Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällainen blogi olisi mahtava!

Vierailija
13.08.2013 |

Tuntuuko, että kaikki muut onnistuu aina, oli sitten kyseessä leipominen, meikkaus, maalaus tai mäyräkoira-agility? Muilla tukka pysyy kuosissa, vaikka tuulee ja sataa vaakasuoraan, muilla ei ole kotonaan pölyhiukkastakaan, muiden koirat/kissat ei pasko olohuoneen nurkkaan, muilla on varaa ostaa luksuslaukkuja ja muuta kallista tilpehööriä, vaikka tienaavat saman verran?

Eikö olis hienoo nähdä realistista elämää, kuulla, miten muutkin mokailee. "Tältä mä näytin kun poljin polkupyörällä kaatosateessa kotiin, ripsivärit poskilla" tai "tältä näytti kotonani tänään, kun ei ole huvittanut siivota viikkoon", "no tässä nyt olis tämä mun päivällinen suoraan saarioiselta"...

Mulle ainakin tulee useinkin olo, etten saa yhtä paljon aikaiseksi kuin muut, en onnistu missään, toisin kuin joka ikinen muu. Lehdet on täynnä siloiteltuja ihmisiä, blogit täynnä siloteltua elämää. Mulla on esim. sellainen mielikuva, että muilla ihmisillä ei ole kodissaan paikkoja, jossa on "tavaraa" (joita ei vaan saa mitenkään nätisti mihinkään, sellasta tarpeellista kamaa tiiättehän, teippirullaa, liimaa ja narua ja muistilappuja).

Sitä paitsi rakastan itseironisia ihmisiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita. Siinä on vaan se, että raja itseironian ja rasittavan ruikutuksen välillä on joskus hiuksenhieno. Onnistunut esimerkki itseironisesta blogista on esimerkiksi "Helvetianmoista elämää" -blogi.

Vierailija
2/6 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo... tai ehkä mieluummin itse tuollaista blogia pitäisin (jos osaisin nasevasti kirjoittaa) kuin lukisin. Tosin en missään nimessä esiintyisi omalla naamallani, joten kaatosadetukkakuvat jäisivät ottamatta.

Voi olla, ettei monikaan haluasi seurata blogia, jossa ei kasvoja näytetä, koska silloin ei pääse haukkumaan kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutaan hienosti sohvan reunalla Zaran asussa, jokainen hiussuortuva laitettu kuntoon, kädessä Iittalan kuohuviinilasi jossa kuplivaa.... joo niin varmaan!

Niin tehtyä kulissia kertakaikkiaan!

Mä haluan nähdä sen todellisen kuvan eli bloggaaja sammunut sohvalle miehen kulunut Viivi&Wagner t-paita päällä, toinen pyllynposki roikkuu sohvan reunalla, ripsarit poskella, kuola valuu suusta ja vieressä lattialla tyhjä, kaatunut olutpullo.

Vierailija
4/6 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin raaka realistiblogi kuin pintaliitoinen feikkiglamuuriblogi.

Vierailija
5/6 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskamutsi on ilahduttanut meitä tavismuijia jo vuodesta 2007

http://paskamutsi.vuodatus.net/

Vierailija
6/6 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme