Onko sinua yritetty savustaa mistään pois?
Kommentit (15)
Lapsuuskodista koettivat savustaa ja muutenkin.
Elämästäni
Ja mistä johtuen: toisten väkivaltaisuudesta, ylimielisyydestä ja välinpitämättömyydestä
Ei ole savustettu, on aina sanottu ihan suoraan. Ja voi johtua siitä, että en tajua mitään savustamisia, vaan vasta suoraan sanotun. Ja aina en välitä siitäkään.
On, hoivakodissa olin töissä. Pelkäsi että vien hänen työnsä. Irtisanouduin. Kyseinen putiikki meni nurin alle vuoden päästä.
Tulee varmaan häivyttyä itse jo paljon aikaisemmin, jos porukan ilmapiiri on tuota luokkaa.
Ei, mutta olen päättänyt että jos koskaan joudun tilanteeseen jossa joku haluaisi savustaa minut ulos niin lähden ihan mielelläni omin jaloin kävelemään ennen kuin oma mielenterveys on palasina. Minulle on aivan sama saako kiusaaja jotain sairasta tyydytystä siitä että saa tahtomansa läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta olen päättänyt että jos koskaan joudun tilanteeseen jossa joku haluaisi savustaa minut ulos niin lähden ihan mielelläni omin jaloin kävelemään ennen kuin oma mielenterveys on palasina. Minulle on aivan sama saako kiusaaja jotain sairasta tyydytystä siitä että saa tahtomansa läpi.
Loputon cheddar...
Ammattiopintojeni 2 viimeistä vuotta jouduin sellaisen kiusaamisen kohteeksi, että koin sen niin, että minua ei olisi saanut olla olemassa.
Sain sinniteltyä loppuun asti,
Hyvä niin.
Luokkakokoukseen en mennyt.
Nykyisestä työtehtävästä, yksikön päällikön toimesta. Kaikki tehtävät olen hoitanut ja vähän ylikin, ja henkilö tietää ettei virallisesti saa minua pois tästä tehtävästä. Yrittää sitten "keittiön" kautta dissaamalla kahden kesken, ja on myös sanonut että haluaa minun lopettavan tehtävässä (kahden kesken).
Kaikki käymämme keskustelut on kyllä tallennettu toimestani, mutta odottelen josko asiat selviäisivät itsestään. Jos eivät, niin laitan asiaa eteenpäin päällikön esimiehelle. Mutta en kiusallanikaan ole lähdössä mihinkään, eikä yt-neuvotteluja ole tulossa, joten katsotaan kortit loppuun asti.
Ja moralisteille tiedoksi, että lain mukaan sen keskustelun saa tallentaa toisten tietämättä, jossa olet itse mukana.
Olin savustuspöntöllä kun savua meni silmiin ja pakenin äkkiä.
Lähin esimies helsingin telakalla 80luvun lopulla aloitti savustamisen kun
en suostunut käymään helluntaikokouksissa enkä kääntynyt helluntai uskoon.
Käristy hel**tissä s**tanan Lappalainen!
On kyllä.
Minusta eivät jotkut pidä.
Ja jotkut tykkäävät taas tosi paljon.
En komentele, olen puhelias, avoin ja vilpitön.
Ei