Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita sairaanhoitajaopiskelijoita, joilla iskee välillä olo, ettei tule oppimaan sitä kaikkea, mitä pitäisi?

Vierailija
13.08.2020 |

Olen ajoittain aika kova stressaamaan ja mietin paljon omaa osaamista ja tietotaitoa. Se kaikki tiedon määrä mitä tässä koulutuksen aikana on tullut on ihan valtava ja tuntuu, ettei millään voi jäädä päähän tarpeeksi. Koitan välillä kerrata aikaisempien kurssien asioita, kun tuntuu, että paljon asioita unohtuu sitten tentin jälkeen, mutta kun seuraavaa kurssia pukkaa niin pitäisi jo ns. siirtyä eteenpäin seuraaviin asioihin.

Olisiko muita sh-opiskelijoita vertaistueksi? Ja miten ihmeessä te jo valmistuneet ammattilaiset hallitsette sen kaiken tiedon määrän?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sh-opiskelija. Sairaanhoitajan työ, kuten muutkin ammatit vaativat jatkuvaa opiskelua ja asioiden kertausta. Tärkeintä on, että ymmärrät ihmisen fysiologian ja anatomian hyvin. Pohjaat siihen tietoon eri sairaudet ja niiden hoidon. Itse olen ollut tehohoitajana yli kolmekymmentä vuotta ja joka päivä opin uutta. Kun sinulle kertyy työkokemusta, niin tietyt asiat sujuvat itsestään ja muuhun jää enemmän aikaa. Hoitajan työ on tiimityötä; opi muilta, tee yhdessä. Tsemppiä!

Vierailija
2/2 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aivan normaalia. Kun siirryt työelämään, voit keskittää oppimisesi siihen erikoisalaan johon päädyt töihin. Aivan kaikkea ei siis tarvitse osata.

Pidä mieli avoinna ja muista että siitä se oppiminen vasta alkaa kun tulet töihin. Kysele paljon ja ole kiinnostunut. Se yleensä kantaa pitkälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla