Sinä joka pelaat videopelejä. Oletko tyytyväinen elämääsi?
Oletko saavuttanut elämässäsi ne asiat joita halusitkin?
Kommentit (20)
Elämä sujuu hyvin. Valmistuin amiksesta puoli vuotta ajoissa ja työpaikkakin on. Kohta on autokin. :)
t. päivittäin videopelejä pelaava nainen
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka katsot Netflixiä. Oletko tyytyväinen elämääsi? Oletko saavuttanut elämässäsi ne asiat joita halusitkin?
Oliko liian arka kysymys, ettet voinut vastata?
Ei yhtään arka. Korostin vain kuinka kysymys ja sen takana oleva oletus on typerä.
Pelaan pelejä koska kukaan ei voi muuttaa sitä kohtaloa heille mikä ollaan valittu. Ainut mitä jää jäljelle on: nautinto tai tuska, valitsen nautinnon.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään arka. Korostin vain kuinka kysymys ja sen takana oleva oletus on typerä.
Mikä oletus? Ihan itse teet oletuksesi.
Mitä yhdellä on tekemistä toisen kanssa?
En ole, mutta sillä ei ole mitään tekemistä pelaamisen kanssa. Pelaan koska se on hauskaa.
No mitäpä tässä enää muutakaan. Parikymppisenä traumaannuin parisuhderintamalla niin että turha siitä kumppanistakaan on enää haaveilla vaikka välillä ajatus tuntuisikin ihan kivalta. Elämäni on suurinpiirtein vaan sitä, että käyn töissä ja kaupassa. On niin helppo unohtaa elämänsä murheet ja uppoutua pelimaailmaan, se on ainut mitä oikeasti haluan tehdä ja mikään muu ei oikein jaksa kiinnostaa.
Olen, kyseinen toiminta on johdattanut elämää tähän pisteeseen. Toiminnasta johtuen kovat tietotekniikka taidot + nopea oppimaan uudet ohjelmat jne. Tämän seurauksena työ on ok, ei stressaa tai vie liikaa aikaa. Omaisuutta on, omakotitaloa, 4 autoa jne, rahaa käydä yksityisellä perheen terveyden edistämiseksi. Hyviä kavereita suhteellisen paljon ja helppo seuloa huonot yksilöt pois kun ensin jutellaan noin 4 vuotta kunnes tajutaan että ehkä voisi tavatakkin. Saa hyvän käsityksen jo etukäteen ihmisestä ja nihkeet voi sivuuttaa jo aikaisessa vaiheessa. Ehkä ainut negatiivinen on että vanhuus iskee tähänkin asiaan ja reaktiot ym. eivät ole sitä tasoa mitä ennen. Mutta veikkaan että olisin seniilimpi ilman pelaamista vaikka kauniita ja rohkeita tapittamalla. Positiivisena nykyään raha ei ole este peleille ja vehkeille, joten niitä riittää.
Sinä joka vietät aikaasi Vauva-sivustolla. Oletko tyytyväinen elämääsi?
Eipä tässä varsinaisesti valittamista ole. Lottovoittoa en ole saanut enkä ole kuuluisa laulaja, kuten lapsena haaveilin. Jälkimmäinen tosin johtunee siitä ettei löydy alkeellisimpiakaan laulunlahjoja. Edes lähisukulaisilta.
Vakaa työpaikka kuitenkin on jolla tienaan riittävästi kustantaakseni kaiken tarpeellisen, sekä koira seurana. Uskallan jopa väittää että tänä vuonna olen ollut tyytyväisempi elämääni kuin monet sellaiset, joilla ei ole kotonaan mitään tekemistä ja jotka hankkivat sosiaaliset kontaktinsa baareissa ja tapahtumissa. Minulla on sentään videopelit. Ja valitettavasti vauvapalsta.
Olen. Mies ja lapsetkin pelaavat.
Kyllä olen. Reilusti Suomen paras ja tulen aina olemaan.
Multi Gladiator Undead Fire Mage
/flex
En tule koskaan ymmärtämään miksi pelaaminen on joillekin niin suuri ongelma.
Ärsyttääkö kenties kun toiset saa iloa jostain sellaisesta mistä ei itse kykene saamaan mitään irti?
EN, senhän halusit kuulla. Mutta harva on saavuttanut elämässä kaiken, oli pelaaja tai ei. Sinänsä ihan hyvin asiat.
Olen tyytyväinen. Yrittäjä, KTM, vaimo ja velaton talo. Pitkälti saatu mitä haluttu ja pian jatkuu kun esikoinen syntyy. Sitten vähennän työt noin 20-25 viikkotuntiin.
Sinä joka katsot Netflixiä. Oletko tyytyväinen elämääsi? Oletko saavuttanut elämässäsi ne asiat joita halusitkin?