Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Essitalopraamin käyttäjiä? kokemuksia lääkkeestä?

Vierailija
13.08.2013 |

olen juuri aloittanut lääkkeen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:36"]Söin 2 vuotta eikä se mitään auttanut. Annos oli 20, 40 ja lopulta 60mg. Tukka oheni, oli vaikeuksia saada orgasmi, lihotti (lihoin 20kg) ja hikoilutti. Sit vaihtui lääkäri ja se vaihtoi lääkkeen lamotrigiiniin. Se auttoi. Painokin alkoi pudota ihan itsestään entisiin lukemiin. Mulla ei ole mitään hyvää sanottavaa essitalopramista, hirveät sivuvaikutukset eikä isoa hyötyä.
[/quote]
60 mg essitalopramia vai sittenki sitalopramia?

Vierailija
22/24 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

essitalopraami on halpa rinnakkaisvalmiste Cipralexille.
Olen syönyt Cipralexia 2v ahdistuksen ja paniikki häiriön takia. Aloitin 5mg , sitten 10, ja jatkossa 15mg x päivää.
Suu kuivuus meni moi 2kk päästä ohi. Ei muuta oireita.
Vaikutus erinomainen, olin kuin uusiksi syntynyt.
Pidin tauon 3 vuotta ja nyt on taas kova tarve uudelle kuurille. Mutta en pysty aloittaa koska olen raskaana. Yritän pärjätä siihen asti kun vauvani syntyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essitalopraamia nyt syönyt reilu kuukauden ahdistukseen. 5 mg päiväannos, tällä tuntuu pärjäävän, joten ei ole ollut tarvetta nostaa. Alkoi auttamaan mulla parissa viikossa, ja nyt reilun kuukauden jälkeen on ihan jees olo. Syöminen jatkuu arviolta vuoden vielä.

sivuoireina huomannut helvatanmoisen väsymyksen, ja jonkin verran seksihalujen vähenemistä. Muuta ei oikeestaan.

Vierailija
24/24 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:36"]Söin 2 vuotta eikä se mitään auttanut. Annos oli 20, 40 ja lopulta 60mg. Tukka oheni, oli vaikeuksia saada orgasmi, lihotti (lihoin 20kg) ja hikoilutti. Sit vaihtui lääkäri ja se vaihtoi lääkkeen lamotrigiiniin. Se auttoi. Painokin alkoi pudota ihan itsestään entisiin lukemiin. Mulla ei ole mitään hyvää sanottavaa essitalopramista, hirveät sivuvaikutukset eikä isoa hyötyä.
[/quote]
60 mg essitalopramia vai sittenki sitalopramia?
[/quote]

Mä olen kyl kans syönyt Cipralexia eli essitalopramia 60mg annoksella, ei tavanomaista määrätä noin isoa annosta mut lääkäri halusi kokeilla, koska jonkinlaista vastetta saatiin ja tolla annoksella mentiin 1,5v olin tosi vaikeasti masentunut. Sit mentiin 40mg ja nyt olen 20mg, tuskin enää tästä lasketaan annosta kuin enkä joskus 10v päästä jos silloinkaan. Olin siis osastolla kun mulle lääkkeet määrättiin. Mulle ko. lääke aiheutti alussa jotain tärinöitä ja outoa oloa, hikoilua yms. mut samaan aikaan söin Tenoxia ja Diapamia etten tiä mikä sit oli mistäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan