas on ihan toisenlainen, raahaa minun kauhukseni jatkuvasti kavereita kotiinkin ja luuhaa milloin missäkin.

Vierailija
9/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseppä olet valinnut katkeran duunarin. Ihme luulo, että duunarit olisivat kaikki jotain katkeria kusipäitä. 

Vierailija
10/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheellinen kysymys, jota olisi pitänyt miettiä ennen ekan lapsen tekoa...

Mutta sun tarvii äitinä ainakin sitten näyttää sitä mukavaa sosiaalista mallia eikä jurotusta.

Anna mä arvaan, tuo on ainoa huono puoli miehessäsi? Muuten se on mukava, ihana yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme