Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupasin jumalalle lopettaa kiitollisuudesta tupakan polton. Olen onnistunut

Vierailija
13.08.2020 |

Enää ei tarvitse polttaa. Kun motivaatio on kohdillaan niin tupakan polton onnistuu lopettamaan. Itselläni on vielä extra apu, nimittäin luoja. Jumala on antanut voimaa ja tukenut lopetuksessa. Olen niin kiitollinen herralle

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs varmaan koettaa samaa

mies52v

Vierailija
2/12 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, onnittelut!

Itsekin pääsin 30 vuoden sauhuttelun jälkeen tupakasta eroon. Nyt mennyt jo 9 vuotta ilman, eikä ole mitään vaikeuksia ollut olla polttamatta. Kaduttaa etten lopettanut aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tarvitse siihen satuolennon apua. Tai siis tarvinnut. Päätin ihan itse, että lopetan enkä aloita uudelleen. Siihen ei tarvita satuolentoa välikädeksi.

Vierailija
4/12 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

★★★★★

Vierailija
5/12 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin lupasin Jumalalle lopettaa uhkapelaamisen, mutta en oo pystynyt pitämään lupauksiani.

En nää mitään toivoa omalla kohdalla enää.

Vierailija
6/12 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Herralle!

Itse yritän samaa, aina ennen lopulta jatkanut tupakointia, toivottavasti nyt onnistun!

Vierailija
7/12 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala kirjoitetaan isolla alkukirjaimella (ersnimi), siis Jumala.

Vierailija
8/12 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala kirjoitetaan isolla alkukirjaimella (ersnimi), siis Jumala.

Sen takia en vastannut aloitukseen.

T: tupakalle nyt menen.

Vierailija
9/12 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Jumalalle, että teit minusta ateistin.

Vierailija
10/12 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jumala kumma sälli, kun auttaa tupakan polton lopettamisessa mutta ei esim. lapsia joita pahoinpidellään tai käytetään seksuaalisesti hyväksi..

Kyllä semmoselle kannattaakin omistaa elämänsä.

Vierailija
11/12 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olikn se 'Joutavuuksien jumala'.

Vierailija
12/12 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu.. Kaikesta rukoilusta,päättämisestä,motivaatiosta ja raamatulla päähän paukuttelusta en päässyt irti tupakasta edes vähäksi aikaa käydessäni helluntaisrkssa ja ollessani ns. tosiuskovainen uudestisyntynyt ( kyllä,olen täyttynyt hengellä,puhunut kielillä jne,yli 10 vuotta siinä hullutuksessa mukana). Eräiden vakavien elämänkriisien myötä päätin jättää uskovaisten touhut toistaiseksi sikseen,ne vain pahensivat tilannettani ja mielenterveys oli todella pahasti koetuksella. Päätin,että minulle riittää isä meidän rukous,virsikirja ja joskus sopivina annoksina saarna netin kautta tai raamatun lukeminen/ kuuntelu yksinäisyydessä. Tutustuin meditaatioon ja joogaan, en kovin aktiivisesti jälkimmäiseen, mutta välittömästi ryhtyessäni harjoittamaan näitä kahta ,vaikkakin melko pinnallisesti henkilökohtaisen 'rukous' elämäni rinnalla, kykenin irtautumaan tupakasta melkein kokonaiseksi vuodeksi.Minä joka olen käryttänyt jo yli puolet elämästäni eli useamman vuosikymmenen! No, savuttomuus sitten päättyi jälleen vaikeaan kriisitilanteeseen, mutta nyt tietämällä tiedän mikä minua oikeasti auttaa,mikäli vain tahdon vähentämis/lopetuspäätöksen jälleen tehdä ja se ei ole ainakaan minun kohdallani helluntailaisten tuputtama jumala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä