Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vie astioita kaapistamme jonnekin

Vierailija
13.08.2020 |

Vähän väliä häviää laseja ja lusikoita enimmäkseen. Nämä häviävät aina huomaamattani. Sitten kun kysyn asiasta, väittää että lapset rikkoneet, no sen olisin huomannut, ja mistään ei löydy rikkoutuneita laseja tai mukeja. Mihinköhän ihmeeseen voi näitä tarvita. Olen itse sitten vaan ostanut aina uusia tilalle, kun en ole viitsinyt jäädä jankkaamaan asiasta. Nyt on vaan jo ties kuinka monennet uudet astiat hankittu, ja tavaraa vaan katoaa. Olen todella ihmeissäni mitä oikein puuhaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä.

Vierailija
2/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se muuttamassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on teidän kellarissa toinen perhe.

Vierailija
4/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle, että jättää ne rikotut lusikat siihen pöydälle, jotta sinä voit kokeilla vääntää niitä takaisin suoraksi. Ei niitä kyllä ihan täysin ennalleen saa, jos ovat pahasti vääntyneet, mutta ihan käyttökelpoisia niistä kyllä saa.

Laseja toki rikkoutuu lapsiperheessä aika-ajoin, mutta niistäkin voi jättää todistusaineistoa, jos sinua epäilyttää. 

Meillä hävisi joskus lusikoita, kun lapset söivät banaania lusikalla suoraan kuoresta, ja paketoivat sen lusikan sitten sen tyhjän kuoren sisälle. Kun kuori heitettiin roskiin, meni siinä lusikkakin. Kun tämän huomasin, pidin lapsille puhuttelun, eikä sen jälkeen ole lusikoita samalla tavalla katoillut.

Vierailija
5/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies heittää lusikoita roskiin jugurttipurkkien mukana

Vierailija
6/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sille toiselle naiselle.

Vierailija
7/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta uusia. Anna miehen ostaa kun loppuvat kaapista

Vierailija
8/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyvät autotallista

Vierailija
9/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö hän suoria mustia housuja ja silkkitakkia?

Vierailija
10/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se myy ne Torissa ja ostaa rahoilla viinaa.

Vierailija
11/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkaritouhuihin menee lusikat ja juomalasit...

Vierailija
12/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lusikat menee käyttökelvottoman rikki? Käskisin ostaa omat.

Vierailija
13/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on alkanut miespesänrakennus.

Mutta missä se pesä on?

Vierailija
14/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelin katoavia haarukoita ja veitsiä. Pikkuhiljaa hävisivät johonkin. Noh, sitten selvisi, että aina kun mies oli baari-illan jälkeen hakenut pizzan tai kebabin, ruokailuvälineet oli menneet sen pizza- tai kebablootan mukana roskiin. Nykyään tarkistan aina litistetytkin pizzalaatikot. Mies jättää pizzasta reunat syömättä, niin ne rahisee siellä samalla tavalla kuin haarukat ja veitsetkin. Onneksi ei ollut mitään kallista sarjaa, vaan ihan jotain Ikean halpiksia.

Vierailija
15/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ne ehkä omaan salaiseen kämppäänsä. Joko on itse muuttamassa kokonaan sinne, pitää sitä miesluolana tai sitten elää kaksoiselämää ja muuttanut sinne jonkun naisen kanssa.

Vierailija
16/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita keittiöön riistakamera

Vierailija
17/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä äkkiseltään keksi, mihin salaiseen touhuun tarvitsee laseja ja lusikoita, jotka ilmeisesti menevät käyttökelvottomiksi siinä samalla.

Kertokaa, jos arvoitus ratkeaa.

Vierailija
18/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissakävelee kuppi ja lusikka kädessä?

Vierailija
19/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lainaa" naapurilta sokeria

Vierailija
20/26 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelin katoavia haarukoita ja veitsiä. Pikkuhiljaa hävisivät johonkin. Noh, sitten selvisi, että aina kun mies oli baari-illan jälkeen hakenut pizzan tai kebabin, ruokailuvälineet oli menneet sen pizza- tai kebablootan mukana roskiin. Nykyään tarkistan aina litistetytkin pizzalaatikot. Mies jättää pizzasta reunat syömättä, niin ne rahisee siellä samalla tavalla kuin haarukat ja veitsetkin. Onneksi ei ollut mitään kallista sarjaa, vaan ihan jotain Ikean halpiksia.

Siis sinä toimit haarukkapoliisina aikuiselle miehelle, ja pengot roskia tutkiaksesi että hän tajuaa ottaa ruokailuvälineet pois laatikosta? Miehen äo on vissiin alle 80...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän