Koronat toinen aalto EI OLE päällä!
Joka tuutissa vouhkataan koronan toisesta aallosta ja siitä kuin se ON JO päällä! Toisessa ketjussa väitettiin, että tilanne on sama kuin maaliskuussa.
Voisiko palstan heikkohermot perustella tästä tilastosta miten se aalto on nyt päällä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä. Kahden viikon päästä on, jos lepsuilu jatkuu.
Vanha kunnon odotappas kaksi viikkoa.
Nyt meillä valitettavasti on niitä kantajia joukossa ympäri maan, mitä ei toukokuussa enää ollut. Joten tarvittaisiin niitä etäisyyksiä, eikä matkustelua, festareita ja ryyppyiltoja baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat että sadat matkustajat jotka koronaa ulkomailta tuovat pysyvät kiltisti karanteenissä eivätkä levitä tautia ympärilleen. Minä en usko siihen ja ensiviikolla saamme lukea lehdistä jo sadoista päivittäisistä tapauksista.
Pakko niidenkin on kaupassa käydä ja tuskin kukaan auttaa suomalaisessa kultuurissa.
Minä en ole edes käynyt ulkomailla, mutta ei minun tarvitse ruokakaupassa käydä. Lauantaina tulee taas ruokakuorma ovelle. Toki minun pitää maksaa sekä ruoat että niiden keräily kaupasta ja kuljetus kotiovelle. Mutta kauppaan ei minun tarvitse niiden vuoksi mennä. Tämä systeemi aloitettiin meillä maaliskuussa, kun lapseni sairastuivat mahatautiin samaan aikaan kun koronan "ensimmäinen aalto" vyöryi Suomeen. Kesällä ei harvennettiin tilausväliä, ja haettiin osa ruoista itse kaupasta, mutta nyt taas on siirrytty siihen, ettei ruokakaupassa käydä.
Onhan se jo nousemassa, sama asia se on, päällä on mutta kasvaa kasvamistaan.