Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu kuin maailmankaikkeus huutaisi etten saisi haaveillakaan lapsista...

Vierailija
14.08.2013 |

Tuntuu että olen ihan maanantaikappale :(

Keliakia, kuulonalenema ja viimeisenä ilona pco, ei se vaikea ns. sairausmuoto vaan ihan vaan pco... josta johtuva akne noin mm. Niin ja synnyinkin huulihalkiosena.

Kauhea vauvakuume ollu jo vuosia mutta kyllähän sitä malttaa hyvin mielensä kun ei miestäkään ole ja ikä vasta 22v... mutta tuntuu vaan että onkohan mun ees tarkotettu saada lapsia kun taida olla ihan viallinen. Ja silti lapset on se elämän suurin unelmani... inhottava olo :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mustakin tuntuu etten saisi haluta lapsia koska olen pienipalkkaisessa työssä, kouluttamaton, yli kolmekymppinen, ylipainoinen enkä muutenkaan mikään kaunokainen, velkaantunut, löytyy tukielimistön sairautta, asun vuokralla, en ole naimisissa...lisäksi miehellä joku lievähkö keskittymishäiriö ja riski alkoholisoitua. Jotkut kai tekevät huonommillakin edellytyksillä.

Vierailija
2/4 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, miksi ihan jokaisen tarvitseekaan saada lisääntyä, onhan täällä tallaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin pco ja odotan neljättä lastamme. Ihan luomusti olemme saaneet nämä aikaan. Älä masennu

Vierailija
4/4 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, kyllähän sitä narkkarit, holistit, yksinkertaiset ja kehitysvammaisetkin sikiävät, joten tuskin se kuulonalenema tai keliakia sut tuhoaa.

Hei, olet 20 vuotta nuorempi kuin minä, relaa vähän.