Ekat kuukautiset 5kk synnytyksestä, ja kuolen
Menkat alkoi kai nyt, ja tämä kipu on synnytyskipua hirveämpää, verta tulee emättimestä niukasti, mutta olen ripuloinut nyt 3 päivää. Samanlaisia työntöjä kuin synnytyksessä kivut. Jalat menee alta.
Olen ottanut vuorotellen Buranaa/ Imodiumia. Koronakin testattiin mutta ei ollut sitä.
Minkälaiselle lääkärille varaan ajan?
Voinko mennä lääkäriin kun tulee ripulia?
Mistä saan vahvempaa kipulääkettä että
Selviän yön yli?
Kiitos
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Jos käsikauppalääke ei auta kipuihin on aika mennä lääkäriin.
Ripuli on normaalia kuukautisten yhteydessä. Oletko varma, että veri tuli emättimestä eikä suolesta? Eli mistä tiedät ongelman olevan kohdussa eikä suolessa?
Olen varma että emättimestä.
En tiedä miksi niin paljon ripulia enkä tiedä miksi menkkamaiset valtavat kivut. Lapsi syntyi sektiolla..
Ap ihan normaalia. Synnytyksen jölkeen menkat muuttuu. Esim pms pahenee ja juuri tuo kipu ja ripuli. Mulla jokaisen synnytyksen jälkeen tilanne on aina entistä pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Endometrioosi
Olin tulossa sanomaan, et oisko adenomyoosin alku.
Ei noita tos vaiheessa tiedä, mut pidä silmät auki tämän akuutin kiputilan selvittämisen jälkeenkin.
Toivottavasti ei ole mitään ikävää kroonista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan että kohtuun jäänyt jotain synnytyksestä mikä on nyt tuloillaan. Ei kuulosta normaalilta.
Synnytys helmikuussa, kohtu ultrattu monta kertaa ( synnytyksen jälkeen, jälkitarkastuksessa x2) ei ole jäänyt mitään.
Lapsi saanut alkunsa IVF.
Ap
Miksi sinua on ultrattu synnytyksen jälkeen?
Ei kuulu sulle😂
No ei normaalisti ultrata, jollei epäillä jotain ongelmia. Nyt ap:lla on ongelmaa, mikä oli alkuperäinen epäilty ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Ap ihan normaalia. Synnytyksen jölkeen menkat muuttuu. Esim pms pahenee ja juuri tuo kipu ja ripuli. Mulla jokaisen synnytyksen jälkeen tilanne on aina entistä pahempi.
Itselläni taas synnytys hävitti kuukautiskivut kokonaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan että kohtuun jäänyt jotain synnytyksestä mikä on nyt tuloillaan. Ei kuulosta normaalilta.
Synnytys helmikuussa, kohtu ultrattu monta kertaa ( synnytyksen jälkeen, jälkitarkastuksessa x2) ei ole jäänyt mitään.
Ap
Voi hyvänen aika, jälkitarkastus, eikös tuossa lue
Ei minua kyllä ultrattu jälkitarkastuksessa. Eikä jälkitarkastusta tehy kahteen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi hyvänen aika, jälkitarkastus, eikös tuossa lue
Ei minua kyllä ultrattu jälkitarkastuksessa. Eikä jälkitarkastusta tehy kahteen kertaan.
Halusin käydä julkisen lisäksi yksityisellä. Kyllä yksityisellä ultrataan ja tehdään kaikki mahdolliset.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Endometrioosi
Olin tulossa sanomaan, et oisko adenomyoosin alku.
Ei noita tos vaiheessa tiedä, mut pidä silmät auki tämän akuutin kiputilan selvittämisen jälkeenkin.
Toivottavasti ei ole mitään ikävää kroonista.
Lapsettomuushoidot kun tehty, niin siellä monta kertaa tutkittu ja sanottu että ei endoa? Aina ollut hirveät menkkakivut. Voiko endo/adenomyoosi tulla näin vain?
Mene päivystykseen. Älä jää odottamaan aamua. Voiko olla ylläri-keskenmeno?
Jos käsikauppalääke ei auta kipuihin on aika mennä lääkäriin.
Ripuli on normaalia kuukautisten yhteydessä. Oletko varma, että veri tuli emättimestä eikä suolesta? Eli mistä tiedät ongelman olevan kohdussa eikä suolessa?