Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aikuinen nainen, joka katsoo teinityttöjen elokuvia

Vierailija
13.08.2013 |

En tiedä miksi. Nuorempana pidin älykkäistä elokuvista ja klassikoista, nykyään nautin kaikista high school, disney, college, teiniromanssi-leffoista. Elokuvat ovat täysin ennalta-arvattavia ja tyhmää paskaa, mutta tulen niistä hyvälle tuulelle ja aidosti nautin niistä. 

Eilen vapaapäivänäni katsoin elokuvan kipakasta teinitytöstä, joka rakastuu nuoreen poptähteen (Starstruck) ja disney-elokuvan, jossa suosittu tyttö pohtii elämänarvojaan lähentyessään nörttipojan kanssa (Geek charming). Etenkin jälkimmäinen oli mielestäni todella ihana.

Mieheni naureskelee asialle. En mainosta tätä tutuilleni. 

Mietin, onko kyse jonkinlaisesta eskapismista, ja pitäisikö olla huolissaan. Toisaalta ihmiset harrastavat kaikenlaista mielestäni samalla tavalla lapsellista.

Muita?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä!

Olen myös pohtinut, johtuuko se siitä, että kaipaan jotenkin sitä (valinnan)vapautta ja nuoren ihmisen koko maailman avoimuutta.

Vierailija
2/15 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä kattelen repeatilla Twilightejä :) tää 30v on uusi 15v, ehkä? Mikäs ihanampaa kuin tuudittautua teiniajan haaveisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Mä olen 28 ja kyllä mä edelleen silloin tällöin katson esim. Gossip girliä :) Ja jotain high school komedioita jos telkkarista sattuu tulemaan.

Vierailija
4/15 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä katon kans oikeen lässynlässy elokuvia, ja jopa mieheni kanssa! Me nauretaanki monesti, että kauheata jos joku sais tietää. :) 34v

Vierailija
5/15 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen minäkin. Pidin Twilighteista ja Gossip Girlistäkin. Nyt valitsen taas uutta elokuvaa ja katson sen pyykkejä odotellessa. 

Vierailija
6/15 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 40+, luulen, että jokin kehitysvaihe on jäänyt minulla väliin, kun haluaisin katsoa samoja ohjelmia kuin teinini... Joskus katsonkin.

Vierailija
7/15 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas luen nuorten lehtiä (esim. Demi) sekä nuorten kirjallisuutta..mm. Tuija Lehtisen nuorille tytöille suunnattua matskua! Ja hipelöin kaupassa kaikkia nuorille, jopa varhaisnuorille tarkoitettuja tavaroita! Enkä koskaan osta tylsää aikiuisten kalentesia, vaan nuorten / lasten koululaiskalenterin! :D  Ikää pian 35!

En tiedä voisiko johtua siitä, kun olin tuossa iässä niin syrjitty, että en saanut hössöttää kenenkään kanssa silloin noita nuorten juttuja..

Vierailija
8/15 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun me oltiin nuoria niin tuollaisia älyllisiä, humoristisia ja nokkelia tyttöjen sarjoja ja leffoja ei vaan ollut, siksi on mukava katsoa sellaisia nyt kun niitä kerran on :) Telkkari tunkee väkisin niin paljon seksiä ja väkivaltaa että on kivaa ja vaihtelevaa katsella jotain viattomampaa ohjelmaa välillä.

terv. 43v lapseton nainen

Vierailija
9/15 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minuun vetoaa kyseiset elokuvat. Kai se teinitytön viaton ja naivistinen elämä, jolloin koko elämä on vielä avoin seikkailu vetoaa. Elokuvissa ainoat ongelmat liittyvät kauneuteen ja poikaystäviin, kun taas aikuisen maailmassa on paljon huolta lapsista, rahasta jne.

Ja kyllä miehetkin katselee, esim. Piirrettyjä. Mitä eroa siinä on?

T:40- v

Vierailija
10/15 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kaipaa katsottavaksi tuommosta teinihömppää :D Rentoa, ennalta-arvattavaa katsottavaa, jota katsoessa saa kuitenkin ajatukset pois arjesta. Välistä taas haluaa ja jaksaa katsella draamaakin, johon joutuu vähän keskittymään.

Vierailija
11/15 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 12:14"]

Minkä ikäinen olet? Mä olen 28 ja kyllä mä edelleen silloin tällöin katson esim. Gossip girliä :) Ja jotain high school komedioita jos telkkarista sattuu tulemaan.

[/quote]

Gossipin hahmot alle parikymppisiä ja puhuvat (liian) viisaita kuin nelikymppiset ja suhdekoheltavat ja kieroilevat kuin kolmekymppiset, eli kohderyhmä ei todellakaan ole teinit tai lapset :D

Vierailija
12/15 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös! Juuri samoja mitä aloittaja mainitsi! Luulin olevani ainoa... Olen 36! 

Vierailija
13/15 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias mies ja voin heti alkaa väittelemään siskontyttöjeni kanssa Winxeistä.

Disneychannel ja Cartoon Network ovat katsotuimmat kanavani.

Vierailija
14/15 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vain  pysty. Olen yrittänyt katsoa jotain twilighteja tai muuta teinihömppää, selailla jotain cosmopolitania, mutta ei vain kykene. Itse tykkään nollata jollain rempparealityilla, dokkareilla ja romanttisilla aikuisten elokuvilla tai kauhuelokuvilla (jotka voi olla tosi lapsellisia kyllä myös).

En jaksa keskittyä mihinkään lapsen ohjelmiin tai elokuviinkaan, kuin hyvin harvoin. 

Miehen äiti (50-v) katselee joskus yksinään Disneyn piirrettyjä. En vain voi ymmärtää miten jaksaa mielenkiinto riittää. Itseäni rupeaa ahdistamaan, eikä vain voi "tuhlata" aikaa siten. Mitään naistenhöpöhöpökirjojakaan en ole kyennyt lukemaan. Mielenkiinto ei vain pysy yllä, eikä voisi vähempää kiinnostaa mitä seuraavaksi tapahtuu. Klassikkoja kyllä luen ja katson. 

Vierailija
15/15 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson myös. Ja telkkarista Gossip girliä, Carrien päiväkirjoja jne. Mä vain sanon aina, että tulee teinien kanssa katsottua samalla kun vietetään yhteistä aikaa. Todellisuudessa mä tykkään niistä enemmän kuin mun tytöt. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän