Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vie astioita kaapistamme jonnekin

Vierailija
13.08.2020 |

Vähän väliä häviää laseja ja lusikoita enimmäkseen. Nämä häviävät aina huomaamattani. Sitten kun kysyn asiasta, väittää että lapset rikkoneet, no sen olisin huomannut, ja mistään ei löydy rikkoutuneita laseja tai mukeja. Mihinköhän ihmeeseen voi näitä tarvita. Olen itse sitten vaan ostanut aina uusia tilalle, kun en ole viitsinyt jäädä jankkaamaan asiasta. Nyt on vaan jo ties kuinka monennet uudet astiat hankittu, ja tavaraa vaan katoaa. Olen todella ihmeissäni mitä oikein puuhaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se harjoittelee salaa alakerran komerossa Uri Gelleriksi. Haaveilee pääsevänsä näyttävän näköisen venäläisen apulaisnaikkosensa kanssa Las Vegasiin esiintymään.

Vierailija
22/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyvät autotallista[/quote

Just näin meinasin sanoa myös. Pari parasta kahvikuppia löytyi autotallista pr..e.]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että lusikoita. Veitsiä meillä menee. Aina kun rakentaa jotain tulee yllättävä tarve veitselle ja siinä ei odoteta sitten yhtään vaan on pakko ottaa keittiöstä ensimmäinen joka löytyy.

Näin on menetetty vihannesveitset, fileerausveitset, kokkiveitset kaikki pariin kertaan.

Olen jopa ostanut uudet, antanut sille edelliset että käytä näitä ihan vapaasti, mutta ei. Se on otettava mikä ekaksi käteen osuu.

Vierailija
24/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ei vaan koskaan opi...

Vierailija
25/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaako se mies jotain näpertelyä? Pienoismallinrakennusta, figuurien maalausta tms. Jos käyttää laseja maali-/liimakippoina ja lusikoita sekoittamiseen?

Tai ehkä hän on Nalle Puh valeasussa ja käy jostain mehiläispesiltä källimässä hunajaa ja hävittää rikosvälineet kotimatkalla...

Vierailija
26/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppää salaa, sekoittaa grokeja ja jättää lasit jonnekin tai panee roskiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi