House of Lolan housut
Onko täällä kenelläkään kokemusta House of Lola - vaatteista, lähinnä ko merkin housuista? Tällä kaudella pre-myynnissä on todella kivannäköiset "nahkahousut" ja ajattelin laittaa ne tilaukseen, kunhan tilipäivä koittaa ensi viikolla. Jos on jollain vinkkiä tai kokemusta tuon merkin housuista, esim. lahkeiden pituudesta verrattuna vaikka Vilan vastaaviin, niin kuuntelen mielelläni kommentteja. Housujen nimi on Silver pants, joita siis tarkoitan.
Kommentit (66)
Mä odottelen jo kovasti kevätmallistoa. Jännä nähdä mitä silloin on luvassa.
Onko Lolalla vielä nahkahousuja mallistossa? Tietääkö joku?
Oletko AP huomannut, että kyseisen merkin uudessa syysmallistossa on taas kivat nahkapöksyt!
En ole aloittaja, mutta tarkoitatkohan näitä? Eikö nuo ole leggarit eikä housut? Vai mitä mahdat pöksyillä tarkoittaa?
https://www.houseoflola.fi/webshop-1/new-autumn-collection/pants-leggin…
Kivasti näkyy alushousut läpi tuossa linkin kuvissa, nam! ;)
Vierailija kirjoitti:
En ole aloittaja, mutta tarkoitatkohan näitä? Eikö nuo ole leggarit eikä housut? Vai mitä mahdat pöksyillä tarkoittaa?
Kuka maksaa 100e huonosti istuvista muovihousuista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka maksaa 100e huonosti istuvista muovihousuista?
Tekonahkahousuille sopiva hinta onkin jokunen kymppi. Itselläni on esim. H&M:stä tilatut housut hintaan 40 €. Jäävät kyllä kokemustasolla selvästi toiseksi oikeisiin nahkahousuihin, jotka ovat palvelleet vuosia ja käytetty räätälillä tarpeen vaatiessa. t.M-46
vähemmän näkyy olevan nyt katukuvassa mitään pintaa pitkin menevää yleensä.
Syksyn muoti näyttää tosiaan vähän löysemmältä ja leveämmältä. Ihanat housut, tosin aika kalliit.
Ostin pari vuotta sitten lolan aitoa nahkaa olevat leggarit ja olen ollut ihan tyytyväinen. Vaatteet on tehty myös suomalaiselle vartalotyypille, joten kokovalikoimaa löytyy aina xxl:n asti.
En ole varma toimiiko tämä linkki enää, mutta tuollaiset on mun leggarit
Voisiko tämän ketjun lopettaa ja poistaa, kun tämä keskittyy joidenkin ylihintaisten kurahousujen markkinointiin!
Minne tästä voi olla yhteydessä? STM? AVI?
Vierailija kirjoitti:
Ostin pari vuotta sitten lolan aitoa nahkaa olevat leggarit ja olen ollut ihan tyytyväinen. Vaatteet on tehty myös suomalaiselle vartalotyypille, joten kokovalikoimaa löytyy aina xxl:n asti.
En ole varma toimiiko tämä linkki enää, mutta tuollaiset on mun leggarit
Hyvältä näyttää, ainakin tuo jalat pöydällä-kuvan perusteella!
En tiedä miksi täällä ollaan taas niin negatiivisia, mutta mun mielestä nuo vaatteet on ihania.
No ei nuo "aidot nahkahousut" olleet nahkaa nähneetkään, jäljitelmää ovat...
Noi ei oo oikein mun makuun mutta eipä siinä, hyvä että joku tykkää.
Mä en osaisi erottaa onko nuo aidot vai keinonahkaiset. Ja onko niillä oikeastaan edes mitään eroa. Keinonahka on sitä paitsi eettisempi valinta.
Aika hyvät alet nyt Lolalla, nahkahousutkin alessa!!